Čo je teraz s týmto vozom? posledná fotografia z 2009, je niekde schovaný v garáži a sadá na neho prach???
						
						
						
						
					| Fleet numbers: | 
  | ||||||||||||||||
| Type: | Škoda 14 Tr 01 | ||||||||||||||||
| Builder: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||
| Serial number: | 08394 | ||||||||||||||||
| Manufactured: | 1982 | ||||||||||||||||
| In service: | 1.12.1982 | ||||||||||||||||
| Depot: | Hroboňova | ||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
 BUSE BS 120 (od 12/2005) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2005)  | ||||||||||||||||
| Additional information: | historic vehicle | ||||||||||||||||
| Other data: | Po vyradení z prevádzky v roku 2009 bolo vozidlo zachované do zbierky historických vozidiel DPB. V súčasnosti čaká na rekonštrukciu do pôvodného stavu. | ||||||||||||||||
| Last records of service: | 
				
  | 
 
						
 
						
 
						
 
						
 
						
 
						
 
						
						
 
						
N/A
Na Hroboňovej sa azda čoskoro po vyprataní elektrobusov získa opäť potrebné kryté státie pre ňu, ale aj 6309. Ak sa však nenájde miesto, tak bolo by možno zaujímavou ideou zvážiť nejakú formu konzervovania - napr. vákuum, čo by pre takto hodnotné vozidlo, ktorému hrozí v podstate šrot ak sa nenájdu peniaze na opravu, bolo veľkou výhodou.
Škoda je, že sa v roku 2017 vozidlo podarilo v podstate zbytočne oživiť do prevádzkyschopného stavu, keď sa nespravili veci ako napr. jemne prepadnutá podlaha v oblasti trakčáku a nevymenilo sa deravé oplechovanie, aspoň provizórne, podobne ako u 6309. Toho času sa naozaj dala 6207 opraviť do reprezentačného - dočasného stavu ako napr. práve zmienená 6309.
Teraz je to už jedno, vozidlo nie je aktuálne kompletné, zrejme má v sebe vyhádzané časti zo 6617 (sklad) a doklady potrebné k prevádzke už nie su platné a poveternostné podmienky počas exterierového deponovania veľa, nie tak zlého, zničili.