Vcera okolo 17:35 bol videny voz 4936 na Panonskej ceste pri Danubii v smere na Jarovce aj s linkovymi tabulami 92.
						
						
						
						
					 
						 vodic 1809 na 504 isiel na Damborskeho smer Dubr. o 3:34 h. a mal tam byt o 3:37 h., viem, ze som nebol este pri ceste a nestopoval som, ale ist skor o 3 minuty s nocnym spojom ( ziadny iny nepremava ) je myslim nad ramec tolerantnosti. Kreten prasivy o 3:35 h. uz bol na Alexyho a na konecnu ak isiel tym tempom co isiel prisiel urcite o 3:39 h. ( mal byt 3:43 h. ). Dovolim si povedat, ze to je REKORD trate, to som este na 504 nezazil!!! SUPER CAS!! BRAVO!!! Debil.
 vodic 1809 na 504 isiel na Damborskeho smer Dubr. o 3:34 h. a mal tam byt o 3:37 h., viem, ze som nebol este pri ceste a nestopoval som, ale ist skor o 3 minuty s nocnym spojom ( ziadny iny nepremava ) je myslim nad ramec tolerantnosti. Kreten prasivy o 3:35 h. uz bol na Alexyho a na konecnu ak isiel tym tempom co isiel prisiel urcite o 3:39 h. ( mal byt 3:43 h. ). Dovolim si povedat, ze to je REKORD trate, to som este na 504 nezazil!!! SUPER CAS!! BRAVO!!! Debil.
 
						 
						 
						
qwix
Mozno keby to moc chcelo a dobre by sa to premyslelo (teraz nehovorim len o linkach 31,39, ale vobec (napr. aj ta 74 a 93, martiner)) tak by prejazdy aj nieco priniesli. Uspora vodicov, vozov, kilometrov = pohonnych hmot a tak dalej. Ale na druhej strane to ma dve velmi velke nevyhody:
1.) dost blbe, ked vodic po kazdom dojazde na konecnu musi rozmyslat kam teraz
2.) dispeceri by sa nad tym museli zamysliet a prijst s niecim rozumnym.
Ale zas, mozno tie prejazdy medzi 31 a 39 ukazu, ci by sa to dalo pouzit aj realne vo vacsom mnozstve.
Nuz, nechajme sa prekvapit ...