Neries, aj tak budeme najvacsi vtaci opat len my... ? tu netreba nic vysvetlovat uz radsej, kazdy si brnka svoju pesnicku a od pravdy to ma daleko daleko daleko... A pekny vikend tebe aj aj tvojmu klanu. ? ?
ja si zasa myslim ze ovsiste toho ma viac nez dost a 84 by mala byt navratena do povodnej polohy, to tych par ludi co vystupuje na bulikovej moze kludne prejst peso aj od ekonomickej...
to je mozno ze kdesi na 1.kolone...ale ak je vsetko tak ako ma byt (napr. na 4.kolone) tak tam za vypravu vozidiel PLNE zodpoveda vozmajster a za vypravu vodicov PLNE zodpoveda vypravca
Dnes okolo cca 13:15-13:45 stáli obojsmerne električky v KV - za zastávkou Karlova Ves pri odbočke do obratiska sa niečo stalo (netuším čo, no električku som nevidel žiadnu poškodenú) prišiel som tam okolo 13:20 a už tam stáli asi 3 súpravy (smer Dúbravka), do obnovenia premávky (cca 13:45) sa tam nahromadilo dosť veľa súprav.
bola pravdepodobne aj ND - už po obnovení premávky išiel okolo zast. Karlova Ves poloprázdny 2827 s cieľom "34 Nový most"
Je pravda, že sú aj linky, kde by sa kĺbové vozidlo uživilo lepšie, ale 94 určite nie je linka pri ktorej by sa mohlo povedať, že tam postačujú sólo 12m vozidlá! To určite nie.
NZV2 - 2813 hradil N70 od 1:30 do 2:30,vypadol 2633 kvoli zlomenemu sponovaku kl.remenov a voz sa prehrieval. Po oprave sa vratil.
Taktiez mal MU aj naftovy pavuk pri Botanickej v smere do garaze Hrobustovo. Pritomny Renault.
pepke
bola pravdepodobne aj ND - už po obnovení premávky išiel okolo zast. Karlova Ves poloprázdny 2827 s cieľom "34 Nový most"