ja navrhujem zrusit 20, 21, 22, 27 a 28 bez nahrady a linku 92 transformovat na linku zmluvnej dopravy pre VW, ktora by nebrala normalnych cestujucich aha a este som zabudol, takisto zrusit linku 501 :-))
re Neopl@n> ja sice velmi nerad, ale zastavam Janou teoriu, ktora vravi> od 1.7.2003 zrusia 22, kvoly prazdninovej premavke a uz ju v septembry neobnovia. Mne sa toto sice vobec nepaci, ale asi to tak dajako bude, na druhej strane si ale myslim, ze prave 22 by mala byt nosnou linkou na trase Dubravka-Sidlisko DNV. A nie 20. Volakedy chodila 20 na Opletalovu kazdych 26 resp. 32 min. a nikto sa nestazoval, teraz chodi kazdych 15min. a od zastavky "Hradistna" resp. "Novoveska" je nevyuzita.
Preto by najlepsie bolo ak by sa do DNV na Opletalovu predlzila 29 (mimochodom, ktora ma grafikon velmi podobny starej 20), na 22 by sa spravil interval 7min. spicka a 12 sedlo. Tym padom by sa 20 mohla zrusit.
21 by sa rozdelila na 21 a 121. 121 pre mna, za mna by sa mi mohla tocit aj v kuchyni, len, aby sa tocila. Spravil by sa subezni interval 21+121 3min. rano, 6 poobede a fachame! No ne?
Som velmo zvedavy, co (okrem toho, ze osuchaju stolicky) vyhutaju ti nasi "papalasi" toho 20.5., ako poznam Mraza ten si zasa bude tvrdohlavo presadzovat 121 Na hriadky. A podobne slabomyselne vyplody chorej mysle...
ČO HOVORÍ DTV, alebo AKO SOM SKORO DOSTAL PRI TELKE INFARKT...
Situacia v DNV bude na 75% nasledovna
-Linka 21 sa skrati po (to este nevedia kam). DP by chcel postavit obratisko na sidlisku PODHORSKE v krizovatke ulic EISNEROVA A PAVLA HOROVA, to sa ale nepaci MiÚ DNV, pretože A-BUSY robia hluk a znecistuju ovzdusie, a tak by prijali otacanie autobusov "na hriadkach", lenze tu sidli podnik ROLANDO, ktory sa rozhodol ze ulica "na hriadkach" bude patrit jemu, (od vtedy uz neexistuje linka podobna 122ke), takze hriadky vyzeraju tak, ze sa tam sotva otaca kratky autobus linky 22...
Vsetci sa odvolavaju na to ze v DNV chyba obratisko.
No ale keby teda bolo to obratisko, predstava nasho Miu a DPB je taka, ze ludia zo starej DNV budu chodit predlzenou 29kou pod novy most (uprimnu sustrast devinu) a ludia zo sidliska skratenou 21 od (nevieme odkial). A ludia, ktori z dediny budu chciet ist do mesta budu musie v dnv prestupovat, co zhodnotil jeden pan z Miu dnv tak, ze 21ka bude ajtak plna, lebo ludia do nej pojdu ajtak...
btw autobusy by sa mohli otacat okolo cintorina, na Eisnerovaj pred cinterom je dlllhy odstavny prud pre neviem co, konecna by bola HRADISTNA.
A neviem preco nezavedu ex system 121/122 napr. v podobe 21/121 (21 ostava a 121 skratena)
hehe akurat som xcel napisat to o tej 4096. Inak vyzera to zaujimavo. Najprv som kukal ako puk, ze co to je za voz. Kedze vyzeral ako novy, ale potom som si vsimol tiez zbytky tagu na oknach, tak som pochopil...
- cca okolo 16:45 vypadol z linky 20/1. voz 1006, zalohu ani srnka netusi , neskor (odchod o 19:15 z Dubravky) sa vratil. Pravdepodobna porucha> rozthnuty klinovy remen, alebo remen na alternator
- o 19:12 tahala LIAZka hore Prazskou 2611tku z linky 43/2. zaloha mohla teoreticky byt 4840
7105 na 3/2 vykapala pri ministerstve post, ale este aj pred 5 minutami na Predstanicnom Tlaci ju 7826 z 2ojky smer Krasnany. Revizori maju celodennu akciu pod stanicou. Historicaky zatial nevykapali...
Dnes:
- 2829 vypadol na linke 83/10 po 11:30 h., neskor ho nahradil 2208
Od 17:23 h. do 17:40 h. nepremavali elektricky liniek 1, 5 a 12 z Dubravky, pretoze priamo v krizovatke ulic Saratovska - Drobneho sa pokazila elektricka na linke 12/4. Neskor ju odtlacila suprava z linky 1/3. Zial neviem evidencne cisla elin, lebo nemali ziadne reklamy. Linku 12/4 neskor nahradil ZV 7834 a linku 1/3 ZV 7831 - viac neviem. Zaujimavostou je, ze pri kuplovani bola krizovatka uplne neprejazdna a tak jeden bus z linky 83 sa musel ist otocit Pri krizi.
Nieco z vypravy:
27: 1024
35: 3504
83: 2944, 2822, 2821, 2812, 2309, 2938, 2826, 2940, N 2811, 2829 M: 2208/10
504: 1322 ( frenky )
COLOR