Ja viem o trolejbusoch akurát to, čo vidím pri každodennom cestovaní, prípadne čo mi povie niekto, kto tiež každodenne cestuje, prípadne číta príbehy a informácie podobných ľudí na internete, a poznám zopár vodičov, ktorí ale o ničom moc nevedia..
Ja o tom viem tolko, ze sa tym vozim a ked mi niekto povie cislo, tak mu viem povedat o aky typ sa jedna a mozno aj nieco viac.
Ale je to rozhodne zaujimave, lebo dnes uz asi tieto zazracne schopnosti trolejbusy nemaju. ?
No však viem, ale neodpísal som, keďže o tom nič neviem. A ja som anilen nevidel to čo ty. A navyše som laik a asi som od teba trochu mladší, takže ani nemám ako vedieť tieto detaily.
Vazne si o tom ani nepocul. Som pisal totiz, ze ako decko sa pamatam na otacanie trolejbusu z jednej strany cesty na druhu (takych 150 m) bez natiahnutych zberacov.
Dnes:
- ZV 1101 ? po 9.30 h. na linke 83/2 (podla struktury mal byt 2829), neskor ho nahradil 2828
- 2825 po 16.30 h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2618
- 7769-70 o 17. h. odisiel do vozovne z linky 12/8, neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7793-94
- 1703 o 17. h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/1, nahradil ho ZV 1829
- 2818 okolo 17. h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2813
- 2828 o 22.12 h. vypadol na linke 83/2 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Mokrohajska smer Dubravka) - potesi par zastavok pred ukoncenim sluzby ?
áno, električkové ZV je ešte ťažšie použiteľné ako trolejbusové. Ale električkové ZV nemáš ako inak vyriešiť, kdežto trolejbusové áno, takže nevidím dôvod to nespraviť. A potom by zálohy nemuseli byť rozdelené na autobusové a trolejbusové.
d3k0 informuje:
- 2611 vecer sa pokazil na linke 61; s najvacsou pravdepodobnostou 1307 taktiez (linku uz na transparente nemal, mozno dojazd, alebo 21) - obaja odstaveny na Sancovej ulici
- ZV 1815 (na stanicu prisiel bez cestujucich), aby o 1.15 h. isiel zo stanice hradit linku 510
Z nedele:
- linka 83/3 (podla struktury mal byt 2626) vynechala prichod do Dubravly o 9.45 h., od 10.24 h. isiel ZV 2811 a napokon 2513
- 2823 okolo 21.30 h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV nejaka plynakova Karosa B 741 (nestihol som prelustit)
Trolejbusový záložák má síce väčšiu využiteľnosť ako električkový, ale električku autobusom nie je možné nahradiť v plnom rozsahu. Jedine, ak by zastavoval na električkových zastávkach, prípadne by iba odviezol ľudí z centra a zastavoval by na zastávkach v blízkosti pôvodných. Ale trolejbus autobusom nahradíš bez akýchkoľvek problémov a nevidím žiaden dôvod, aby bol záložák trolejbusový.
presne si popísal, prečo trolejbusový záložák na h****. A preto som si myslel, že aspoň BA je v tomto uvedomelejšia...
Re #38677 Peon: s električkami to tak robiť nejde, veď môžu mať aj oddelenú dopravnú cestu. Jedine, že by si zostrojil nejaký obojživelný bus, ktorý je svojím pohonom podobný niektorým pracovným vozidlám.
Andy