Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #38692:
v atlase trolejbusov sa o ziadnych zazracnych vlastnostiach nepise ? ibaze by dokazali jazdit na 24 V ?
Reply on: Sommelier #38692:
Do 24/25Tr si to môžeš dať namontovať za príplatok 🙂
Reply on: Andy #38691:
Ja o tom viem tolko, ze sa tym vozim a ked mi niekto povie cislo, tak mu viem povedat o aky typ sa jedna a mozno aj nieco viac.
Ale je to rozhodne zaujimave, lebo dnes uz asi tieto zazracne schopnosti trolejbusy nemaju. ?
Reply on: Sommelier #38690:
No však viem, ale neodpísal som, keďže o tom nič neviem. A ja som anilen nevidel to čo ty. A navyše som laik a asi som od teba trochu mladší, takže ani nemám ako vedieť tieto detaily.
Reply on: Andy #38686:
Vazne si o tom ani nepocul. Som pisal totiz, ze ako decko sa pamatam na otacanie trolejbusu z jednej strany cesty na druhu (takych 150 m) bez natiahnutych zberacov.
Reply on: d3k0 #38688:
veru tak, už sa nám to blíži... Odkaz mhdčkarom, žiadne slzy, treba byť profesionálny. ?
Reply on: Johny D #38683:
Asi to bola 1307 z 39 🙂

Dnes na 80 3526 a 3532 - este buduci vikend si tam mozme vychutnat SORky 🙂
Na 90 traslava 4074 - sola na ocumovaniu budu tiez uz len buduci vikend 🙂
Dnes:
- ZV 1101 ? po 9.30 h. na linke 83/2 (podla struktury mal byt 2829), neskor ho nahradil 2828
- 2825 po 16.30 h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2618
- 7769-70 o 17. h. odisiel do vozovne z linky 12/8, neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7793-94
- 1703 o 17. h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/1, nahradil ho ZV 1829
- 2818 okolo 17. h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2813
- 2828 o 22.12 h. vypadol na linke 83/2 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Mokrohajska smer Dubravka) - potesi par zastavok pred ukoncenim sluzby ?

20: 1703, 1001, 1004, 1011, 1821
? M: ZV 1829/1
26: 1821
27: 1005
35: 3503
83: 2825, 2828n, 2814, 2826, 2822, 2816, 2810, 2818, VN 2801, 2812
? M: ZV 1101 ? /2; ZV 2618/1; ZV 2813/8
504: 1607
Reply on: Sommelier #38685:
No neviem o tom nič...
Reply on: Andy #38681:
co vies o zaloznych zdrojoch (akumulatoroch) v trolejbusoch s moznostou jazdy bez prudu/zberacov urcitu vzdialenost ?
Reply on: Peon #38680:
áno, električkové ZV je ešte ťažšie použiteľné ako trolejbusové. Ale električkové ZV nemáš ako inak vyriešiť, kdežto trolejbusové áno, takže nevidím dôvod to nespraviť. A potom by zálohy nemuseli byť rozdelené na autobusové a trolejbusové.
d3k0 informuje:
- 2611 vecer sa pokazil na linke 61; s najvacsou pravdepodobnostou 1307 taktiez (linku uz na transparente nemal, mozno dojazd, alebo 21) - obaja odstaveny na Sancovej ulici
- ZV 1815 (na stanicu prisiel bez cestujucich), aby o 1.15 h. isiel zo stanice hradit linku 510
Z nedele:
- linka 83/3 (podla struktury mal byt 2626) vynechala prichod do Dubravly o 9.45 h., od 10.24 h. isiel ZV 2811 a napokon 2513
- 2823 okolo 21.30 h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV nejaka plynakova Karosa B 741 (nestihol som prelustit)

26: 1817
27: 1004
35: 3172
83: 2814, 2816, 2513n, 2812, 2823, 2820, 2813, 2826, VN 2819, 2801
? M: ZV 2811/3; ZV - plynkarosa B 741/5
504: 1511

Zajazd - vcera 1031, dnes 1032
Reply on: Peon #38680:
Trolejbusový záložák má síce väčšiu využiteľnosť ako električkový, ale električku autobusom nie je možné nahradiť v plnom rozsahu. Jedine, ak by zastavoval na električkových zastávkach, prípadne by iba odviezol ľudí z centra a zastavoval by na zastávkach v blízkosti pôvodných. Ale trolejbus autobusom nahradíš bez akýchkoľvek problémov a nevidím žiaden dôvod, aby bol záložák trolejbusový.
Reply on: LUK #38679:
Tak teraz nechápem. Mám teda pravdu v tom, že električkové ZV sú ešte viac ťažie použitelnejšie než tie vami kritizované trolejbusové?
Reply on: Andy #38673:
presne si popísal, prečo trolejbusový záložák na h****. A preto som si myslel, že aspoň BA je v tomto uvedomelejšia...

Re #38677 Peon: s električkami to tak robiť nejde, veď môžu mať aj oddelenú dopravnú cestu. Jedine, že by si zostrojil nejaký obojživelný bus, ktorý je svojím pohonom podobný niektorým pracovným vozidlám.
Reply on: Peon #38677:
No u nás bohužial pri takej sieti električiek, akú máme, nie je možné len tak električky nahradzovať autobusmi, ale trolejbusy bez problémov áno. 🙂
Reply on: Andy #38673:
Hm, a čo poviete na električkové záložáky na Hlavnej stanici (aj v Karlovke počas výluky do Dúbravky bolo vídať linku č. 321 Záložné vozidlo)?
Presne takto by sa malo zastavovat na vystupisku L90

http://www.imhd.sk/ba/fotky/_00001/a4821c01.jpg
Reply on: hoppusmark #38670:
rozmyslam, predstavujem si to vystupisko 90 pod Novym mostom, ale nejako neviem prist na to, co je na nom zle.. ? Ved autobus tam zastavuje normalne pri patniku. To je totiz oficialne vystupisko. Je vsak pravda, ze malo vodicov tam zastavuje, povacsine zastavuju rovno na stojanke. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.