Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Namestie Slobody nie je ciel, ale prestupny bod. Aspon pre vacsinu ludi.

Spojenie takych silnych liniek by odporovalo doterajsej filozofii. A opat by vodici prisli o zazemie. V BB nehrozi aby sa na konecnej budovali socialky.
Reply on: Kami #1831:
Aha. A bolo by veľmi scestné navrhnúť zlúčenie L34 s niektorou sásovskou linku, trebárs 22 alebo 26? 🙂 Stanica by síce nebola, ale šlo by sa cez Nám. slobody, aj Sásová by sa odviezla na Štefánikovo nábrežie.

Re #1832 Majkl: Veď jasné, vo vrecku mám mesačník, prečo by som si neprestúpil, že? ;-D
Reply on: Kami #1831:
A každý, kto chce ísť na Nám. Slobody a stanicu môže prestúpiť na nábreží na trolejbus. Asi takto dáko zmýšľa aj BBDS 🙂
Vladimir: volakedy to tak nejak bolo. Konecna na Uhlisku, ale do Podlavic sa slo cez stanicu. Zokruhovat v povodnej trase by bol problem. V Podlaviciach neni kde robit BP. Na Uhlisku je vsetko zazemie. Takto to ovplyvni len obyvatelov intrakov, ostatni len zmenia zastavku.
Reply on: Kami #1829:
A nedalo sa postupovať napríklad zaokruhovaním L34 cez stanicu?
ev: domnievam sa, ze okrem uspory je dovodom aj preplnenost stanice. Ti co maju prestoj stoja kadetade aby nezavadzali. Teraz sice maju vlastnu stopu, no ta staci na 2 autobusy. A ked sa postavi Kaufland ...
Ahoj ludia je tu niekto?
no fakt zvlastne tu 34 zatocili,ale aspon si my studenti pekne vystupime na malej stanici a supky do 34
a aky to ma vlastne vyznam ze 34 nepojde za hlavnu stanicu?
Majkl:
1. nastastie sa katastroficke famy nepotvrdili
2. elegantne sa vyhne zapcham pri VUBke a zcasti na nabrezi => kratsia jazdna doba => rychlejsi obeh => menej vozov/kratsi interval
3. mat v sedle na L33 Karosu bol luxus. => dole vodic a jedna smena Karosy
4. len dufam ze som si to dobre zapamatal 🙂
Hmmm.... síce neviem, kadiaľ Bystričania vstupujú do centra, ale ja už akosi tradične za vstupnú bránu do centra považujem Kapitulskú ul. Preto mi pripadá zvláštne, že L34 neobslúži zastávku OVS. A už vôbec nehovoriac o prestupoch na Nám. slobody a spojení so stanicou.
Reply on: Kami #1823:
1. to je všetko? (to by nebolo také zlé... I keď môj bratranec chodí 34 do školy a doteraz vystupoval na 29. augusta, Mlieko)
2. čo sa dosiahne tým, že pôjde po Bellušovej?
3. super, zasa nová linka 🙂
4. takže je to oficiálne? A bol aj oznam??? 🙂 Chválim!!!
Autobusy: treba zvonit vsade. Domaci vodici vedia kde treba stat, no tam aj tak vzdy niekto zazvoni. U striedaca nikdy nevies.
Trolejbusy: zvoni sa len s kocikom, inak minimalne pribrzdi (vecer, ked je prazdny bus).

U je znamy rozsah redukcie. Vcelku v pohode, Petik sa mozno potesi. A zanadavaju si studenti z intrakov na Sidlisku.
Od 7.1.2004 sa meni linka 34. Pojde popri Malej stanici cez Belusovu na Micinsku, aj spat rovnako.
31 aj 33 pojdu len v spicke, v sedle a cez vikend ich nahradi L30 Sasova - Uhlisko - THK.
54 sa redukuje cez vikend, takisto 56, ktora pojde cez Senicu.
94 sa rusi spoj 5:25c/6:06c.

Tak zhruba je to napisane na papieri v busoch.
Reply on: Majkl #1821:
No to by mi ani tak nevadilo. Tento systém sa praktizuje v Košiciach. Aj v Prešove sa v podobnej situácii, i keď je zastávka oficiálne stála, často nestojí...
Horšie by však bolo, keby som vystupoval v preplneného autobusu, kde by vodič, aj keby na mňa nnevidel len na základe akejsi tradície nezastavil, lebo ja som mal predsa vedieť, že tam sa vždy zvonilo. Kým sa toto nedeje, celkom sa to dá...
Reply on: Vladimír #1820:
BBDS nemá vo veľa veciach zavedený žiadny systém. Zastávky na znamenie neexistujú - v podstate sú nimi ale všetky. Pokiaľ nikto nie je na zastávke a vodič má prehľad o cestujúcich vnútri vozidla, tak nezastaví.
Reply on: Kami #1819:
No a BBDS oficiálne má alebo nemá zastávky na znamenie?
Vladimir: napr. 24/25 maju aj plno prestojov, takze ma aj hodinu na striedanie. Nemusi hned palit prec. Ale tato prestavka zas moze byt kratsia ako BP.
Nepoznam sluzby, tak neviem uviest konkretne casy.
Linky ako 53, 33, ci 56 vtedy koncia pri VUB. Tyka sa to vzdy len 1 vozu. No podobne su riesene aj BP.

Ked nevies ci je na znamenie (nemas ako), tak si zazvon. To som chcel povedat tou formulaciou.
V CP sa píše, že zastávky na znamenie nie sú rozlíšené. Znamená to, že v BB sú zastávky na znamenie? Prečo nie sú rozlíšené?

Inak s veľkým potešením som si prezrel CP L3. Zdá sa mi, že od poslednej mojej návštevy BB skutočne nadobudol pravidelnosti.
Reply on: Kami #1816:
Ale mám tomu rozumieť tak, že niekedy okolo 13.00h, keď je striedanie, dolezie nejaký bus na L24 na Starohorskú, potom uteká do vozovne, tam sa vymenia a beží na Starohorskú späť.
Tankuje sa aj na Kremničke?
A čo taká L53, ako sa striedajú vodiči na tejto linke?
Reply on: Majkl #1814:
norma sa odvija od udaju vyrobcu, teda pre kazdy typ je samostatna. Praveze LIAZy su na tom vcelku dobre, nemaju divoku spotrebu ako napr. Varia, ci Iveca.

Re #1815 Vladimir: Sasova zas nie je tak daleko. A len jeden spoj konci pri BBDS, inak bud na Sidlisku, alebo v Sasovej. Plus ranne a vecerne prejazdy naprazdno cez cele mesto.
Reply on: Kami #1813:
Zaujímavé. To je nejaké dedičstvo tradície? Ale aj tak mi to pripadá dosť nákladné. Čo linky, ktoré po Partizánskej nejazdia? Napríklad také L24, 25... To fakt zaťahujú a následne robia výjazd z vozovne?

Re #1814 Majkl: Prečo títo vodiči majú problém? Rozličné typy vozidiel a motorov by mali byť zohľadnené v norme, či nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.