Autobusy: treba zvonit vsade. Domaci vodici vedia kde treba stat, no tam aj tak vzdy niekto zazvoni. U striedaca nikdy nevies.
Trolejbusy: zvoni sa len s kocikom, inak minimalne pribrzdi (vecer, ked je prazdny bus).
U je znamy rozsah redukcie. Vcelku v pohode, Petik sa mozno potesi. A zanadavaju si studenti z intrakov na Sidlisku.
Od 7.1.2004 sa meni linka 34. Pojde popri Malej stanici cez Belusovu na Micinsku, aj spat rovnako.
31 aj 33 pojdu len v spicke, v sedle a cez vikend ich nahradi L30 Sasova - Uhlisko - THK.
54 sa redukuje cez vikend, takisto 56, ktora pojde cez Senicu.
94 sa rusi spoj 5:25c/6:06c.
Tak zhruba je to napisane na papieri v busoch.
Trolejbusy: zvoni sa len s kocikom, inak minimalne pribrzdi (vecer, ked je prazdny bus).
U je znamy rozsah redukcie. Vcelku v pohode, Petik sa mozno potesi. A zanadavaju si studenti z intrakov na Sidlisku.
Od 7.1.2004 sa meni linka 34. Pojde popri Malej stanici cez Belusovu na Micinsku, aj spat rovnako.
31 aj 33 pojdu len v spicke, v sedle a cez vikend ich nahradi L30 Sasova - Uhlisko - THK.
54 sa redukuje cez vikend, takisto 56, ktora pojde cez Senicu.
94 sa rusi spoj 5:25c/6:06c.
Tak zhruba je to napisane na papieri v busoch.
Vladimír
Re #1808 Kami: Máš pravdu, ale možno by nebolo od veci, keby sa aj na okrajových vetvách L51 a 34 utvorili pravidelné odstupy medzi spojmi. Napríklad taká L34 už na Tajovského smerom do mesta po zložení všetkých vetiev vyzerá skutočne lepšie, ale 18 min. interval v sedle sa mi nepáči. To je taký problém predĺžiť ho na 20 min.?
S tankovaním si ma dorazil. To akože aby sa vedelo, ktorý vodič koľko spotreboval, tak sa chodí tankovať aj pred striedaním? Odpadám