Reply on: JJ #11974:
Pretoze netusim ako je to s odberovymi podmienkami od energetikov. Dalsia vec je zalozne vozidlo so soferom (ak take nieco este v BB niekdo dodrzuje), netusim ako je na tom nejaky dispecink, velin a podobne, to by chcelo presne poznat konkretnu situaciu, no myslim si, ze ak mam mat v terene len 2 stroje + jeden zalozny, tak je to lacnejsie na autobusoch nez na trolejbusoch...
oznacnik (z pochopitelnych dovodov nezradim kde )
Karol Nagy
Dať licenciu na MHD aj pre SAD BBDS, ale len na 6 mesiacov za nejakých tvrdých podmienok. Napr.:
Prvý mesiac budú jazdiť bez akýchkoľvek dotácií (ZV jazdil 1. 1. zadarmo a aj teraz jazdí za "dumpingové ceny" - v pozitívnom zmysle.
Ďaľšie obdobie im bude mesto vykrývať straty tak ako ich transparentne aj pred odborníkmi dopravákmi z iných miest a z ústavov, univerzít preukážu.
Zaviažu sa, že do 6 mesiacov skončia definitívne a nebudú podnikať žiadne podobné kroky, ako od 1. 1. 2006 podnikajú, prípadne, že trolejbusy začnú odovzdávať ešte pred uplynutím tých 6 mesiacov.
Po 6 mesiacoch odpredajú celú trolejbusovú dopravu mestu - aj na splátky a za cenu, ktorá bude v polohe medzi znaleckým posudkom za cenu zariadení a vozidiel a medzi cenou, ktorú odhadnú znalci aj quzi arbitrážna komisia z odborníkov, za ktorú by sa dali vozidlá a rozobrané zariadenia, vrátane drótov aj podzemných káblov predať do iných miest.
PEVNE VERÍM, ŽE V ZÁUJME DOBRÝCH VZŤAHOV DO R. 2013 BY PROTI TÝMTO 6 MESIACOM A NÁSLEDNÉMU NÁSTUPU NOVÉHO PREPRAVCU MHD - DO R. 2013 LEN TROLEJBUSOV NEPROTESTOVAL ANI SAD ZV.
Za tento návrh som ochotný stáť s petíciou aj na námestí.