Este by ste mohli svoju myslienku nevydavania listkov doplnit o detail, ako si predstavujete vydanie danoveho dokladu, ktore je ak sa nemylim povinne zo zakona.
Bohužiaľ česť viezť sa kĺbovou ŠM 16,5 (fazuľa sa hádam hovorilo RTO-čku, nie?) som nemal ale na cestovaní ŠM 11 som nevnímal nič negatívneho. Dokonca som si na nej robil vodičák, takže môžem povedať, že aj šoférovalo sa to veľmi dobre.
Oni existujú aj iné NP autobusy ako Citelis, žabožrútsky bakeliťák relatívne prastarej koncepcie nepovažujem za vozidlo na úrovni doby (to si myslí len Tanner).
neviem či si mal tú česť viezť sa Škodou 16,5 (áno kĺbovou verziou nám známej "fazule"), ale to bola hrôza. Ak by dnes vývoj 961E pokročil, mohli sme mať Irisbus 981LE (zadný článok vysoký a predný nízky. Kapotáž a lá rad 900, možno s dákym liftom...to by bolo. ? Moja generation však už oceňuje kvality Citelisu 18M, ale prevádzkovo mi príde 961 oveľa lepšia...nehrkoce toľko ako už bolo spomínané, ale všetko chce čas. Možno prídu s kĺbovým Crosswayom. ?
Keby sa vrátili, tak z tejto diskusie pôjdu hlavný uchádzači a majstri sveta ako S499.1023 na protest "MY CHCEME CITELISY" ? Možno je nízkopodlažný, ale kvalitou sa nikdy ale nikdy Karose (73x,93x,95x) nevyrovná...
takze dnes som siel L43 NOVUCKYM CITELISOM (ved maju cca 3 mesiace'), ale hrkotal ako 25 rocna karosa po 3 generalke !!!!! nech sa tie citelisi vytratia co najskor , dobre by bolo keby sa do 5 rokov rozpadli a G.O by sa nedala spravit , a este neco umyvali sa tie busy od dodavky ??? okna zvnutra silno znecistene prachom !!!! fuj !!! vobec sa nedalo pozerat s okna , sice bolo v nom teplucko ale hrkotalo vsetko a ten hnusny zvuk motora ,... KAROSA 732GO, 932,952 spet na cesty !!!
Pozeral som v krátkosti nové CP MHD BB, iba nepatrné zmeny.
Linka č. 34
- posun spoja z Gaštanovej z 10:28x na 10:22x
Linka č. 35
- posun spoja zo Železničnej stanice z 19:23 a na 19:13a
Linka č. 36
- posun spoja z Mlynskej z 18:50x na 18:59x
Prímestskú dopravu som ešte neštudoval. Čo som si všimol, tak spoj (601469) z Ružomberka o 17:30 je posunutý na 17:10, v opačnom smere spoj na Motyčky z AS je posunutý z 19:35 na 19:00. Čo je dôležité, tak na linku 601468 boli doplnené letné sezónne spoje, ktoré robil v lete 2009 DPM BB v rámci bezplatnej kyvadlovej dopravy.
Z casoveho hladiska su dva (15 a 60 minut) + turisticke (24 a viac hodin). Po zavedeni Bratislavskej integrovanej dopravy bude v predaji 22 druhov jednorazovych listkov (s platnostou od 15 do 165 minut a roznou zonovou platnostou), ale stale bude platit ze si pozries kolko minut (a zon) chces cestovat a proste si kupis prislusny listok, nic zlozite.
Hej aj v blave je to tak ale tiež sa človek čo príde z inakade nevie vysomáriť ktorí lístok si má vlastne kúpiť lebo ich máte zo 10 druhov. Cez leto som takto maturoval, že ktorý si mám kúpiť v časového hľadiska.
A predajom lístka mimo vodiča by si aj zvýšil náklady na tie lístky, lebo by to musel dakto externe tlačiť keď teraz ti to vytlačí rovno strojček vo vozidle.
Vieš si to predstaviť? lebo ja nie je to svinstvo mám s tým vlastnú skúsenosť zo ZA. tam sa lístky predávajú v stánku alebo v automate. Tam kde som nastupoval tam automat nebol a nebol tam ani stánok, takže som si musel kúpiť u vodiča za 30 Sk lístok. a v ZA aj keď nájdeš stánok tak býva väčšinou otvorený do takej druhej. Ďalšia vec, tetka v stánku nič iné nerobí len predávala lístky. Lístky by sa mali predávať u vodiča môže byť vlastne aj vyššia cena aby si ľudia radšej kúpili cip kartu a tým by sa zrýchlilo nastupovanie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Oni existujú aj iné NP autobusy ako Citelis, žabožrútsky bakeliťák relatívne prastarej koncepcie nepovažujem za vozidlo na úrovni doby (to si myslí len Tanner).