Reply on: jurius #11967:
No to bolo len namatkovo. Myslim, ze tento navrh je presnejsi a aj voci Radvani celkom vyvazeny (venoval som sa mu pred par tyzdnami):Zavedenie trolejbusovej dopravy do Sasovej na 3 trasach – Sasova-Partizanska cesta, Sasova-Karlovo-Hamor-Park-Hustak(Nemocnica). To umozni zavedenie diametralnych liniek a znizi nutnost prestupovania. Dnesny system radialnych liniek s prestupnym uzlom v centre zvysuje cestovnu dobu a cenu pre zakaznika. Diametralny system sa dnes da vybudovat iba pouzitim autobusovych liniek subeznych s trolejbusmi a teda zakladnu kostru by museli tvorit autobusy a nie trolejbusy, cim by sa ich prevadzka stala neekonomicka. Z toho dovodu je potreba pracovat na tom, aby trolejbusova doprava tvorila zakladnu kostru a kmenove linky boli tvorene trolejbusmi, doplnkove linky radialne (z okraja do centra) a napajacie (z periferii k najblizsiemu dopr. uzlu) autobusmi.
4 trolejbusove linky by tak mohli tvorit zakladnu kostru.
Interval prac. den:
spicka 12 (prip. 10) min, sedlo 15 min, vecer 20 min.
Interval vikend:
celodenne 20 min, vecer 30 min.
- Sasova – Karlovo - Hustak – Tesco
- Kremnicka – Kyjevske – Nemocnica
- Tulska – Usvit – Hustak – Partizanska – Sasova
- Internatna – Kyjevske – Radvan – Hustak – Zel. Stanica
5 doplnkovych trolejbusovych liniek
Interval prac. den:
spicka 15 min, sedlo 20 min, vecer 30 min.
Interval vikend:
celodenne 30 min, vecer 60 min
- Zel. Stanica – Hustak – Park – Nemocnica
- Zel. Stanica – Hustak – Usvit – Nemocnica
- Zel. Stanica – Partizanska – Sasova
- Zel. Stanica – Hustak – Tesco
- Sasova – Park – Nemocnica
13 doplnkovych autobusovych liniek.
Interval prac. den:
spicka 15 min, sedlo 20 min, vecer 30 min.
Interval vikend:
celodenne 30 min, vecer 60 min
Niektore s upravenym intervalom pre prac. den:
spicka 20min, sedlo 30min, vecer 60min.
- Salkova – Zel. Stanica (upraveny interval)
- Majer – Zel. Stanica (upraveny interval)
- Nemce – Senica – Zel. Stanica (upraveny interval)
- Sasova – Stara Sasova – Rudlova – Zel. Stanica
- (Harmanec) – Ulanka – Jakub – Karlovo – Zel. Stanica (upraveny interval)
- Skubin – Podlavice – Slovenka
- Mlynska – Podlavice – Slovenka
- THK – Usvit – Hustak
- (Hronsek) – Vlkanova – Ilias – Radvan – Hustak (upraveny interval)
- (Badin) – Rakytovce – Kremnicka – Radvan – Hustak (upraveny interval)
- Malachov – Mladeznicka – Usvit – Hustak
- Prsany – Tesco
- Uhlisko – Hungaria (maly nizkopodlazny bus pre dochodcov)
Doby trvania jednotlivych prepravnych rezimov:
Spicka 7.00 – 9.00, 14.00 – 18.00,
Sedlo: 5.00 – 7:00, 9.00 – 14.00, 18.00 – 20.00,
Vecer: 20.00 – 23.30
2 Nocne linky prevadzkovane autobusmi od 00.00 do 4.00 interval 60min.
Tesco – Hustak – Karlovo – Sasova,
Podlavice – Kyjevske – Radvan – Hustak – Partizanska – Sasova. 2-nasobna cena listku bez platnosti predplatenych kuponov.
Muscha
Vážený pán primátor mesta Banská Bystrica,
pokiaľ ste si nestihli uvedomiť Vaše postavenie v našom meste, sme ochotní Vám to pripomenúť. Ste primátorom platne zvolený občanmi Banskej Bystrice. Medzi Vaše povinnosti spadá aj zabezpečovanie potrieb pre občanov Banskej Bystrice a ich kontrola. Nestačí sa len ukázať na pódiu a povedať zopár slov.
Naša sťažnosť je zameraná na ustavičné problémy s dopravou v Banskej
Bystrici a jej okolí. Vy určite nepoužívate druh dopravy, ktorý používajú
desaťtisíce občanov Banskej Bystrice.
Preto Vám vysvetlíme, že my potrebujeme hromadnú dopravu na prepravu či už do zamestnania alebo k lekárovi. Nie každý je schopný a zdatný chodiť pešo a nie každý si môže dovoliť živiť auto.
Veríme, že si uvedomujete to, že vy ste tu pre nás a nie my pre Vás.
Žiadame Vás preto o okamžitú nápravu a odstránenie nedostatkov.
Myslíme, že alibizmus Vám ani nám v tejto situácii nepomôže a nájdete spôsob ako čo najrýchlejšie odstránite nedostatky vo verejnej hromadnej doprave! A žiadame, aby ste si dokázali Vy aj Vaši kolegovia priznať chybu!
Minulý rok SAD BB zrušila niektoré potrebné spoje – už to bolo dosť neuvážené nakoľko bolo zimné obdobie. Na chodníkoch v meste sa neodpratáva sneh ani po niekoľkých dňoch, takže dostať sa napríklad z Fončordy do Medeného Hámra pešo je problém.
Veríme a dúfame (je to takmer želanie), že toto bude posledný veľký problém, ktorý ste nám Vy a Vaši kolegovia, po určite veľkom úsilí, vyrobili.
Mali by ste tiež zvážiť Vaše odstúpenie z funkcie, nakoľko nezvládate jej vykonávanie!
zatiaľ trpezliví občania Banskej Bystrice
P.S. –Plne Vás chápeme, že za tých biednych 70 tisíc, inflačných slovenských korún, základného mesačného platu sa predsa nestrháte, napriek Vášmu silnému sociálnemu cíteniu. Aj to plne chápeme, že máte na háku čistenie mesta, Vás predsa všade vyváža služobné auto, ale stálo by to za to, zobrať sa s tou čriedou pricmrndávačov z MsÚ B. Bystrica a prejsť sa peši mesto zo sídliska Rúdlová Sásová na Fončordu a potom by ste porozumeli, prečo ľudia nadávajú.
/ Ešte jedna súkromná otázka – nemáte náhodou podiel v taxislužbách, ktoré Vašim prispením v týchto dňoch profitujú zo zahanbujúcej situácie v meste? /
Vaši budúci nevoliči