Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Od 1.4.2010 zmeny v cestovných poriadkoch !!
- prímestských autobusových liniek
- MHD Banská Bystrica
- MHD Zvolen
http://www.sadzv.sk/?program=51&module_action__0__id_info=14334
ja to vidím takto: výstup a nástup všetkýma dverama MHD zadarmo len dochodcovia by platily a tým pádom by bolo aj v solo busoch dost miesta
Reply on: vladis888 #40527:
Z casoveho hladiska su dva (15 a 60 minut) + turisticke (24 a viac hodin). Po zavedeni Bratislavskej integrovanej dopravy bude v predaji 22 druhov jednorazovych listkov (s platnostou od 15 do 165 minut a roznou zonovou platnostou), ale stale bude platit ze si pozries kolko minut (a zon) chces cestovat a proste si kupis prislusny listok, nic zlozite.
Reply on: 810zssk #40525:
Hej aj v blave je to tak ale tiež sa človek čo príde z inakade nevie vysomáriť ktorí lístok si má vlastne kúpiť lebo ich máte zo 10 druhov. Cez leto som takto maturoval, že ktorý si mám kúpiť v časového hľadiska.
Reply on: vladis888 #40524:
A predajom lístka mimo vodiča by si aj zvýšil náklady na tie lístky, lebo by to musel dakto externe tlačiť keď teraz ti to vytlačí rovno strojček vo vozidle.
Reply on: vladis888 #40524:
Byvam v Bratislave, tu to tak funguje a vsetci su OK.
Reply on: 810zssk #40523:
Vieš si to predstaviť? lebo ja nie je to svinstvo mám s tým vlastnú skúsenosť zo ZA. tam sa lístky predávajú v stánku alebo v automate. Tam kde som nastupoval tam automat nebol a nebol tam ani stánok, takže som si musel kúpiť u vodiča za 30 Sk lístok. a v ZA aj keď nájdeš stánok tak býva väčšinou otvorený do takej druhej. Ďalšia vec, tetka v stánku nič iné nerobí len predávala lístky. Lístky by sa mali predávať u vodiča môže byť vlastne aj vyššia cena aby si ľudia radšej kúpili cip kartu a tým by sa zrýchlilo nastupovanie.
Reply on: vladis888 #40522:
V zasade suhlasim, az na ten predaj u vodica. Osobne som za to aby boli listky predavane mimo vozidla a len ten kto by naozaj nemal inu moznost by si to kupil u vodica (za pomerne vysoku cenu).
Reply on: 810zssk #40502:
NO ja si to predstavujem takým systémom, že by to fungovalo ako napr. v Žiline ale trochu inak. Mal by si čipovú kartu ale by si ju nemal na počet jázd ako v ZA ale na kredit ako teraz, ale by ti to nevdavalo lístok lebo to dosť zdržuje . Stroj by bol vybavený tým aby si si mohol prepnúť či chceš celí alebo polovičný aby si mohol brať spolucestujúcich lebo teraz keď idem kupovať druhý lístok tak tam idem stráviť mladosť. Nastupovalo by sa všetkými dverami a predné by fungovali na predávanie tým čo nemajú čip karu. Prestup by bol zadarmo ako si napísal napr. do hodiny alebo za dáky cent. Revízor by fungoval na tom spôsobe ako je v Za, že priloží tvoju kartu a zistí či si si kúpil lístok. Ide o to že to tlačenie lístkov zaberie strašne veľa času. Koľkokrát sa mi stalo že som čakal na výdaj lístka aj 10 15 sekúnd a to je dosť času a niekedy sa mi stalo že mi ho vôbec nevydalo. peniaze zobral a lístok nevydal. A to kupovanie spolucestujúcemu to je hrôza. To oveľa efektívnejšie bolo to čo sme mali kedysi tú krabicu z dvomi gombíky buď si mal celí alebo polovičný a aj lístky to dávalo dosť rýchlo.
Reply on: irizar #40520:
Keby sa autobusy používali na krátke spojenia a fungovali by prestupy tak kľudne môžu mať málo sedadiel, ale keď ide človek autobusom 45 minút tak to je dosť dlho na to aby som stál. A ďalšia vec v tých CNG sa človek ani nemá čoho držať, napr. na zadnej náprave človek čo stojí v strede sa môže akurát držať stehna toho sediaceho. Tam dávno mali byť tyče na držanie.
Reply on: Vladimír #40516:
NB18 sa z kĺbovými Citelismi porovnávať smelo môžu, lenže ak objednáš NB12 bez sklopiek, môžeš si už aj tak z nízkeho počtu sedadiel odpočítať ďalšie štyri - päť a to už je trochu extrém. Väčšine cestujúcich ide hlavne o to, aby si mali kam sadnúť a 12 metrový voz z dvadsiatimi sedadlami by pre nich bol socka a nie alternatíva k IAD. A nie som si stopro istý, ale myslím že pražské Sory majú rovnakú konfiguráciu ako ex-LM.
Reply on: vladis888 #40499:
Robi a je to velmi efektivne, rychle, ekonomicke a BB sa moze hrat nadalej ze ma MHD.
Reply on: router #40510:
Skus vystupi prednymi. Vrchol bol ked ma vodic vyp94oval za to ze som na KONECNEJ isiel von prednymi.
Reply on: brefos #40485:
nieco pribuda, ale viac asi ubuda. Myto sa drasticky prejavilo na nakladoch. Cele myto sa neda preniest do ceny cestovneho a asi budu dalsie redukcie na dialkovych linkach.
Reply on: irizar #40494:
V Prešove sa mamičky s dôchodcami nehádajú. V NB 18-tkach je priestor na kočík bez sklopiek. Kto si ako objedná, tak má.
Reply on: S499.1023 #40513:
Ale peniaze sa ne s*rú, a na tie opravy treba aj peniaze ! A Citelisy maju porúch viac ako je vhod!
Reply on: S499.1023 #40512:
Ja viem že si ?
Už si sa bol povoziť v deravej 15Tr? ? Postav sa do kĺbu, to bude najmúdrejšie aby napršalo ?
Reply on: Sedemstovka #40511:
Som nevedel, že autobusy sa robia pre "dielnikov" a pre mechanikov, ty pohodlná Vrakosa ? .
Reply on: Tanner #40509:
Jaj ty si z kindermafie?
Reply on: Tanner #40501:
Neboj, byť dielnikom, alebo mechanikom, tak zmení chytro názor !

Re #40503 S499.1023: Radšej v pohodlnej Karose, ktorá má podlahu v jednej úrovni, ako v nejakej plastovej krabici "Citelis", ktorá má schody všade kde sa nájde, vysoké jak eifelovka, úzku chodbičku a priestor na nohy ako pre 1 ročné decko a k tomu ešte vŕzgajú jak keby nebol dotiahnuty ani jeden šrób. Ale to nevysvetlím tým, ktorí majú vymyté mozgy novodobými nízkymi plastovými vŕzgajúcimi tetrapakmi, však? Ale hlavne nech to je nové!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.