ja som bol pred asi 2 alebo 3 rokmi...a v buse sa neplatilo nič...nebol som na štadióne...ale motal som sa tam okolo trati...a nikto odo mňa nič nepýtal ?
Mám otázočku do pléna. Bol už niekto na minulých ročníkoch psích záprahov na Donovaloch? Ide mi o to že kde sa platí za vstupné 5 eur, či v buse, alebo na mieste. Bo mne sa nechce platiť 5 eur, radšej turistika ?
Krátka odbočka od dopravy. Všetkým záujemcom o históriu Banskej Bystrice dávam do pozornosti podujatie Svetový deň sprievodcov, ktoré sa uskutoční dňa 20. februára 2010 o 14:00 na Námestí SNP. http://www.banskabystrica.sk/?program=51&module_action__0__id_ci=4656
Na všetkých zájemcov sa teším na tematickom okruhu č. 4. ?
Rovnako ako uvádza draxter, myslím si že ide iba o omyl. Považujem za nelogické zatrolejovať Sásovú (aj s prepojením cez Ďumbiersku) a nepostaviť trať po Rudlovskej ceste. To si už žiada samo o sebe. Ale v každom prípade je možnosť ísť sa opýtať na toto osobne kompetentných.
V každom prípade by som najviac uvítal včasné riešenie situácie na Tatranskej, lebo tam je situácia horšia než kritická. O plynulosti dopravy nemôže byť ani reči a v prípade mimoriadnej situácii (napr. požiar) ide už aj o bezpečnosť a ďalšie veci.
Áno, na Starohorskej, rázc. je priebežná konečná. Avšak pri vybraných spojoch dochádza k výmene vozidiel, a končiace vozidlo vždy dokončí kolečko až po Rudohorskú 1, aby cestujúci z mesta mohli vystúpiť - avšak s vypnutými transparentami, aby nikto nenastúpil, lebo tento autobus v Sásovej končí a za ním pôjde druhý do mesta. A konkrétne aj tebou uvádzaný spoj je tento prípad.
áno, viem je to pre bežného cestujúceho nepochopiteľné, lebo si to vyžaduje hlbšiu úvahu. Druhá možnosť je, aby k výmene vozov dochádzalo na Internátnej (kde by sa to zaobišlo bez komplikácií), len tu ide zase o to, že prejazdy z/do vozovne Partizánska-Internátna je viac ako Partizánska-Starohorská, t.j. viac zbytočne nabehaných kilometrov. No proste nevyberieš si ideálne...
JJ: s Komenského ul. súhlasím. Medený Hámor sám o sebe nepredstavuje takmer žiadny významný cieľ, možnou výhodou by mohlo byť rýchle spojenie Sásovej s centrom. Ale dobre, možno tak pre nejaké expresné spoje a nie nosné linky, tie by som možno ponechal na súčasnej trase.
a už vôbec nerozumiem, kto len môže uvažovať v tak významnom plánovacom dokumente nad tým (keď sa v ňom zároveň uvažuje aj s rozvojom trolejbusovej dopravy), že nezahrnie rozvoj trolejbusovej dopravy aj na Rudlovskú cestu.
Následne, ak plán s takouto možnosťou prepojenia trolejbusovej dopravy cez Rudlovskú cestu nepočíta, je úplne nezmyselné viesť trolejbusovú dráhu popod cintorín, kvôli jednej jedinej zastávke, ktorá objektívne patrí medzi najmenej vyťažené v meste.
Jednoducho, zase len niekto kreslil bez rozmyslu, bez toho aby si v teréne overil skutočný stav.
je ale nutné si uvedomiť širšie súvislosti. Na Komenského ulici sa nachádza
- Právnická fakulta UMB,
- Gymnázium Andreja Sládkoviča,
- Štátny archív
- dočasne aj Krajský súd
- na Severnej ulici je zastávka zabezpečujúca dopravnú dostupnosť Základnej umeleckej školy
- v neposlednom rade je to aj samotná ZŠ Bakossova.
Medený Hámor, z hľadiska významu, ani z ďaleka nedosahuje takú mieru dôležitosti ako trasa cez Karlovo. Isteže, v tejto oblasti sa objavujú nejaké tie podnikateľské aktivity. Tie ale svojím záberom nepokrývajú takú rozsiahlu časť populácie, ktorá by potrebovala tak intenzívne dopravné prepojenie ako je "Sásová - Strieborné námestie". Medený Hámor môže mať, z hľadiska dopravnej obsluhy, len doplnkový charakter. Inštitúcie na trase cez Karlovo majú narozdiel od Medeného Hámra nielen celomestský charakter, ale určite aj presahujúci oblasť mesta BB.
konečná je Starohorská rázc., či priebežná alebo nie, to je už nejdem riešiť. Jednoducho vodič nech si skončí kde chce, či Starohorská alebo Tatranská, prvých cestujúcich MUSÍ zobrať už na Starohorskej, a potom o 7 min. znovu!
mam malu otazku.
Na L26 je Starohorská - rázcestie je konecna alebo nie?
Bo predvcerom sofer nastvaty ako sanky vlete zacal tych co nastupili na starohorskej razc. vyhanat z autobusu ze on konci na Tatranskej ze preco nastupuju do autobusu ktory nema cislo.
neviem ktora linka presne to bola ale mala to byt L26 hned poobede. (pravdepodobne 12:58)
Som si myslel ze starohorska razc. je prebezna konecna. Tj ze ma pokracovat spat do mesta.
Čo sa týka Sásovej, tak nič nové pod Slnkom. Asi najpotrebnejšia pre Sásovú bude nová cesta poza Tatranskú (kde majú byť nové zastávky, novinkou je zastávka na konci Tatranskej, ktorá tam doteraz chýba). Po jej dokončení by som si vedel predstaviť vylúčenie MHD zo súčasnej ulici. Už dnes je to tam niekedy dosť problematické. Stačí keď ide pred autobus smetiarske auto, kontajnery každých 100m a problém je ten, že to auto sa nemá kde uhnúť aby pustil pred seba autobus. Včera sme takto postáli na Tatranskej pekných 10 min. meškanie.
Okrem toho, sú tam ešte zakreslené trasy liniek po Bánoši (plánovaná výstavba).
Takže je to zaujímavý návrh, veľa vecí v ňom je dávno známych, niektoré ma aj prekvapili. Len ma troška zaskočil fakt, že akosi v ňom odignorovali minibusové linky. Nejako sa mi strácajú, rovnako aj trasy a zastávky minibusov tam nevidím.
Z návrhu vyberám stručne:
- prepojenie Rooseveltovej nemocnice s Podlavicami (vrátane MHD, 3 nové zastávky), trasa je mierne odlišná od pôvodných návrhov tohto prepojenia
- prepojenie THK s Podlavicami (vrátane MHD)
- nová trasa ESC - Hospic - Belveder - Tajovského (3 nové zastávky MHD, prvá z nich už vybudovaná, zatiaľ bez obsluhy)
- PP, nová komunikácia Majer - Šalková, niekoľko nových zastávok, ide to ešte východne za Šalkovú, kde je ako keby okruh, ktorým to končí
- nejaké nové zastávky sú plánované aj v Rakytovciach
- ďalšia zastávka má byť medzi Kremničkou a Krematóriom, v blízkosti novopostavených radových domov (na toto som myslel už aj ja, toto sa stane aktuálnym možno najskôr)
- ďalšia zastávka sa plánuje na VMO za budovou Ekonomickej fakulty UMB
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.