Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neotravujte, tu sme pri budovaní progresívnej utópie.

Kroky vedenia Bratislavy môžu mať zlý vplyv na turizmus, tvrdia cestovky
https://www.postoj.sk/145807/kroky-vedenia-bratislavy-mozu-mat-zly-vplyv-na-turizmus-tvrdia-cestovky
Reply on: zakaznik #2415:
Ak by si kompetentní priznali chybu pôsobilo by to podľa mňa na voličov oveľa lepšie, ako keď dookola tvrdia, že niečo je urobené dobre, aj keď väčšina má opačný názor. Žiaľ, politika tak ale nefunguje...
Reply on: Urbanway 2423 #2413:
Prvé pravidlo progresivizmu - nikdy si nepriznať chybu.
Reply on: Urbanway 2423 #2413:
Aby som trosku parafrazoval "jara cimrman, lezici, spici" - Dale jiz jiti nelze.
Ale ano, lze, zabrat obidva pruhy pre bicykle.
Reply on: gejza #2412:
Ak by upravilo mesto nábrežie tak, ako sa píše v blogu na druhom odkaze, tak by bol ten cyklopruh oveľa menší problém ako teraz, keď všetko okrem cyklistov stojí... Snáď im to napadne aspoň dodatočne a uznajú, že sa to dalo vyriešiť aj lepšie a upravia to.
Reply on: 6503 #2410:
Na Pankráci veľmi dlhodobo dočasné.
Reply on: TomJ #2409:
Docasne riesenie.
Reply on: 6503 #2408:
Na Pankraci nová konečná linky 19, v Libuši linka 17. Obe konečne sú na štýl našej Petržalky. Klasický voz sa tam netočí.
Reply on: S499.1023 #2407:
Na Pankraci kde? A ako som pisal - rozhodne nepotrebujes taky pocet (pomer) ako mame v BA. V BA je zatial jedina konecna pre obojsmerne elektricky a aj ta zanikne. Jasne, nejake kusy treba pre pripady rekonstrukcii, ale nie tolko.
Reply on: 6503 #2401:
Naozaj nepotrebuješ? Na Pankráci nepotrebuješ, v Libuši nepotrebuješ, na Opletalovej nepotrebuješ?
Reply on: Ma178rek #2402:
Ale nebolo to dobré. Aj v meste, kde sú slučky, malo by byť 20-30% vozov obojsmerných. Viac určite nie.
Reply on: Viko #2399:
A potrebné budú aj pri budovaní prievozskej radiály, kde bude vždy vybudovaná iba určitá časť a to bez klasického obratiska, takže tam budú musieť jazdiť výhradne obojsmerné električky desaťročia. Zároveň si myslím, že trať po Košickej a Pribinovej sa možno bude realizovať zatiaľ iba od námestia pri SND smer Košická, takže aj tam budú potrebné. Lebo pochybujem, že sa dokáže celá táto električková trať od Umelky po Trhovisko na Miletičovej rozostavať.
Reply on: Viko #2399:
Ak by Bratislava plánovala rozširovať sieť postupne tak ako v Petržalke v Tom prípade obojsmerne vozy sú super ..
Ale viac mám rád jednosmerné z dôvodu viac sedadiel
Reply on: Ma178rek #2395:
Len je uz napriklad cela nizkopodlazna vdaka sirsiemu rozchodu a podvozkom z Transtechu.
Reply on: Viko #2399:
No budú sa využívať v prípade mimoriadnosti ale do roku 2015 sme nemali dlhodobo žiadne obojsmerne a dokázali sme vydržať.
Reply on: Viko #2399:
Rekonstrukcie sa robia aj v Prahe. Ale to su mimoriadne situacie, v beznom rezime obojsmerne nepotrebujes. Rozhodne nie taky pocet.
Elektromobilný scam je na Islande už na konci. Etátovi z nich chýba spotrebná daň za palivo.

Electric car owners hit by new charge: how is it paid?
https://www.ruv.is/english/2024-01-04-electric-car-owners-hit-by-new-charge-how-is-it-paid-401187
Reply on: Ma178rek #2398:
Jak nebude využívať? Po dostavbe Petržalky sa bude musieť opravovať Ružinovská, Račianska, zvyšok Vajnorskej... určite padnú vhod.
Reply on: Urbanway 2423 #2397:
To aj netuším ale tak prečo si DPB kedysi objednal 30T,Keď po dostavbe Petržalky sa nebude využívať ich obojsmernosť?? Ak dobre pozerám v Prahe je cca 500 vozov (súpravy+2T) z toho 55 obojsmerných
V BA na porovnanie je určite pomerov viac obojsmerných vozov

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.