heh, je mi jasne ze firmu si mozem nazvat viac-menej hociako, ale vitaz tendra na opravu mosta/zvaranie s menom sportovy klub.... by som podla mena ocakaval ze sa to venuje niecomu inemu.....
PS: vcelku by ma zaujimalo (aj ked je mi jasne ze tu je to len splech do vetra) ze z akeho dovodu su stale spustene semtamfory na krizovatke puchovskaXpri vinohradoch pre elektricku ? priecestie je uz par tyzdnov uzatvorene, to tam nevedeli hodit na to aspon cierny pytel nech tam elektricky zbytocne nestoja ? (celu krizovatku asi vypnut nechcu kvoli lidlu aj ked tiez zbytocne blokuje hlavnu kvoli volnu do uzavretej vetvy krizovatky)
a pokial to bude trvat tak ako o kusok vedla kde sa od konca decembra poriadne nicim nepohlo (a predtym sa tam matlali dalsie 2 mesiace) tak mohol DPB aspon usetrit nemaly objem trakcnej energie a opotrebenie vozidiel skrz zbytocne zastavovanie na uzavretej casti krizovatky.....
Vie si ten pán starosta predstaviť, aký dlhý by ten odbočovací pruh od Ostredkov musel byť, aby absorboval všetku frekvenciu od Ostredkov k Ikeje za päť, niekedy aj desať minút?
To je riešenie len aby to vyzeralo, že sa niečo spravilo.
A chápem výhody Sokolskej, ale
1. je to tam na zastávke smerom na Kramáre dosť úzke
2. muselo by sa buď
a. úrovňovo prekrižovať odstavné koľajisko, čo teda nie je práve šťastný nápad z hľadiska bezpečnosti.
b. predĺžiť podchod novým smerom. To by si asi vyžiadalo dlhú výluku...
Odhliadnuc od šírky Jaskovho radu, ktorú tu spomínal Viko si ani neviem predstaviť, aká linka by tam jazdila a či jednosmerne alebo obojsmerne. Na Jaskov rad v smere od západu sa totiž dá dostať len z Kramárov. Takže jedine nejaká nová linka - vymeták, ale či by mala dostatočné využitie, to neviem.
Je tam východ zo západného podchodu, normálne teraz ak vojdeš do západného podchodu smerom od hlavnej budovy, podchod nekončí východom na 5. nástupište, ale pokračuje ďalej. Na konci vyjdeš hore schodmi a potom šikmou plošinou na nečíslované nástupište pred železničiarskou budovou, kde zvykne stáť traťovácky vozík. Na východnom konci nástupišťa máš tú bránku.
Šírkový profil Jaskáča by mohol byť komplikáciou pri stretávaní sa "veľkých" autobusov. Organizačne jednoduchšie by určite bolo zlegalizovať priechod zo Sokolskej.
Prechod k nastúpištu by si ako riešil???
Cez koľaje ti to ŽSR moc nebudú schvaľovať ...
Nástupište číslo 5 je posledné a je ostrovné... Medzi týmto prechodom a nástupištom sú 2 koľaje, ktoré sú ešte aj v oblúku... Rozhlasové pomery mizerne..
A ani žiaden služobný prechod tam nie je vybudovaný v týchto miestach
Stále by bolo prijateľnejsie zoficialnit trasu od Sokolskej toto by malo určite väčší prínos pre väčšinu cestujúcich a pri napríklad zlúčení liniek 32+64 by to nebolo až taký problém že sa zruší zachádza na Stanicu
X-krát sa tu spomínal problém s prístupom na hlavnú stanicu zo západnej časti mesta.
V tejto súvislosti mi napadlo, či by nebolo relatívne jednoduchšie riešenie zoficiálniť prechod cez túto bránku: https://maps.app.goo.gl/m3mfewoyHcfa2sLN8 od Jaskového radu a presmerovať cez Jaskový rad jednu normálnu(neminibusovú linku)?
Následne by som konečnú Jaskový rad premenoval na Nad stanicou.
Náklady pre ŽSR by boli minimálne-iba označiť ten východ z podchodu a zabezpečiť, aby sa tá bránka zamykala len vtedy, keď je uzavretá stanica.
Náklady pre DPB by tiež neboli až také vysoké.
No a čo u nás v Plaveckom Štvrtku? Veď tam tiež nechcú podjazd pod železnicou, ktorý tam má byť v súvislosti s rekonštrukciou na 200 km/h... Radšej by sa nechali zabiť pri tej 200-ke na úrovňovom priecestí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3