KUA, KUA, KUA!!! v tom ovsisti je naozaj bordel...myslel som ze ludia prehanaju ked to tu casto spominaju, ale mylil som sa....dnes po 11.00 stal pred zastavkou ovsistske nam. v smere do mesta 4214 na 84/2, mal mat odchod o 11.19 z konecnej...priblizne v tom case sa vodic do voza dostavil (asi bol doma, alebo v obchode), ale odisiel az o 11.25 prazdny smerom do mesta...
dalsi voz 4807 na 84/3 hned po prichode zaparkoval medzi zastavkami ovsiste a ovsistske nam. v smere do mesta a vodic isiel asi na nakup...odchod mal byt 11.34 z konecnej, ale zacal az o 11.35 zo zastavky ovsistske nam....prvu zastavku uplne vynechal!!!
to, ze na konecnej nie je ani jeden cestovny poriadok neznamena ze ta zastavka neexistuje!!!
Z> ako som pisal, 2212 uz je off
Jano> 2808 (83) odisiel o 11.10 z ovsista ako porucha vozidla, spolu s nim odisla aj liazka...v tom case jazdil na 83 ZV 2812, ale neviem ci za ten 2808
wurmi: A kde presne chodili bez palic? Lebo tam v tom podjazde by to nevytocili bez posilovaca a najma tam je tusim kusok rovina alebo dokonca kopec
jano: Ma zmysel pisat tie reklamy XXL, ked su skoro na vsetkych vozoch?
No, aby som bol objektivny, chyba bola urcite aj v Zlineri, lebo len clovek, co nerozmysla, moze zadny transparent namontovat hore, ked je nanho nedymovy vyrez dole...
dnes pred 10:00 stala prema premavka trolejbusov na useku prazska - kramare, pravdepodobne roztrhnute vedenie. Trolejbusy jazdili dole prazskou bez palic, smerom nahor to vsak nefungovalo
no cely problem je v tom, ze tie dymove skla maju velmi velku odrazavost, dnes sa take uz zvacsa nerobia a tym padom staci, ak trochu svieti slnko, tak je vidiet vsetko mozne, len nie ten transparent - este tak v noci, ked je podsvieteny (co niektore neonkove uz nie su a tie karosy s tymi sklami dostavali len neonkove)...
Celkom pokojne pondelkove popoludnie na dubravskych linkach + pomohol i frenky:
- 2404 ( pisal o nom TeBeCe ) iba doplnim, ze bol na linke 83/12 a neskor ho nahradil ZV 2015 a napokon 2909
- 7815-16 vypadol na linke 1/5 okolo 14:30 h., neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7767-68
- 2823 docasne vypadol na linke 34/3 okolo 15:30 h., neskor ho nahradil ZV 2813
- 7725-26 o 17:20 h. odisiel do vozovne pre poruchu vozidla z linky 5/14 a tak vynechal poslednu svoju jazdu od 17:28 h. z Dubravky
- 2809 vypadol na linke 83/9 ( asi porucha ) pravdepodobne o 21:27 h. na zastavke Peknikova, lebo neskor isiel spat cez Saratovsku na konecnu Pri krizi. Neskor ho nahradil ZV 2620 az do konca sluzby
Tomáš, frenky: no sedel som doma písal prácu a vrčali mi tu busy. Tak som si pomyslel idem si to písať. Bývam hneď pri zastávke(90, 93, 97, 59, 198). a tie ostatné som si všimol, keď som bol v meste. No zrejme to nebudem písať tak často, asi nebude čas.
Čo mňa dokáže najviac nasrať je, že Ik435 nejazdia všetky. Je nedostatok kĺbových busov a nejazdí 4802(aj keď sa na nej ževraj robí) 4810, 1814 a 2824 a bohvie čo ešte. To sú 4 busy namiesto Ik280.
Re #9185 d3k0: no nemal si sa zastaviť a napísať na magistrát. Ja som tak napísal potom, čo som skoro vypadol z 4074 a žiadal o kontrolu na všetkých postoch. A ta kontrola bude uvidíme kde všade. Určite som ju nespustil len ja, ale určite som trochu pomohol.
Jano
Celkom pokojne pondelkove popoludnie na dubravskych linkach + pomohol i frenky:
- 2404 ( pisal o nom TeBeCe ) iba doplnim, ze bol na linke 83/12 a neskor ho nahradil ZV 2015
- 7815-16 vypadol na linke 1/5 okolo 14:30 h., neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7767-68
- 2823 docasne vypadol na linke 34/3 okolo 15:30 h., neskor ho nahradil ZV 2813
- 7725-26 o 17:20 h. odisiel do vozovne pre poruchu vozidla z linky 5/14 a tak vynechal poslednu svoju jazdu od 17:28 h. z Dubravky
- 2809 vypadol na linke 83/9 ( asi porucha ) pravdepodobne o 21:27 h. na zastavke Peknikova, lebo neskor isiel spat cez Saratovsku na konecnu Pri krizi. Neskor ho nahradil ZV 2620
Vyprava podla poradia:
1: 7737-38, 7803-04, 7813-14, 7765-66, 7815-16, 7793-94, 7789-90, 7781-82, S 7757-58, 7819-20, 7755-56
5: 7946-45, 7951-52, 7913-14, 7911-12, 7839-40, 7937-38, 7909-10, 7845-46, 7923-24, 7917-18, S 7955-56, 7929-30, 7935-36, 7725-26, 7939-40
12: 7812-11, 7807-08, 7745-46, 7817-18, 7749-50, 7809-10, S 7759-60, 7753-54
20: 1012, 1016, N 1702, 1019, 1123
22: 1004, 1014, 1001
27: 1023, S 1131, 1702, VW 1510, VWv 1215
34: 2308, 2808, 2823, 2820, 2827, 2303, S 2403, 2821
35: 3515, S 3508
83: 2944, 2945, 2830, 2825, 2818, 2811, 2938, 2828, S N 2809, 2512, 2309, 2404, 2401
380: 1810
382: 1111
504: 1822
509: 1702