Reply on: JJ #11974:
Pretoze netusim ako je to s odberovymi podmienkami od energetikov. Dalsia vec je zalozne vozidlo so soferom (ak take nieco este v BB niekdo dodrzuje), netusim ako je na tom nejaky dispecink, velin a podobne, to by chcelo presne poznat konkretnu situaciu, no myslim si, ze ak mam mat v terene len 2 stroje + jeden zalozny, tak je to lacnejsie na autobusoch nez na trolejbusoch...
oznacnik (z pochopitelnych dovodov nezradim kde )
Karol Nagy
Bratislava, Prešov, Košice, Žilina takej stupidity neboli schopné. Podľa mojho názoru to v BB prešlo v rámci privatizačného ošiaľu, ktorý zavial na celú Európu.
Nepoznám zatiaľ ale iné väčšie mesto okrem BB a NR, ktore si nechalo sprivatizovať MHD a potom sa dať vydierať súkromnými vlastníkmi.
A prečo mesto kúpilo autobusy a prečo si ich nekúpil vlastník MHD? Asi jednoducho na to nemal a ak mal, prečo by nevyužil, že mal svojich ľudí vo vedení mesta? Bohužiaľ veľmi pravdepodobne v rámci práva. Možno sa príde na nejaké prkotinky...
Chcem poprosiť aspoň o podporu všetkých akcií proti zrušeniu trolejbusov a do budúcnosti - navrátenia prevadzkovania priamo mestom, ktore verím, bude už po nových voľbách kontrolovateľne aspoň poslancami, keď už nie občanmi.