To by nebola 83 do kelu ?
- 2626 okolo 21.30 h. vypadol na linke 83/7, az do konca sluzby ho prave hradi ZV nejaky ik. 435 (som ho nestihol neprelustit)
Zo vcera:
- 7913-14 mala poruchu prveho podvozku (linka neznama)
- 4200 cca 19.44 h. odisiel do vozovne z linky 94 pre poruchu vozidla
Dnes:
- 2818 predpoludnim vypadol na linke 83/10, neskor ho nahradil 2801
- 2801 od 13.23 h. vypadol na linke 83/10, dalsie kolo bez ZV, napokon ho nahradil opat 2818
- 1703 o 15.06 h. (mozno i skor, vzhladom na to, ze som ho stretol odstaveneho Pri krizi aj s dispecermi) vypadol na linke 20/1, od 16.35 h. ho nahradil 1707
- 7913-14 o 15.48 h. vypadol na linke 5/1 (konecna pre cestujucich na zastavke Drobneho smer Raca) pre tu istu poruchu ako vcera, neskor ho nahradil 7946-45
- 2820 popoludni vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil 2816
- 2626 o 19.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/7, nahradil ho ZV 2822
Práve to som myslel čo je na tej fotke.. Z prvých (polo)dverí vystúpiš v pohode na chodník, ale z 2.,3. a 4. dverí už musíš vyskakovať...
Soráč ak sa mýlim ?
Dnes:
- 2810 pred 7.30 h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2814
- 2822 popoludni vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil 2801
- 2606 pred 19. h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/3, bez ZV
pokial viem, tak z Kosickej su len 3 jeden doprava, 1 rvno a 1 dolava. Hmmm. Pritom to minimalne mohli rozsirit o jeden rovno + jeden dolava. Ale, ved to nakoniec mozno prerobia podobne ako dialnicny obchvat s neskorsimi (efektivnymi) upravami. V Bratislave je to tak.
No inak som si všimol, že autá odbáčajúce vľavo z rekonštruovanej Košickej a z Prievozskej majú dva pruhy, avšak v opačných smeroch, teda keď odbáčajú vpravo, tak len jeden. Prečo ten počet nie je rovnaký? Alebo vľavo odbočuje viac áut ako opačným smerom vpravo? Nevieš?
Jo a by the way, s tymi pruhmi na Kosickosvatoplukovonivomlynskej si mal pravdu, vazne sa mi zdalo, ze to tam nenarvu, aj ked je to tam tak salamunsky vymyslene...
Ja viem o trolejbusoch akurát to, čo vidím pri každodennom cestovaní, prípadne čo mi povie niekto, kto tiež každodenne cestuje, prípadne číta príbehy a informácie podobných ľudí na internete, a poznám zopár vodičov, ktorí ale o ničom moc nevedia..
Ja o tom viem tolko, ze sa tym vozim a ked mi niekto povie cislo, tak mu viem povedat o aky typ sa jedna a mozno aj nieco viac.
Ale je to rozhodne zaujimave, lebo dnes uz asi tieto zazracne schopnosti trolejbusy nemaju. ?
No však viem, ale neodpísal som, keďže o tom nič neviem. A ja som anilen nevidel to čo ty. A navyše som laik a asi som od teba trochu mladší, takže ani nemám ako vedieť tieto detaily.
Vazne si o tom ani nepocul. Som pisal totiz, ze ako decko sa pamatam na otacanie trolejbusu z jednej strany cesty na druhu (takych 150 m) bez natiahnutych zberacov.
milannco