Uz som pocul o tom napade. suhlasim so striedacmi vsade a navrhujem pridat striedacov aj na vratnicu DP. Vzdy ked pojde rano "manazment" DP do prace, tak ich vystriedaju, aby nahodou zase nevymysleli nejaku piiiikovinu.
4100 - 4113 budú jazdit 91/191, ktorú si 4. kolóna s 1. kolónou vymení s linkou 88.
Spomedzi pravidelnej výpravy víkendovej 88 tam dnes ostala len 4095. ?
Podla mna vytazenost trasy vazovova - hlavna stanica je dost nizka. A tak by bolo rozumne aj zvazit linku raca - vazovova - ruzinov ako zlucenie liniek 8 a 3, lebo je pravda ze nie kazdy ide do centra - ti co nejdu do centra ale nejdu ani na stanicu, vacsina takych ide prave po trnavske myto alebo po racianske myto a tu prestupuju na autobusy, trolejbusy - z toho pohladu by bola linka raca-vazovova-ruzinov idealna
Máš plnú pravdu. Zabudol som, že pred výlukou L5 jazdila cez Tunel. Máš u mňa 5 bodov, že si ma upozornil. Takže L3 zrušiť a L11 obnoviť. Ďalej môj plán stále platí.
Je pravda ze na stanici moc casto nie som ? ale chodim rano trojkou - a vidim, ze po racko sa postupne plni az na uroven konzervy sardiniek ? a na racku to takmer vsetko vystupi, a ja tiez... a cast caka na inu elektricku (17, 11, 5) a cast ide na autobusy - ktorym to je mimochodom aj s prestupom a cakanim kratsie nez tou trojkou - mam to vyskusane... aj ked s batozinou radsej idem trojkou a neprestupujem, to je druha vec... Co s trojkou? osobne by som ju zrusil a posilnil 11. Trojka ma cas 28min, jedenastka 30min, takze ziadny velky narast, 11 by mohla premavat 2 krat castejsie ?
No nemáš pravdu. L8 je od stanice do ružinova dosť vyťažená, vždy zoberie z nástupištia skoro všetkých, L1 je na stanicu vždy plná a dvojka tiež. Trojka je tiež plná. Tiež ma napadlo, že z račka ide všetko na stanicu (L61, L74, L201, L210) ale kam by išla L3? Akurát tak do Ružinova a o jej plnosti vážne pochybujem.
A zober to aj z tej druhej stránky, nie každý cestuje do centra mesta.
Re #45829 AAA: No veď hovorím, je to v štádiu prípravy. Takisto neviem, kde je písané, že všade musia byť rovnaké intervaly. Napríklad račianska radiála nie je tak vyťažená cez víkendy, ako napríklad taká vajnorská, kde sa nachádza OC Polus. Ale veď každý zlepšujúci návrh zapracujem ?
Drviva vacsina liniek v tvojom navrhu konci na Hlavnej stanici ? Ja osobne by som linky na hlavnu stanicu skorej redukoval, lebo sa mi zdaju malo vyuzivane, a osobne (aj ked moj nazor moze byt ovplyvneny tym ze na hl. stanicu moc casto nechodim) by som linky ako 3 a 8 a 2 skorejm nahradil niecim co nejde na stanicu ale do centra mesta! vzdy ked mi pride jedna z tychto liniek, musim vystupit na trnavskom myte alebo racianskom myte a cakat na nieco ine, a rovnako so mnou vystupuje 80-90% cestujucich. 2, 3, 8 ☠ su podla mna linky, ktore by sa mali cim skor zrusit, lebo vobec nejdu do centra a tak su pre vacsinu ludi nepouzitelne a musia z nich prestupovat na nieco ine...
6701 okolo 14:30 videný na Trnavskej ako L 204, no bol úplne prázdny, takže možno to bola služobná jazda.
Re #45826 hoppusmark: Tá zmena by bola OK, keby neznamenala zhoršenie následných intervalov na skoro všetkých radiálach.
Re #45828 MK2200: Minimálne 2 problémy: nerovnaký interval na všetkých linkách v istom období a zhoršenie náseldných intervalov cez víkend.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy