Podme k samotnej MHD. Na intervaly si si zobral zly priklad. L51 musis pozerat od Stupov. Potom vyzera o nieco lepsie. Dolezitejsia je L34. Zo stanice ma presny interval pre spicku, sedlo aj vikend. Pravidelne sa strieda Skubin, Podlavice, Mlynska. Tlacim na delitelnost v slabych casoch. Spicka je ina, tam treba ist na hranicu moznosti aj za cenu "skaredeho" intervalu. Dalej preklady. Podarilo sa zosuladit 20+22+23 v spicke a 24+25 cez vikend (sedlo uz bolo).
ad tankovanie: kedze sa zosobnuje spotreba, musi kazdy tankovat, aj po rannej smene. Inak stacilo vecer.
O kvazi bezplatnom cestovani sa tu uz diskutovalo, maly vycuc z nej sa dostal aj na BBDS.
ad tankovanie: kedze sa zosobnuje spotreba, musi kazdy tankovat, aj po rannej smene. Inak stacilo vecer.
O kvazi bezplatnom cestovani sa tu uz diskutovalo, maly vycuc z nej sa dostal aj na BBDS.
Vladimír
L51 z Malachova v PD: 4.47, 5.10, 5.55, 6.15, 6.42, 7.03, 7.25, 9.00, 11.05, 12.35, 13.05, 13.48, 14.57, 15.18, 15.40, 16.05, 16.50, 17.45, 19.00, 20.15, 21.15
L34 z Mlynskej v PD: ...12.03, 13.15, 14.35, 15.27, 16.19, 17.01, 18.28...
a ďalšie.
A ak už intervalová doprava, zabudol som jedno základné pravidlo --> interval MUSÍ byť deliteľom alebo násobkom čísla 60!
O čare pravidelného intervalu som už dávno písal. Mnoho pracovníkov v doprave to tak nevníma, ale pravidelný a ľahko zapamätateľný interval je tiež služnou! Ak sa obyvateľ nejakej koncovej oblasti naučí, že autobus ide do mesta každú hodinu o celá h 20 minút (...10.20, 11.20, 12.20, 13.20, 14.20...), tak bude tým autobusom aj jazdiť a svoje životné návyky prispôsobí tomuto času. Neskôr už bude vnímať celkom podvedome a samočinne sa vždy z domu vypraví na zastávku o štvrť a pod. Ale keď má každú hodinu iné odchody, tak sa na to vykašle a vytiahne auto z garáže.