Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #3480:
No momentálne sa to neplánuje podľa ich info ale človek nikdy nevie 😂
Reply on: TomJ #3481:
Neviem čítal som iba komentáre ...
Ale skôr sa prerobí výhybka, to že je takmer nepoužívana okrem výjazdov neznamená ze ju nepotrebujeme...
Ibažeby som zle pochopil tie komentáre...
Reply on: Ma178rek #3479:
Ak by sa posunula zastávka liniek 3 a 4, tak by sa dorobila výhybka za zastávkou pre smer zo Špitálskej na SNP alebo sa to spraví klasicky slovensky, že sa na súčasnej odbočnej koľaji spraví vyvýšené nástupište a zo Špitálskej sa na SNP nebude dať odbočiť?
Reply on: Ma178rek #3479:
Pssst, nepripominaj volebno-populisticke sluby o zastavke pod Manderlakom 😃
V rámci projektu živé námestia v komentároch je písané že sa budú rekonštruovať zastávky Centrum pre linky 1 a zastávka Centrum pre linky 3/4 by sa posunula na odbočnu koľaj a vznikla by klasická zastávka ... Bol by to dobrý posun vpred hoc zastávka pod Manderlakom by bolo asi najlepšie riešenie 🙂
Reply on: gejza #3477:
Viem, kde sedím - seat reservation neexistuje?
Boarding podľa skupín - načo?
Jasné pravidlá pre batožinu - kto ich nemá?
Pocit, že som cestujúci a nie náklad - neviem o tom, že by sa predávali letenky do cargo priestoru
Inteligentný a ľudský personál - kde nie je?
Fungujúca zákaznícka podpora - u mňa zatiaľ 2/2 prípadov fungoval skvele
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny) - naráža na limity mimo pôsobnosti dopravcu
Široká sieť spojení - preto low-costy

Cestovanie je funkcia času a pohonných hmôt (plus ďalších vecí, ale to som teraz zjednodušil). Dnes sa vďaka low-costom vieš dostať z Bratislavy rýchlejšie a lacnejšie do Londýna ako do Banskej Bystrice.

Ja nepotrebujem luxusnú reštauráciu na palube, radšej si ju doprajem po prílete. Low-costy sú autobusy s krídlami.
Reply on: Ike #3476:
Viem, kde sedím
Boarding podľa skupín
Jasné pravidlá pre batožinu
Pocit, že som cestujúci a nie náklad
Inteligentný a ľudský personál
Fungujúca zákaznícka podpora
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny)
Široká sieť spojení
Prípojné lety bez nutnosti vybrať si a znova odovzdať batožinu

Toto sú atribúty, ktoré preferujem a nenachádzam u low-costov ...
Reply on: gejza #3475:
V čom je tá úroveň konkrétne zlá?
Reply on: 3pa3ck3 #3474:
Chápem ... nejde o konkurenciu, ide o zabezpečenie spojenia s relevantnými destináciami ... Tuzla a Kišiňov slúžia skôr na prepravu gastarbeiterov a tomu zodpovedá aj úroveň dopravcov ... bohužiaľ ...

Charleroi je taký Brusel ako keď chceš ísť do Viedne a vysadia Ťa v Bratislave
Reply on: gejza #3473:
Wizz zjavne sťahuje viedenskú bázu do Bratislavy, takže spolu s tým sa odtiaľ presúvajú aj linky.

Frankfurt, Mníchov a Brusel sú huby spoločností v rámci Lufthansa Group, čiže pokúšať sa konkurovať spojom z Viedne do týchto destinácií veľmi nemá zmysel. Plus z Bratislavy lietal Ryanair na Charleroi (aj keď v zime to zredukuje na dva-tri lety týždenne)
Reply on: 3pa3ck3 #3472:
Brusel ? Amsterdam ? Mníchov ? Frankfurt ?
Wizz Air pridáva ďalšie linky z Bratislavy: https://www.facebook.com/share/p/19j64VD7Xu/
Reply on: BA2301 #3465:
Skleník je estetický antiskvost, ale v exponovaných časoch slúži ako účelné útočisko pred poveternostnými podmienkami pre početné množstvo ľudí. Ti zostanú po novom vonku?

upravovač fotiek

Reply on: Viko #3466:
Presne preto je Bratislava tým, čím je. Dočasné kompromisy. Malomeštiactvo v plnej kráse, alebo lepšie povedané v plnej úbohosti.

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #3467:
Neviem, či je reálne že by sa obnovil nápis v tom znení, ale vôbec by mi to nevadilo. Nakoľko sa prístavba odstrániť nemá, tak to ostane iba vo forme návrhu, podobne ako rôzne iné návrhy v tomto fóre.
Reply on: upravovač fotiek #3464:
A keď sa zbúra skleník (on je to skôr plecháč), tak sa na historickej budove okrem hodín obnoví aj nápis "Bratislava hlavné nádražie" 🧡?
Reply on: upravovač fotiek #3464:
Treba si zvykať - všetky peniaze sme prežrali, teraz nás na dlhé roky čakajú buď len takéto plátania alebo vôbec žiadne zásahy.
Reply on: upravovač fotiek #3464:
Skleník je v podstate zbytočný. Veľká časť ôvodnej budovy sa nepoužíva, v skleníku je otvorených pár pokladní, ktoré by kľudne mohli byť v starej budove. Záložňa a stánky v skleníku takisto nie sú potrebné. Takže Skleník môže zmiznúť, čím sa pred stanicou získa priestor na lepšiu organizáciu (verejnej) dopravy.

IAD a taxi od Pražskej je dobrý nápad. Potrebovalo by to parkovisko pod koľajiskom pošty. Pod (dúfajme) bývalým skleníkom by zas mohli vzniknúť priestory pre cestujúcich - prístup k električkám, taxíkom, atď.

A treba prehodnotiť, čo je na stanici naozaj potrebné a čo nie, a sprístupniť pre verejnosť dnes uzavreté časti stanice, ktoré v minulosti boli prístupné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.