Reply on: TeBeCe #8571:
Tusim sa nam tie Ikarusy 435 pomaly a iste kazia...:o)



M: ZV 4845/1
aha a este som zabudol, takisto zrusit linku 501 :-))
, neskor (odchod o 19:15 z Dubravky) sa vratil. Pravdepodobna porucha> rozthnuty klinovy remen, alebo remen na alternator
NEOPLAN (????)
Situacia v DNV bude na 75% nasledovna
-Linka 21 sa skrati po (to este nevedia kam). DP by chcel postavit obratisko na sidlisku PODHORSKE v krizovatke ulic EISNEROVA A PAVLA HOROVA, to sa ale nepaci MiÚ DNV, pretože A-BUSY robia hluk a znecistuju ovzdusie, a tak by prijali otacanie autobusov "na hriadkach", lenze tu sidli podnik ROLANDO, ktory sa rozhodol ze ulica "na hriadkach" bude patrit jemu, (od vtedy uz neexistuje linka podobna 122ke), takze hriadky vyzeraju tak, ze sa tam sotva otaca kratky autobus linky 22...
Vsetci sa odvolavaju na to ze v DNV chyba obratisko.
No ale keby teda bolo to obratisko, predstava nasho Miu a DPB je taka, ze ludia zo starej DNV budu chodit predlzenou 29kou pod novy most (uprimnu sustrast devinu) a ludia zo sidliska skratenou 21 od (nevieme odkial). A ludia, ktori z dediny budu chciet ist do mesta budu musie v dnv prestupovat, co zhodnotil jeden pan z Miu dnv tak, ze 21ka bude ajtak plna, lebo ludia do nej pojdu ajtak...
btw autobusy by sa mohli otacat okolo cintorina, na Eisnerovaj pred cinterom je dlllhy odstavny prud pre neviem co, konecna by bola HRADISTNA.
A neviem preco nezavedu ex system 121/122 napr. v podobe 21/121 (21 ostava a 121 skratena)
- a mozno sa dockame linky 20 (DNV-LAMAC)
takato je situaci...
20.5 este budu rokovat... tak uvidime