Darro (WAP): ono skor by bolo logickejsie do jednej DP napchat vsetky (v)rakosy, bez ohladu na to ci su po GO alebo plynove alebo proste vrakosy (a jasne ze bez ohladu na to ci su dlhe alebo kratke, vyhoda je zrejma hlavne pri plynakoch, kde by malo vyznam postavit v dotknutej vozovni plnicku), do druhej serble 4x5 (detto kratke aj dlhe), a do tretej asi TAMy so starymi ikarusmi 28x. no na do 3. DP by asi ostali SORy :-)) (tie su iba v kratkom prevedeni:-))
vyhody: koncentracia rovnakych vozidiel v jednej DP a tym padom staci aby nahradne diely pre tento typ vozidla vzdy drzala iba jedna DP, rovnako aj co sa tyka vybavenia na udrzbu a technickeho personalu. Nevyhody: rozny pocet vozidiel jednotlivych typov by neumoznil rovnomerne rozlozenie vozidiel medzi jednotlive vozovne, rovnako by bol problem pri obnove vozoveho parku, hlavne pri doplnani vyradenych vozidiel....
Si: Toto uz aj mna napadlo, ze v kazdej vozovni ine druhy vozov, napr.: 2.DPA-Karosy741CNG, 1.DPA-Ikarusy435, 4.DPA-TAMBUS272, IKARUS283, KAROSA741(GO).
Darro (WAP): to je vecou pohladu, ja by som im radsej na 4tu kolonu podhodil serbel435 a (v)rakosy nechal na 2. DP. (a ono by to nebolo vprincipe ani od veci, nastahovat vsetky (v)rakosy do jednej prevadzky, serble do druhej a tak... malo by to vyhody hlavne pri udrzbe:-))
No jasne! To sa dalo cakat ze 1.DPA bude dostavat vsetky nove IKARUSY435 niekto si to zas pekne hore vybavil. A do 4.DPA len odpad nahadzat ako vzdy, tak to aj vyzeralo ked prisla 2207 ani stredove zrkadlo do vozu tam nenechali zmrdi!!! Vsetko pobrali a len rozbyte zrkadlo tam dali a male zrkadlo aby sa nepovedalo. Bodaj by im v 2.DPA vybuchol daaky CNGacik.
Vsetci, co ste sa pytali na schodzu: Kedze som podobne ako ostatni iba radovym clenom KPMHaRD, o schodzi zvacsa neviem o nic viac ako ostatni. Informacie by mal zverejnovat Miso Milata na klub.imhd.sk, v pripade otazok mu poslite mail (je uvedeny na tom webe) alebo mu zavolajte na 0908747383
Inak, aby sa stale nehovorilo, ze nejaku novinku na web pridavam, iba ked sa stane nieco zle, tak som chcel tentoraz pochvalit DPB, ze tu zimu ako-tak zvladol, ale teraz citam ako Frenky cestoval do skoly a uz ten dojem nemam... A to nehovorim, ze sa v noci pokazili 2 z troch T3-sneznych pluhov (8434 a na 8435ke odpadla radlica - tak sme to predcasne o tretej podoprete vyhybkovym zelezom odviezli do vozovne)
Color: no to je ta podla frenkyho "najpresnejsia a najspolahlivejsia" doprava (elektricky) cez zimu. Vid diskusiu a prispevok #12306 . Vela ludi cakalo, tak DP vypravil viacej suprav :DDD.
Nieco pred druhou na zastavke "Technicka univerzita" povolila sklenená výplň na 4848 (vtedy ZV na 94). Vodic si to vsimol az na zastavke "Dvory", kedy uz zo skla neostalo NIČ (čítaj diera). Cestujúci boli vyhodení (čítaj "Vypadnite vy debily") a vodič sa ostal trápiť s nahlasovaním udalosti dispečerovi.
Mimochodom, oproti stál aj nejaký odstavený TAM ale nedovidel som ani na číslo linky, ani číslo busu
2:7703,7720,7827,7826
3:7080,7079,7834> snad ako ZV ale mal vsteky linkove tabule tam kde mal.
5:7839+40,7909+10,7931+32(2.),7917+18,7843+44
6:7795+94,7739+40
7:7837+38,7923+24,7939+40
8:7720,7704
9:7845+46,7901+02,7943+44,7951+52
11:7083+7055,7087
31:1920,1301
39:1309
94:4507,4096
este zo vcera:
vcera na 7/? som sa viezol dakou T6 a na vnutornom transparente sa jej zobrazovalo za konecnou toto:
Takze prud vypadol celkom 3. krat. Linka 5/2. a ostatne 5 za nou mali meskanie tak 24min.
Cestou do skoly som videl dajake ZV na ?12? a na 9 urcite.
Situacia v DNV rano a moja cesta do skoly:
Zobudil som sa rano o 6:00 do 6:15 som urcite nevidel ani nepocul ziaden autobus.O 6:35 som prisiel na zastavku Milana Marecka. 22 o 6:37 isla s asi 1,5min. meskanim.V smere do dediny bolo na zastavke nezvycajne vela ludi. Typujem,ze tym smerom neslo nic min. 20 min.
Do mesta chodili 21cky s 15 min. meskanim tak 2-3 zasebou. Od 6:30 do 6:47 nesla ziadna. O 6:47 sa prirutila 20/2. myslim, ze 1001 za nou 21. O 7:00 sme prisli do Dubravky.
O 7:05 prisla 1128 na 27, za nou dalsia 27 myslim, ze 1014. V takomto zlozeni odisli aj do DNV naspat.O 7:06 prisla 12 na obratisko, ale kedze zamrzla vyhybka tak tam ostala aj stat.Nahodou tam hned boli trabusti tak zacali trabustit. 5/2. isla nacas.
V Karlovej vsi na zastavke Segnerova vypadol prud asi na 5min. Ideme dalej.Za zastavkov Molecova vypadol prud zasa asi na 10min.Potom #5182 . Nakoniec vypadol prud este aj na zastavke Vysoka asi na 2-3minutky. Na Vazovovu sme prisli s 24min. meskanim.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR