Bol som dnes využiť skibus na Králiky, a po včerajšom zážitku na Donovaloch musím skonštatovať, že aj skibusy má DPM BB zorganizované veľmi dobre. Pri ceste tam vodič vydáva lístok z pokladne EMTest v príslušnej hodnote skipasu, ktorý potom je potrebné predložiť v pokladnici v lyž. stredisku, kde lyžiar dostane kartu na vlek výmenou za tento CL z autobusu v rovnakej hodnote + záloha 3 EUR, ktorá bude lyžiarovi vrátená po ukončení lyžovačky. Ešte že som si stihol odfotiť ten lístok z busu skôr než mi bol odobraný, aby som mal na pamiatku.
Okrem toho, v autobuse normálne hlási zastávky čo nie vždy funguje aj v samotnej MHD. Celkom bol pre mňa zážitok, B952E som na Králiky ešte nešiel. Veľmi som spokojný s ponúkanými službami ?
Touto cestou by som ešte chcel pochváliť DPM BB za vydarenú kyvadlovú dopravu počas dnešného dňa na Donovaly.
- autobusy odchádzali postupne po zaplnení
- situáciu na Donovaloch sledoval dispečer, ktorý posielal ďalší autobus. Keď už bol autobus plný tak zavolali ďalší aby nebola príliš veľká tlačenica,
- na ŽST bol taktiež umiestnený označník, aby bolo jasné odkiaľ kyvadlovka odchádza + informácia o ich prevádzke
- celkovo to hodnotím ako zvládnuté veľmi dobre, aj organizačne
ja som bol pred asi 2 alebo 3 rokmi...a v buse sa neplatilo nič...nebol som na štadióne...ale motal som sa tam okolo trati...a nikto odo mňa nič nepýtal ?
Mám otázočku do pléna. Bol už niekto na minulých ročníkoch psích záprahov na Donovaloch? Ide mi o to že kde sa platí za vstupné 5 eur, či v buse, alebo na mieste. Bo mne sa nechce platiť 5 eur, radšej turistika ?
Krátka odbočka od dopravy. Všetkým záujemcom o históriu Banskej Bystrice dávam do pozornosti podujatie Svetový deň sprievodcov, ktoré sa uskutoční dňa 20. februára 2010 o 14:00 na Námestí SNP. http://www.banskabystrica.sk/?program=51&module_action__0__id_ci=4656
Na všetkých zájemcov sa teším na tematickom okruhu č. 4. ?
Rovnako ako uvádza draxter, myslím si že ide iba o omyl. Považujem za nelogické zatrolejovať Sásovú (aj s prepojením cez Ďumbiersku) a nepostaviť trať po Rudlovskej ceste. To si už žiada samo o sebe. Ale v každom prípade je možnosť ísť sa opýtať na toto osobne kompetentných.
V každom prípade by som najviac uvítal včasné riešenie situácie na Tatranskej, lebo tam je situácia horšia než kritická. O plynulosti dopravy nemôže byť ani reči a v prípade mimoriadnej situácii (napr. požiar) ide už aj o bezpečnosť a ďalšie veci.
Áno, na Starohorskej, rázc. je priebežná konečná. Avšak pri vybraných spojoch dochádza k výmene vozidiel, a končiace vozidlo vždy dokončí kolečko až po Rudohorskú 1, aby cestujúci z mesta mohli vystúpiť - avšak s vypnutými transparentami, aby nikto nenastúpil, lebo tento autobus v Sásovej končí a za ním pôjde druhý do mesta. A konkrétne aj tebou uvádzaný spoj je tento prípad.
áno, viem je to pre bežného cestujúceho nepochopiteľné, lebo si to vyžaduje hlbšiu úvahu. Druhá možnosť je, aby k výmene vozov dochádzalo na Internátnej (kde by sa to zaobišlo bez komplikácií), len tu ide zase o to, že prejazdy z/do vozovne Partizánska-Internátna je viac ako Partizánska-Starohorská, t.j. viac zbytočne nabehaných kilometrov. No proste nevyberieš si ideálne...
JJ: s Komenského ul. súhlasím. Medený Hámor sám o sebe nepredstavuje takmer žiadny významný cieľ, možnou výhodou by mohlo byť rýchle spojenie Sásovej s centrom. Ale dobre, možno tak pre nejaké expresné spoje a nie nosné linky, tie by som možno ponechal na súčasnej trase.
a už vôbec nerozumiem, kto len môže uvažovať v tak významnom plánovacom dokumente nad tým (keď sa v ňom zároveň uvažuje aj s rozvojom trolejbusovej dopravy), že nezahrnie rozvoj trolejbusovej dopravy aj na Rudlovskú cestu.
Následne, ak plán s takouto možnosťou prepojenia trolejbusovej dopravy cez Rudlovskú cestu nepočíta, je úplne nezmyselné viesť trolejbusovú dráhu popod cintorín, kvôli jednej jedinej zastávke, ktorá objektívne patrí medzi najmenej vyťažené v meste.
Jednoducho, zase len niekto kreslil bez rozmyslu, bez toho aby si v teréne overil skutočný stav.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.