Reply on: Karol Nagy #11962:
Som za predlzenie licencie kludne az na 12 mesiacov, ako povodne navrhoval Kralik.Za 6 mesiacov sa toho moc nestihne.
Je potreba podla mna zacat okrem sutaze aj pripravovat nove zmluvy medzi mestom a SAD BBDS o majetku tykajucom sa trolejbusovej dopravy a jeho prevode na nejaky novy subjekt, ktory bude mat na starosti prenajom tejto infratruktury pre aktualneho prevadzkovatela MHD, jeho udrzbu a spravu...
A to nepojde rychlo...
Ale inak principialne suhlasim s vasim navrhom...
Karol Nagy
si za alebo proti tej ponuke licencie len na 6 mesiacov tým, ktorí sú právoplatnými a (prakticky) neodňateľnými vlastníkmi (Hoci som konzultoval s právnikmi aj o vyvlastnení analogickom vyvlastneniu pody) prakticky všetkeho, čo súvisí s trolejbusovou dopravou v meste (okrem 2 vozidiel, ktoré patria mestu)?