Reply on: gejza #3477:
Viem, kde sedím - seat reservation neexistuje?Boarding podľa skupín - načo?
Jasné pravidlá pre batožinu - kto ich nemá?
Pocit, že som cestujúci a nie náklad - neviem o tom, že by sa predávali letenky do cargo priestoru
Inteligentný a ľudský personál - kde nie je?
Fungujúca zákaznícka podpora - u mňa zatiaľ 2/2 prípadov fungoval skvele
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny) - naráža na limity mimo pôsobnosti dopravcu
Široká sieť spojení - preto low-costy
Cestovanie je funkcia času a pohonných hmôt (plus ďalších vecí, ale to som teraz zjednodušil). Dnes sa vďaka low-costom vieš dostať z Bratislavy rýchlejšie a lacnejšie do Londýna ako do Banskej Bystrice.
Ja nepotrebujem luxusnú reštauráciu na palube, radšej si ju doprajem po prílete. Low-costy sú autobusy s krídlami.
?
3pa3ck3
Frankfurt, Mníchov a Brusel sú huby spoločností v rámci Lufthansa Group, čiže pokúšať sa konkurovať spojom z Viedne do týchto destinácií veľmi nemá zmysel. Plus z Bratislavy lietal Ryanair na Charleroi (aj keď v zime to zredukuje na dva-tri lety týždenne)