rano Slavicie udolie. 31-ka mala ist 8.05. 31 aj 39 slastne oddychuju okolo alibaby. Prifrci dalsia 31 o 8.09, vylozi ludi , ide na otocku, potrubi na 39 aby ju pustila,stojaca 39 sa pohyna, dava si kolecko okolo Alibaby. Zmeskana "31" odchazda o 8.11. Ta co tam oddychovala odchadza o 8.13 . Vysledok je taky ze ide 31, plna ludi a od Kollarovho namestia idu za sebou dve 31tky , jedna plna , druha prazdna.
Ktore hovado vymyslelo "poradia". Ked chodia linky "husto", je nezmysel aby ked jeden bus meska, druhy cakal na svoj odchod .... a potom chodia za sebou , co je nezmysel . Mozno by stacilo aby zo slavicieho udolia startoval autobus, ktory je volny, nahodil transparent ci je 31/39 podla CP.
Ktore hovado vymyslelo "poradia". Ked chodia linky "husto", je nezmysel aby ked jeden bus meska, druhy cakal na svoj odchod .... a potom chodia za sebou , co je nezmysel . Mozno by stacilo aby zo slavicieho udolia startoval autobus, ktory je volny, nahodil transparent ci je 31/39 podla CP.

. Tu krizovatku by bolo vhodne riesit tak ako maju v meste Linz, teda je tam senzor a stykace a prud ma vzdy ten, kto cez krizovatku zrovne prechadza - teda ked ide elektricka, tak senzor zaregistruje pantograf, stykacova skrina prepne a trolejbus je uplne bez prudu, zatial co elektricka moze prechadzat so zapnutou jazdou. Ked ide trolejbus, tak senzor zachyti zberac, stykacova skrina prepne a trolejbus ma prud. Elektricka je v tom pripade bez prudu. Neviem preco su u nas taki mantaci a nevedia to spravit.
Martin Fundárek