Reply on: inca #11982:
Ja som neporovnaval ani so Zilinou ani s Kosicami. Jednoducho o tychto mestach nemam detailne informacie. Kazdopadne napr. Zilina a Presov su porovnatelne velke mesta ako BB a tudiz i dopravne naroky su podobne. A aka je majetkova struktura to na atraktivite pre zakaznika - tj. trzbach nic nemeni. Ked je mesto neschopne, tak ma co si niekolko rokov varilo. A ze to dotiahli az do tohoto stavu je svojim sposobom len dobre, aspon im uz mozete dat konecne poriadne po papuli a pan Muron je zaruka toho, ze doprava neni jediny pruser Bystrickej radnice... No jo... Ja jem Prazak, mne to muze byt vsechno ukradeny, ja se za 1260,- Kc za 1/4leti vozim kolik si zmyslim kdy si zmyslim na uzemi cca 500km ctverecnich. Kam a za hlavne kolik se muzete povozit vy? Pak si jeste muzeme popovidat o tom, kolik stoji udrzba a provoz metra a cele tramvajove soustavy.
Proste zo strany Bystrickych predstavitelov su to len plane kecy a nie ziacne objektivne problemy. Presov, Zilina na to maju, musi mat i Bystrica. Ale ked su im prednejsi nezamestnani nez ludia vytvarajuci zisk a dane, tak prosim, ospravedlnujte sa, jak vam tam alebo onam zneuzili dotacie, lebo toto a ono...
Karol Nagy
možno som príliš veľkým optimistom alebo do toho príliš málo vidím, ale si myslím, že za 6 mesiacov by sa to stihnúť malo.
A mali by sme pre to urobiť aj my, obyčajní občania maximum. Už len preto, že dosť bolo nielen Králika, Muroňa, ale aj SAD BBDS. Mám s nimi ako novinár dopisujúci v r. 1999 - 2000 aj o MHD do BB Večerníka tiež osobné skúsenosti.
A mal by som nepriamy podiel na likvidácii trolejbusov, keby som sa aspoň teraz nepokúšal o moje osobné maximum. SAD ZV ponúkla 13. 12. ako čerešničku na torte nastupovanie prednými dverami. Nechcem to preceňovať, ale čo ak to u niektorých predsedov poslaneckých klubov (Tí rozhodli, nie poslanci, ako napr. jedna poslankyňa sa tam vyslovila, že sa do toho rozumie ako "hus do piva") zavážil aj tento jazýček na váhe.
A ja som proti nastupovaniu prednými dverami brojil v r. 1996 - 2000 v tlači v 6 či 7 článkom zameraných len na tú temu.