Ja o tom viem tolko, ze sa tym vozim a ked mi niekto povie cislo, tak mu viem povedat o aky typ sa jedna a mozno aj nieco viac.
Ale je to rozhodne zaujimave, lebo dnes uz asi tieto zazracne schopnosti trolejbusy nemaju. ?
No však viem, ale neodpísal som, keďže o tom nič neviem. A ja som anilen nevidel to čo ty. A navyše som laik a asi som od teba trochu mladší, takže ani nemám ako vedieť tieto detaily.
Vazne si o tom ani nepocul. Som pisal totiz, ze ako decko sa pamatam na otacanie trolejbusu z jednej strany cesty na druhu (takych 150 m) bez natiahnutych zberacov.
Dnes:
- ZV 1101 ? po 9.30 h. na linke 83/2 (podla struktury mal byt 2829), neskor ho nahradil 2828
- 2825 po 16.30 h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2618
- 7769-70 o 17. h. odisiel do vozovne z linky 12/8, neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7793-94
- 1703 o 17. h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/1, nahradil ho ZV 1829
- 2818 okolo 17. h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2813
- 2828 o 22.12 h. vypadol na linke 83/2 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Mokrohajska smer Dubravka) - potesi par zastavok pred ukoncenim sluzby ?
áno, električkové ZV je ešte ťažšie použiteľné ako trolejbusové. Ale električkové ZV nemáš ako inak vyriešiť, kdežto trolejbusové áno, takže nevidím dôvod to nespraviť. A potom by zálohy nemuseli byť rozdelené na autobusové a trolejbusové.
d3k0 informuje:
- 2611 vecer sa pokazil na linke 61; s najvacsou pravdepodobnostou 1307 taktiez (linku uz na transparente nemal, mozno dojazd, alebo 21) - obaja odstaveny na Sancovej ulici
- ZV 1815 (na stanicu prisiel bez cestujucich), aby o 1.15 h. isiel zo stanice hradit linku 510
Z nedele:
- linka 83/3 (podla struktury mal byt 2626) vynechala prichod do Dubravly o 9.45 h., od 10.24 h. isiel ZV 2811 a napokon 2513
- 2823 okolo 21.30 h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV nejaka plynakova Karosa B 741 (nestihol som prelustit)
Trolejbusový záložák má síce väčšiu využiteľnosť ako električkový, ale električku autobusom nie je možné nahradiť v plnom rozsahu. Jedine, ak by zastavoval na električkových zastávkach, prípadne by iba odviezol ľudí z centra a zastavoval by na zastávkach v blízkosti pôvodných. Ale trolejbus autobusom nahradíš bez akýchkoľvek problémov a nevidím žiaden dôvod, aby bol záložák trolejbusový.
presne si popísal, prečo trolejbusový záložák na h****. A preto som si myslel, že aspoň BA je v tomto uvedomelejšia...
Re #38677 Peon: s električkami to tak robiť nejde, veď môžu mať aj oddelenú dopravnú cestu. Jedine, že by si zostrojil nejaký obojživelný bus, ktorý je svojím pohonom podobný niektorým pracovným vozidlám.
rozmyslam, predstavujem si to vystupisko 90 pod Novym mostom, ale nejako neviem prist na to, co je na nom zle.. ? Ved autobus tam zastavuje normalne pri patniku. To je totiz oficialne vystupisko. Je vsak pravda, ze malo vodicov tam zastavuje, povacsine zastavuju rovno na stojanke. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe