Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #1938:
Ak chceš poznať odpoveď na to prečo, tak si polož otázku, že ako sa prepravujú tí, ktorí rozhodujú o doprave v meste. Nebodaj niekto z papalášov cestuje VHD? Sotva ... už sme mohli dávno budovať električkové radiály: Trnavská+Rožňavská, M.Nivy+Prievozská do Vrakune a P. Biskupíc od Kamenného nám., Pražská+Patrónka-Harmincova a ďalej sme mohli mať v centre električkový okruh SAV - Štefánikova - Nám. SNP - Dunajská/Šafko+Dostojevského - ASMN - Karadžičova - Šancová - SAV. To čo sa logicky pýta v trasách kde je silný dopyt po dopravnej obslužnosť, tak sa z mne nejakých neznámych dôvod nerieši vôbec ale splieta sa o priečnej osi po Tomášikovej, čo je úplne marginálny problém sem zrovna dostať električku na "perifériu" kde by postačila aj solídna priečna bus/t-bus linka spájajúca radiály Račianska, Vajnorská, Trnavská, Ružinovská a Prievozská = 5 električkových radiál sme mali na východe mesta už mať minimálne na výkresoch. Máme figu drevenú, trať do Petržalky stavajú už koľko? A ani meter koľaje ešte nepoložili. Nehovorím, že to majú odfláknúť ale toto čo predvádza Vallo Team pri stavbe električky do Janíkovho dvora je amatérizmus aký táto zem nepamätá ani za čias Uhorska.
Reply on: zakaznik #1928:
Zrovna Bratislava ako mesto s 80-ročnou tradíciou takých elektrických autobusov s dvomi palicami na streche mohla z tohto hľadiska byť dávno za vodou. Ale keď je rozvoj rozsahu siete dobrých 20 rokov len vo výkresoch, asi na nás naozaj treba takýto tlak zvonka 😃
Reply on: zakaznik #1928:
... k tomu už len chýba výrok Klausa Schwaba :"Nebudete nič vlastniť a budete šťastní." 😕 ... ale ako inak moje zhnusenie a sklamanie s ďalších nadväzností na túto osobu a kto je s ňou spätý aj z východného bloku je teda ako riadny kaliber. 🤮 Mimochodom EÚ z celkového celosvetového objemu splodín a tých kadejakých sklenníkových a uhlíkových plynov vyprodukuje ledva 10%. Čo teda EÚ zachráni tým, že skrz "green deal" bude škrtiť samých seba okrem toho, že sama seba totálne zruinuje a posilní sa pozícia USA, Ruska, Číny, resp. BRICS a EÚ bude v takom marazme, že sa z toho nespamätáme a potom nás tu po ľahky zvyšok svet kúpi ako nič.
Reply on: si #1935:
S tym PS suhlasim, ale ako som pisal - to sa v blizkej dobe fixne.
Reply on: Geravy #1934:
proti elektrickemu pohonu ako takemu nemam nic, mam ale velky odpor proti tomu ze je nasilu presadzovany relativne neefektivny sposob jeho vyuzivania.....

PS: ako druhe auto do rodiny by som kludne nejake elektrovozitko prijal (nabijanie na vlastnom dvore), ale vzhladom na ceny vozidiel mi prejazdit ten rozdiel v podobe benzinu pri jazdach okolo komina (druhe auto) bude trvat asi dlhsie ako to auto prezije....
a pri tom prvom ocakavam ze ked si v tejto chvili zmyslim ze idem na obrat do kosic, prahy, kamkolvek tak sa tam dostanem bez zbytocnych zdrzani kvoli cakaniu na nabitie.... (a nie ze akukolvek dlhsiu cestu musis tazko planovat)
Reply on: si #1933:
A co sa ti na elektrickom pohone nezda? Mam spolu par tisic kilometrov odjazdenych na Kii, Hyundaii, Tesle aj VW. Okrem dlzky nabijania a siete nabijacich stanich tomu nemam co vytknut. Vykon mam, krutak mam. Nedostatky a cena sa fixnu v dohladnej dobe. Ako fakt tu nemozeme ostat naveky na spalovani ropy. Ved vyvoj ide dopredu. Spalovacie motory uz su v podstate na svojom vrchole, svoju ulohu splnili - dekujeme, odejdete.
Reply on: Geravy #1930:
akurat ze pred 100 rokmi tie kone boli nahradene lebo ta nahrada poskytovala lepsie uzitkove vlastnosti a nie preto ze by bol zakazany chov koni....
Reply on: si #1929:
Predstavujem si to podobne ako Pchyongjang na prelome milénia. Kopu ľudí na chodníkoch, sem-tam pozváraný požuvaný natrieskaný voz mhd a papaláši na limuzínach z vyspelej Číny. 😁

