80/6 predsa tiez vypravuje 4.dp ?, na 80/10 bola 2729 a na 80/9 bola 4113
Re #71702 hoppusmark01: ok, 184 spoje su vyslovene ucelove, v casoch, kedy ma EU nastupy/ukoncenia blokov. Podla mojich znalosti su niektore spoje az tak plne, ze to objektivne pyta treti klbak. Kto chce ist mimo najvacsieho naporu, resp. pocas skuskoveho, ma na Bulikovej 84 v povodnom intervale, odkial su to 3min. esi Teda kapacita pre EU sa zvysila (odobral sa vzdy 1 posilovy spoj z 84, ale na 184 su 2), aj ked je to trocha dalej. Do buducna si myslim, ze aj Einsteinka si zasluzi linku, ako pises, mozno raz sa dockame mimo ucelovych spojov 184 aj nejaky celodenny interval, napr. aj s 12m vozmi, treba vyckat, ako sa zona zastava
Re #71703 hoppusmark01: 180, ano tu plny suhlas s Tebou (nevsimol som si, sorry), , obsaditelnost podobna 151 (obrazne 0,5 -1,5 cloveka/spoj), avsak tu je sorka
aha, tak beriem naspäť moje plány na zmenu linkovnia ? súhlasím so všetkým, okrem toho Ovsišťa (Bulíkovej).. predsa len by to chcelo väčšiu kapacitu pre EU ako pre Bulíkovu..
Tak ma napadla ešte jedna možnosť.. nechať terajšiu 84 tak ako je, čiže aj cez tú Bulíkovu, a rozšíriť premávku 184 na celý deň a v lepších intervaloch, zmeniť ju z expresnej linky na štandardnú, (čiže aj číslovanie- napr. by mohla mať číslo 85 alebo 82), a zriadiť tie zastávky Aupark a Digital park.. a možno by tam stačili aj 12m autobusy..
Takto by EU získala naspäť kapacitu, ktorú stratila po presmerovaní 84..
Aha lebo ja som videl 2723 na 80/6 aj som to tu písal buď začiatkom tohto týždňa, alebo to bol minulý piatok, tak som si myslel že trend pokračuje... Alebo ešte to mohla byť 80/9, čo si dal opačne tabuľku ?
Ad 27xx - to je maskovana 4.dp
Ad chaosna vyprava 1.dp - neberiem argument, ze vodic odmietne, najma nie v situacii, ked si 1.dp pyta zvysovanie vypravy (napr. rozdelovanim delenych na 2 samostatne sluzby), kedze uz asi maju dostatok ludi.. Problem je v tom, ze ako na jedinej prevadzke si VODIC (teda niektori vyvoleni) diktuje, s akym vozom a kde bude jazdit a je to tolerovane..
Re #71694 hoppusmark01: sorry, ale zo ziadnym z navrhom nesuhlasim, dovodov by boli strany, len uplne strucne:
- odklonenie 84 mimo Rusovskej cesty by znamenalo znizenie kapacity smer mesto o 50%,
- odklonila by sa z Farskeho (slapat cez lavku na Einst. je dost daleko)
- Ovsiste (Bulikova) by stratilo, co ziskalo po vsetkych tych poziadavkach
-rusenie kratsej posilovej linky (94) a posilnovanie 93 by znamenalo napr. z dnesneho ranneho intervalu 2min na useku Smolenicka-Zochova znizenie kapacity o 50% (linka 93 napr. interval 3min). Teda zlepsili by sa konce trasy 93, ale najzatazenejsia trasa (subeh 93+94) by bola oslabena a to vsetko s rovnakym poctom vozov/ludi (dnesna 93+94= nova 93 s lepsim intervalom), ak by teda neostali vsetky v zapche na Stefanikovej.
- Co sa ziska? Menej kapacity za rovnake peniaze..
no a pre novu 84 by sa zriadili zastavky "Aupark" na Einsteinovej v smere do mesta, a "Digital park" na druhej strane Einsteinovej v smere do Petrzalky..
Takto by zostal obsluzeny Aupark linkou 84, a zaroven aj Digital park by dostal napojenie na MHD.. ?
a este by sa mohla zrusit 184, obnovit 84 ale s novou trasou, v trase sucasnej 184.. na úseku terajsej 84 by ju nahradili 99 a 83.. teraz je tam ta linka uplne zbytocna..
inak neviem ako to je s vytazenostou L94, ale ako tu uz niekto pisal, mohla by sa zrusit, a posilnili by sa L93 a 39/31. Tymito linkami by bola zaroven aj nahradena.. Lebo sa mi nezda, ze by 94 bola nejak extra vytazena.. okrem toho by sa zas o cosi zjednodusil a sprehladnil system linkovania..
Nejde to, ci bude mat kratas na solarisovej linke a podla mna vzdy lepsi kratas na solarisovej linke ako na klbovej, tam je snad vacsie riziko, ze to vodic odmietne s kratasom.
Btw. dnes som velmi zvedavy ako dopadne vyprava linky 83, nakolko su tam v sedle 4 plynaky (momentalne vlastne 3, lebo jeden nam od 9.39 h. vypadol a hradi ho modracik, jo a na 83/12 bol rano kratas, mozno Michal doplni, ja som ho len pocul sa trepat hore Dubravkou) - nech to zije ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo