Podme k samotnej MHD. Na intervaly si si zobral zly priklad. L51 musis pozerat od Stupov. Potom vyzera o nieco lepsie. Dolezitejsia je L34. Zo stanice ma presny interval pre spicku, sedlo aj vikend. Pravidelne sa strieda Skubin, Podlavice, Mlynska. Tlacim na delitelnost v slabych casoch. Spicka je ina, tam treba ist na hranicu moznosti aj za cenu "skaredeho" intervalu. Dalej preklady. Podarilo sa zosuladit 20+22+23 v spicke a 24+25 cez vikend (sedlo uz bolo).
ad tankovanie: kedze sa zosobnuje spotreba, musi kazdy tankovat, aj po rannej smene. Inak stacilo vecer.
O kvazi bezplatnom cestovani sa tu uz diskutovalo, maly vycuc z nej sa dostal aj na BBDS.
ad tankovanie: kedze sa zosobnuje spotreba, musi kazdy tankovat, aj po rannej smene. Inak stacilo vecer.
O kvazi bezplatnom cestovani sa tu uz diskutovalo, maly vycuc z nej sa dostal aj na BBDS.
Kami
Budem respektovat tvoje priania.
Osvetlenie a udrzbu chodnikov robi mesto za vlastne, podla toho aj ta sluzba vyzera. Na upravu prostredia sa nastastie kladie coraz vacsi doraz (este to celkom nevidno).
Na smeti je v BB pausal, hoci nepokryva naklady, zvysovat sa bude len mierne. Inak je to v BA. Tam OLO v zastupeni mesta vybera poplatok za kazdy odvoz. Mesto urcilo mnozstvo kontajnerov a frekveniu odvozu na urcity pocet osob. V Petrzalke to napokon prekracuje maximum 1200 Sk/osoba/rok.
Mesto do MHD BB a.s. vlozilo majetok v hodnote 41 mil Sk. Sucasne aktiva budu niekde okolo 100 mil Sk. Vtedajsia hodnota zavodu MHD bola v stovkach milionov, teraz netusim.
Po precitani zapisnic z rokovania MZ si nerobim ziadne iluzie o meste BB ako vlastnikovi MHD.