Na námestí sochy Gréty, Klausa Švába a Timmermansa v nadživotnej veľkosti. 😁
Reply on: Geravy #1930:
Myslím, že sa to odloží, lebo klimahoaxeri dovtedy poprehrávajú voľby. Zato sa im podarí spomaliť technologický vývoj spaľovacích motorov a zničiť európsku civilizáciu. 😁
Reply on: zakaznik #1928:
Ako, fakt si niekto myslel ze spalovacie motory tu budu s nami navzdy? Ale uznavam, ze pred vyse 100. rokmi tiez mozno ludia plakali za konmi.
Reply on: zakaznik #1928:
no a kym svoje osobne auto dokazes pri troche snahy udrzat v dobrej kondicii dlho (ocakavam ze ak sa nic nezmeni tak to tu bude v 2050 vyzerat podobne ako na kube, na cestach budu same "veterany" 😃 ), avsak mestske autobusy asi tak dlhu zivotnost mat nebudu.... (aj ked tiez sa uvidi, take karosy na jednych papieroch tu vedeli prezit dlho aj ked z toho povodneho vozidla tam ostal asi len stitok 😃 )
Tie neomaltuziánske nezmysly sa netýkajú len osobných áut. 😃 Od roku 2030 mestské autobusy. 🤪 Budete žrať chrobáky, chodiť peši a budete šťastní.

Brusel chce v roce 2030 čisté městské busy a zásadní omezení emisí náklaďáků
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/evropska-komise-nakladak-kamion-nakladni-auto-autobus-emise-elektromobil.A230214_194050_automoto_fdv
Reply on: MHDKosice #1926:
Už len ten by nám chýbal…
Skoda ze si Bratislava nezvolila za primatora pana Martina Mlyneka. Pan Martin Mlynek by bol najlepsim primatorom Bratislavy.
Reply on: zakaznik #1924:
provokuješ "Greténov" ? 😂 😂 😂
Petícia proti prijatiu Klimatického zákona
https://www.peticie.com/peticia_proti_prijatiu_klimatickeho_zakona

V situácii s bezprizornými poslancami v parlamente záleží na každom hlase. 🙃 ☢️ ⬆️
Dobry den, rad by som sa opytal, ci tu nie je nejaky hartzovnik z dob davnych. Pred mozno 10-15 rokmi bol na imhd super clanok, ktory na vysokej urovni porovnaval potencialnu prepravnu kapacitu rozneho druhu prepravy. Dlhsie hladam nieco dobre rozpisane, kde to je velmi prehladne zpracovane. Dakujem
Reply on: zakaznik #1919:
Tebe ani ty sam nerozumies. Nasruduj si co je to rumble, stelranka post millenial (preukazatelne niekolkokrat zverejnila dezinformaciu) a potom mudruj. Prosim fakt vsrup si do svedomia, ak uz tomu veris ver si, ale nesir tie dezinformacie dalej, spolocnost sa ti podakuje.
Reply on: Peon #1916:
REXy z Trenčína a R zo Žiliny tvoria jednu ucelenú linku, len sa ju ministerstvo v rámci svojej konzistentnej nekonzistentnosti rozhodlo rozdeliť do dvoch kategórií. Tieto vlaky v Brestovanoch stoja.

Keďže primárny dopyt z Brestovian je na smer Bratislava, nitrianske vlaky by neboli riešenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.