A ešte jedna vec, mnou uvádzané čísla služieb v zjednodušenom tvare nie sú mojím výmyslom. Sú hojne používané, aj v rámci DPMK.
stal odstaveny pred zastavkou colnica, potom prisiel dalsi, nastupili do nho ludia asi z 3521, potom 3521 zasla trochu dalej a neskor sa asi rozhodli ze ju poslu do garaze, ale sla rychlostou max 20km/h,
zaujimalo by ma aky mala problem
Mam aj fotky
Takze kto ce, napiste na mail..
:
Ak sa nájde zodpovedný záujemca, ktorý by menej, či viac pravidelne chcel zisťovať a uverejňovať zadelenie, nech sa prihlási a môžem dotyčnému vysvetliť spôsob, ako ho pomerne ľahko získavať.
Aj elektrickove od 2 po 9, R1 - R8. Taku raritu tu zatial nema nikto
1018
Príklady:
71011 - ranný vodič linky 71, ktorý ako prvý ráno nastupuje do výkonu.
34065 - trhaná služba na linke 34. Okrem linky 34 je vysoko pravdepodobné, že obsluhuje aj iné linky, na 99% napr. niektorú linku RA.
46022 - popoludňajšia časť služby "R"-kovej, obsluhuje na striedačku R1 a R7, nasadzovaná spravidla T6-tka.
Tie mimoriadne čísla na začiatku - 40xxx sú RAčky mestské a objednávky, 41xxx nočáky, 42xxx RAčky šačianske, 43xxx zálohy, 46xxx R-ky, 47014 bola niekedy linka W. Ak sa pýtate, ako je označaná služba na linke 40 (veď tento číselný rad je už obsadený), tak je to 39014. Ale ako čítam, už v zozname nie je, čiže bola prečíslovaná, resp. jej výkon bol hodený niektorej inej službe. Možno BM by vedel.