JJ,
to hádam nemyslíš doslova s tým zadarmo. Náklady na elektrinu nie sú až také podstatné. V Prešove priemerne 7,17 Sk/km, u nás viac, nech by to bolo v noci len 3 Sk,
CELKOVÉ NÁKLADY NA 1 km jazdy trolejbusom sú 57,50 Sk/ km - podľa Ing. Snopka, tak ich v noci znížiš hoci na 50 Sk, to nie je zadara... A napájať celú sieť, resp. jej úseky pre 2 - 3 vozidlá, ktore by v noci jazdili? A straty na vedení?
to hádam nemyslíš doslova s tým zadarmo. Náklady na elektrinu nie sú až také podstatné. V Prešove priemerne 7,17 Sk/km, u nás viac, nech by to bolo v noci len 3 Sk,
CELKOVÉ NÁKLADY NA 1 km jazdy trolejbusom sú 57,50 Sk/ km - podľa Ing. Snopka, tak ich v noci znížiš hoci na 50 Sk, to nie je zadara... A napájať celú sieť, resp. jej úseky pre 2 - 3 vozidlá, ktore by v noci jazdili? A straty na vedení?
inca
Porovnavat bystricku MHD so Zilinou ci Kosicami je nezmysel - v oboch mestach su dopravne podniky ktore so SAD nemaju nic spolocne. Su financovane inak a peniaze sa pouzivaju na len MHD. Na co sa okrem MHD pouzivali dotacie v SAD BBDS je ina otazka.
Jednym z problemov bystrickej SAD je, ze od priklepnutia SAD BB investorovi CSAD Ostrava ten nebol tri roky schopny podpisat zmluvu (to sa stalo az v maji, alebo juni 2005), pretoze v Cechach celil exekuciam a mal zablokovane ucty. Mozno by stalo za uvahu zistit preco FNM davno nevyhlasil novu sutaz na kupca SAD BBDS a krcovito cakal kym sa CSAD Ostrava vyhrabe z najhorsieho.
SAD BBDS NEPRISTUPI na nejaku 6, alebo 12 mesacnu zmluvu - v danej situacii budu ziadat minimalne troj, ale skor viacrocnu zmluvu.
Ked sme uz pri zmluvach - je niekde znenie zmluvy medzi Mestom BB a SAD Zvolen?