Podme k samotnej MHD. Na intervaly si si zobral zly priklad. L51 musis pozerat od Stupov. Potom vyzera o nieco lepsie. Dolezitejsia je L34. Zo stanice ma presny interval pre spicku, sedlo aj vikend. Pravidelne sa strieda Skubin, Podlavice, Mlynska. Tlacim na delitelnost v slabych casoch. Spicka je ina, tam treba ist na hranicu moznosti aj za cenu "skaredeho" intervalu. Dalej preklady. Podarilo sa zosuladit 20+22+23 v spicke a 24+25 cez vikend (sedlo uz bolo).
ad tankovanie: kedze sa zosobnuje spotreba, musi kazdy tankovat, aj po rannej smene. Inak stacilo vecer.
O kvazi bezplatnom cestovani sa tu uz diskutovalo, maly vycuc z nej sa dostal aj na BBDS.
ad tankovanie: kedze sa zosobnuje spotreba, musi kazdy tankovat, aj po rannej smene. Inak stacilo vecer.
O kvazi bezplatnom cestovani sa tu uz diskutovalo, maly vycuc z nej sa dostal aj na BBDS.
Vladimír
Tomu s tým tankovaním po každej zmene nerozumiem. Kedy inokedy by sa malo tankovať ako po službe?
Re #1799 Majkl: Samozrejme, že to bola chyba. A vinu na tom má i BBDS, ale predovšetkým mesto, že niečo také dovolilo. V meste nad 80 000 obyv. je nástup prednými dverami šialenstvo.