Reply on: Urbanway 2423 #1703:
Na margo nesmierne veľkých meškaní - možno stačí vedieť rozumne konštruovať grafikon a operatívne organizovať dopravu. Mnohé západné dráhy rátajú s tým, že drobná nepravidelnosť sa vyskytne a nachystajú si to tak, že prípadné meškanie je ako krátiť. Railjet BA - Zürich bežne jazdí s akceptovateľnými odchýlkami (prestupy ~20' v Zürichu mi vždy klapli), takisto z ICE Viedeň - Frankfurt som si pred koronou plánoval väzby ďalej po Nemecku najskoršími prípojmi a nikdy nebol problém.
Erasmus
O cyklodoprave sa radšej nezmieňujem, v tejto oblasti sa veľmi nečinil žiadny primátor.
K reko / modernizáciam ET a TT sú info v sekciách o histórii MHD BA podľa jednotlivých rokov a o rozvojových projektoch.
K buspruhom - stav pred voľbami 2018
https://imhd.sk/ba/doc/sk/17956/Na-Gagarinovej-ul-by-mal-pribudn%C3%BA%C5%A5-preru%C5%A1ovan%C3%BD-buspruh
K elektronickým tabuliam na zastávkach:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/13331/Prv%C3%A1-tabu%C4%BEa-s-odchodmi-liniek-v-re%C3%A1lnom-%C4%8Dase
https://imhd.sk/ba/doc/sk/16266/Elektronick%C3%A9-tabule-pribudn%C3%BA-na-%C4%8Fal%C5%A1%C3%ADch-zast%C3%A1vkach
https://imhd.sk/ba/doc/sk/19394/DPB-po-troch-rokoch-vys%C3%BA%C5%A5a%C5%BEil-dod%C3%A1vate%C4%BEa-elektronick%C3%BDch-zast%C3%A1vkov%C3%BDch-tab%C3%BA%C4%BE
Vallo sľuboval viac, ako dokázal. Ale stále dokázal realizovať viac, ako Nesrovnal. Aj Ftáčnik bol kritizovaný za chyby, a tak sme si v 2014 zvolili Nesrovnala, ktorý veľa sľuboval, ale potom realizoval len to, čo už začal Ftáčnik. Dajme si pozor, aby prípadná zmena na poste primátora nebola z pohľadu dopravy zase zmenou k horšiemu, ako to bolo v roku 2014.
Sorry za dlhšie príspevky, snažil som dať kritiku Valla do kontextu s tým, čo (ne)urobili 2 primátori pred ním.
(3/3)