Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na L68 popoludní nejaký kĺbový Tam - bus s označením X68 (17:05 odchádzal z Markovej na Holíčšku).
Reply on: Max #71177:
"...v DPB platia predpisy DPB, ktore okrem ineho hlasaju povinnost vodica vsetkych trakcii po ukonceni vystupu a nastupu cestujucich na zastavke zatvorit dvere a opustit zastavku."

Na začiatku videa predsa jasne hovorím: "Bezohľadnosť (alebo hlúposť?) je pre Dopravný podnik asi "normálna". Ak takýto predpis skutočne platí bez ohľadu na konkrétnu situáciu, tak sa na to vzťahuje vyššie uvedené.
Reply on: Max #71156:
"...aby vobec dokazal vyjst zo zastavky a zaradit sa do jazdneho pruhu pred semaforom..."

Kravina. Zozadu mu nič nemôže prísť a zabrániť mu v zaradení sa, pretože 'autisti' majú vtedy červenú pri Štefánke.
Reply on: Juraj21 #71159:
"Preto sa ta pytam, kde je tento prikaz vyveseny, ze by som si to mohol overit???"

Vidieť, že samostatné myslenie niektorých ľudí(?) bolí. Inak by nehľadali príkazy a zákazy, ale logiku. Na slovensku to bude možno o niekoľko sto rokov.
Reply on: Malic #71181:
tak potom som sa ja mohol seknut o jedno poradie netvrdim ze som 100%
Reply on: frenky #71186:
A videl som ešte 1403 bez vlčákov na Novoveskej v smere do sídliska okolo 16.25h ? takže aj tá pravdepodobne vykapala.
Reply on: Solider #71185:
Mozno to nejako suvisi s tym zalozakom, ale 1611 zdochla na Karpatskej smerom k VW z tusim 21/14, vyhadzalo jej vodu. ?
1511 - 21/10 ?

a ZV 1708 videná tiež na L21 okolo 16.21h na Mlynskej v smere na VW a ešte jedna manipulačne hore Pražskou s cieľom 21 Jána Jonáša-VW, asi 1704 ak si dobre spomínam, o 16.45h ? ?
Reply on: Max #71178:
Ja som mal teraz na mysli posunutie signálneho plánu tak, aby cez pracovný deň väčšina vozov stíhala tú zelenú.
Reply on: Max #71177:
No tak naozaj neviem o paragrafe v predpisoch, ktorý by mi zakazoval stáť dlhšie v zastávke, ak usúdim, že je to vhodné.
59/4 - 2402 ?
Reply on: Sati #71180:
sak ja viem, ze to okukas zo Satibusu (2638), preto sa divim. Aj som kukal ze ake to bolo poradie, normalne by som bol sa ochotny stavit ze 78/8. Ale isty som si len na 99.99 percenta ?. 78/10 to nee, bolo to jednociferne poradie 🙂
Reply on: Malic #71179:
no tak ja pisem vypravu iba tu co osobne jazdim takze je na 99,9% presna mozno to bola zmeskana 78/10 co v tu dobu neni nic ojedinele na 78
Reply on: Sati #71176:
Nie ze by som pochyboval o Tvojich vypravach, ale rano o 8:10 som siel L78 zo Safka (Mala scena) smer Nivy a urcite mi dosiel plynak. Ale ani 78/8 ani 78/4 pred nou neni plyn. Tak neviem neviem. Zeby daco vykapalo? ?

A ked uz sme pritom, tak 2620 vykapala rano pred 8 na zastavke Wustenrot, smer ASMN. Poradie neviem ?
Reply on: ivanbuto #71169:
Ivan, tam (uz) nie je co riesit - situacia je tam velmi podobna zastavke MHD Racianske myto, smer Hl.st./SAV (linky 201,204,209) - dva jazdne pruhy pre IGK, pricom (T)bus sa musi zo zastavky zaradit do priebezneho pruhu, nakolko chyba ten nestastny riadeny odjazd zo zastavky (predsignal), resp. predlzenie pus-pruhu zo zastavky az po svetla. Na to uz pri megalomanskom projekte tej hnusnej budovy na Hodzovom zrejme nezvysilo miesto ani peniaze. Cize sa to na Racku neda a na Hodzovom uz vobec nie, lebo tam nie je na to miesto a bolo by treba presunut stop ciaru pre IGK, co by jednak bolo drahe a najvaznejsi oficialny protiargument je, ze autisti by tu **** stopciaru na ceste aj tak nedodrziavali a tahali by az pred semafor.
Okrem toho by toto riesenie zvyhodnovalo MHD, ale sucasne znevyhodnovalo autistov, takze to vlastne vobec neprichadza do uvahy! Cize ked kompetentni pouzivaju taketo silne argumenty, tak to tu mozme rovno zabalit (ako ty, tak aj ja) a odstahovat sa prec z tohto KokoDurkova niekam do civilizovaneho sveta. ?

skoncim tym cim som zacal, a to znamym sloganom z reklamy:

SKÚD - Ked ich milujes, tak uz vazne nie je co riesit!
Reply on: Juraj21 #71159:
zial, v DPB platia predpisy DPB, ktore okrem ineho hlasaju povinnost vodica vsetkych trakcii po ukonceni vystupu a nastupu cestujucich na zastavke zatvorit dvere a opustit zastavku. Teda ked vodic vidi, ze ma cervenu, podla predpisov sa musi pohnut tych par metrov zo zastavky ku semaforu - vid. Nam.Luda Stura, linky 4 a 12 to iste. Musia zatvorit dvere a pohnut sa so supravou 2 - 4 metre a ostat stat so zatvorenymi dverami prakticky stale este v zastavke, avsak dvere uz otvorit nemoze. Takze ci ten pes nie je niekde inde zakopany, nez hned tvrdit, ze vodici MHD su sprosti a bezohladni...

Samozrejme, ze dlhsie statie v zastavke nikto nesleduje a nesankcionuje, ale vodici tym porusuju predpisy, cize raz darmo. Lebo to by bol uz vrchol, keby mi strhli premie s odovodnenim: "stali ste na zastavke" ?

Ak tato povinnost z D1/123 uz neplati, opravte ma niekto.
:Dnes to na 78 je takto musim pochvalit vozmajstra ze na celodenne poradia sa pochlapil ❗ ? :
78/1-2638 ?
78/2-2642
78/3-2629
78/4-2828
78/5-2643
78/6-2635
78/7-2824
78/8-2323
78/9-2402
78/10-2605
78/11-2404
78/12-2604
78/13-2626
78/14- ❓ ❓ ❓
Reply on: Fera #71174:

Z AS MN
Zaujímavé,ako v nedelu premávajú spoje..Včera nešiel bus č.21.o 19:00..A to neni jediný bus,čo v nedele chodia ako v "holubníku" a ani zaň žiadna náhrada!
Reply on: bwd #71117:
Ked si taky chitri chod robit do DPB sofera a jazdi si ako chces a sam uvidis ako to je a rob si ako to uznas za vhodne. Sawas

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.