Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #3476:
Viem, kde sedím
Boarding podľa skupín
Jasné pravidlá pre batožinu
Pocit, že som cestujúci a nie náklad
Inteligentný a ľudský personál
Fungujúca zákaznícka podpora
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny)
Široká sieť spojení
Prípojné lety bez nutnosti vybrať si a znova odovzdať batožinu

Toto sú atribúty, ktoré preferujem a nenachádzam u low-costov ...
Reply on: gejza #3475:
V čom je tá úroveň konkrétne zlá?
Reply on: 3pa3ck3 #3474:
Chápem ... nejde o konkurenciu, ide o zabezpečenie spojenia s relevantnými destináciami ... Tuzla a Kišiňov slúžia skôr na prepravu gastarbeiterov a tomu zodpovedá aj úroveň dopravcov ... bohužiaľ ...

Charleroi je taký Brusel ako keď chceš ísť do Viedne a vysadia Ťa v Bratislave
Reply on: gejza #3473:
Wizz zjavne sťahuje viedenskú bázu do Bratislavy, takže spolu s tým sa odtiaľ presúvajú aj linky.

Frankfurt, Mníchov a Brusel sú huby spoločností v rámci Lufthansa Group, čiže pokúšať sa konkurovať spojom z Viedne do týchto destinácií veľmi nemá zmysel. Plus z Bratislavy lietal Ryanair na Charleroi (aj keď v zime to zredukuje na dva-tri lety týždenne)
Reply on: 3pa3ck3 #3472:
Brusel ? Amsterdam ? Mníchov ? Frankfurt ?
Wizz Air pridáva ďalšie linky z Bratislavy: https://www.facebook.com/share/p/19j64VD7Xu/
Reply on: BA2301 #3465:
Skleník je estetický antiskvost, ale v exponovaných časoch slúži ako účelné útočisko pred poveternostnými podmienkami pre početné množstvo ľudí. Ti zostanú po novom vonku?

upravovač fotiek

Reply on: Viko #3466:
Presne preto je Bratislava tým, čím je. Dočasné kompromisy. Malomeštiactvo v plnej kráse, alebo lepšie povedané v plnej úbohosti.

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #3467:
Neviem, či je reálne že by sa obnovil nápis v tom znení, ale vôbec by mi to nevadilo. Nakoľko sa prístavba odstrániť nemá, tak to ostane iba vo forme návrhu, podobne ako rôzne iné návrhy v tomto fóre.
Reply on: upravovač fotiek #3464:
A keď sa zbúra skleník (on je to skôr plecháč), tak sa na historickej budove okrem hodín obnoví aj nápis "Bratislava hlavné nádražie" 🧡?
Reply on: upravovač fotiek #3464:
Treba si zvykať - všetky peniaze sme prežrali, teraz nás na dlhé roky čakajú buď len takéto plátania alebo vôbec žiadne zásahy.
Reply on: upravovač fotiek #3464:
Skleník je v podstate zbytočný. Veľká časť ôvodnej budovy sa nepoužíva, v skleníku je otvorených pár pokladní, ktoré by kľudne mohli byť v starej budove. Záložňa a stánky v skleníku takisto nie sú potrebné. Takže Skleník môže zmiznúť, čím sa pred stanicou získa priestor na lepšiu organizáciu (verejnej) dopravy.

IAD a taxi od Pražskej je dobrý nápad. Potrebovalo by to parkovisko pod koľajiskom pošty. Pod (dúfajme) bývalým skleníkom by zas mohli vzniknúť priestory pre cestujúcich - prístup k električkám, taxíkom, atď.

A treba prehodnotiť, čo je na stanici naozaj potrebné a čo nie, a sprístupniť pre verejnosť dnes uzavreté časti stanice, ktoré v minulosti boli prístupné.

upravovač fotiek

https://www.yimba.sk/hlavna-zeleznicna-stanica/totalna-reorganizacia-aj-nove-eskalatory-zsr-predstavili-nove-detaily-rekonstrukcie-hlavnej-stanice

Skleník zachovať? To je prvá vec, ktorú by mali zbúrať. Takmer úplne zakrýva okrídlené koleso. A tie "malé" hodinové ručičky chcú vymeniť za "veľké"? A načo? Takú základnú otázku, či ich vôbec bude vidieť, nejako neriešia. Už dnes to celé zakrýva ten odporný, dočasný skleník. Stačí vystúpiť z trolejbusu, dvihnúť hlavu a vidno len tú príšernú prístavbu. Aby bolo vidno nejaké "okrídlené železničné koleso", je nutné ísť na cestu a ďalej od budovy stanice. Však to je to je totálny nonsens opravovať skleník a nechať jeho súčasnú priestorovú polohu! Taktiež tú "pasáž" k električkám a budovu dispečingu DPB. To je čistý balkán, náhodne umiestnené budovy, bez koncepcie. Aspoň skleník je ako-tak prilepený a funkčne zladený (teda skôr nefunkčne). Kapacita pôvodnej budovy nie je dostatočná. Dobre, to je argument (a pravda). Nová "prístavba" by však mala vzniknúť ako samostatná stavba, ideálne medzi historickou budovou a Pražskou ulicou, pričom napojenie IAD (vrátane TAXI) by bolo práve z Pražskej. Priestorov sa dá ziskať kopa v podzemí
- od električiek až po Pražskú by mohla byť komplet vedená podzemná pasáž popod súčasným obratiskom (aj koľajiskom pošty). Ja viem, brutálne drahé. Historická budova stanice by ostala na povrchu. V smere od Šancovej by mal ostať výlučne prístup pre MHD. A nebolo by vôbec zlé, aby MHD mohla cez stanicu prechádzať - ale iba MHD, žiadna IAD. Ja viem, drahé, strašne drahé. Ale ak to iba opravia, tak na ďalšie desaťročia zakonzervujú to otrasné provizórium, ktoré tam vzniklo na sklonku socíku a straší dodnes.
Reply on: Viliam22 #3461:
spojiť aktuálne média so slovom "novinár" chce veľkú dávku fantázie ...
Reply on: Zberač mínusiek #3459:
Toto je nezameniteľný Dušanov text ale poznám sa prakticky so všetkými Slnovraťákmi.
Reply on: ES499.0001 #3460:
Len by si novinari nemuseli mylit ruzinov a dubravku-karlovku

Zberač mínusiek

Reply on: S499.1023 #3448:
To je Dušanov text, alebo si sa poznal s Milošom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.