Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #38670:
rozmyslam, predstavujem si to vystupisko 90 pod Novym mostom, ale nejako neviem prist na to, co je na nom zle.. ? Ved autobus tam zastavuje normalne pri patniku. To je totiz oficialne vystupisko. Je vsak pravda, ze malo vodicov tam zastavuje, povacsine zastavuju rovno na stojanke. ?
Reply on: LUK #38672:
Má jeden cez týždeň(Ul. 29. augusta), dva cez víkend(Hroboňova, Ul. 29. augusta). A vieš ako to v praxi vyzerá, keď sa niečo pokazí napríklad na Čiližskej a do odchodu je 15 minút? Trolejbus sa pekne vydá na Čiližskú, no pred seba chytí hneď na prvej križovatke 202ku, a tak o odchode z Čiližskej môže len snívať. Niekedy, keď je vpredu uvedomelejší vodič, aspoň ten záložák pustí, lenže záložak chytí na Miletičovej 201ku a tam už ten vodič nemusí byť uvedomelejší. A keby aj bol, tak už sme stratili pár minút.. Nechápem kto kedy takú blbosť ako trolejbusový záložák vymyslel.
Reply on: Andy #38671:
aj BA má záložáky trolejbusové??? ?
Reply on: hoppusmark #38665:
To sa nemá riešiť nasadzovaním duobusov, ale daním trolejového vedenia do normálneho stavu. Nikde v iných trolejbusových mestách, kde som zatiaľ bol, som ešte nevidel také otrasné vedenie ako je tu v BA. Najzaujímavejšie je, že tu zberače vypadávajú najčastejšie práve na nových, zrekonštruovaných križovatkách a výhybkách. 🙂 Ďalej by pomohlo všetkých dispečerov zavrieť na týždeň do nejakej klietky a púšťať im dookola vetu "Namiesto trolejbusu je možné ako náhradu poslať záložný autobus". A ešte by mali zrušiť trolejbusové záložné vozidlá, a nahradiť autobusmi.
Ešte taký malý postreh. neplánuje sa už konečne niekedy úprava výstupištia linky 90(budúcej 88) pod Novým Mostom?
Myslím vyvýšenie alebo vybudovanie chodníka lebo predsa len je to centrum mesta a ľudia tam musia vyskakovať ako kobylky ?

Takisto výstupištia pre iné linky prichádzajúce z Petržalky sú o hubu, pretože vlastne prakticky neexistujú.
Nedalo by sa odstrániť to super vyvýšenie na ktoré sa musia autobusy "šplhať" a spraviť nejaké slušné ustrovčeky na výstup cestujúcich?

Možno sa toto bude niekomu zdať ako nepodstatné ale podľa mňa je to dosť podstatné dosť ?
Sommelier: Tak ak je to tak že t-busy majú akumulátory tak potom je to v pohode, stačí ak by pri výpadku prúdu došiel s cestujúcimi na konečnú..

Ten nápad s duobusmi som dostal preto, lebo dosť často výdavam koĺóny trolejbusov stojacich za sebou(väčšinou na Prievozskej). To musí byť potom vážne príjemné keď musia ľudia vystúpiť a ďalej ísť po svojich ?

Každopádne to čo si videl s tým točením trolejbusu je zaujímavé..Tak dúfam že o tom niekto znalý niečo napíše ?
Zo soboty len par ZV´s:
- ZV 6306 po 14.40 h. na linke 207/2
- ZV 3603 pred 17. h. na linke 29/1
- ZV 2816 stretnuty o 22.39 h. sinuc si to po Brnianskej do vozovne, ale aku linku predtym hradil, netusim

26: 1611
35: 3521
49: 3525
83: 2626, 2820, 2819, 2801, 2828, 2811, 2825, 2812, VN 2818, 2817
504: 1620
Reply on: hoppusmark #38665:
to by bol moc velky a drahy komfort. By the way, snazil som sa ziskat informacie o moznostiach tychto nasich skodoviek o jazde bez prudu. Niekto mi davnejsie povedal, ze v trolikoch su zalozne clanky (mozno su uz vybrate resp. sa nepouzivaju, lebo uz neraz som musel trolejbus tlacit do miest, kde uz stava bola). A ze vraj su schopne ujst niekolko km bez stavy. Viac by mozno vedel Andy a spol.
Nebude to uplna blbost, lebo ako decko som bol svedkom otacania sa trolejbusu z jednej strany cesty na druhu (usiel asi 150 m bez natiahnutych zberacov, co museli byt prave nejake akumulatory.
Reply on: hoppusmark #38665:
tolko penazi na zbytocne vyhadzovanie tu nebude ani o 100 rokov ?
Sommelier: Podľa môjho názoru by sa práve kvôli tomuto mali aj na linky 201, 202 a pod. nasadzovať duobusy. Aspoň na každý druhý spoj. Keď potom dôjde k výpadku vedenia, nenastane situácia že sa ľudia nemajú ako dostať domov...

Pri nákupe trolejbusov v budúcnosti by sa nad tým teda mohlo uvažovať a zvoliť radšej duobusy pre všetky trolejbusové linky.
Vcera som opat cestoval pekne peso ☺ Pri ruzinovskom cintorine sa pekne zacali stosovat 201 & 202 pre zavadu na vedeni. V case mojho pesieho odchodu bola pritomna felda a 6x 15Tr roznych druhov. Do mesta to este slo s 208 ? bola pekne plna, na Dolne Hony je to uz po 18:00 dost z tohto miesta beznadejne.
Dnes o 12:25 bolo videne ZV 1511 na linke 86 na Zahradnickej v smere ku Kupalisku Matador.
Nejaká 212 práve išla cez 29. Augusta, žeby este spomienky na výluku? 😃
Nieco z piatka:
- 2818 okolo 10. h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2811
- 1031 cca od 15.17 h. docasne vypadol na linke 22/1 pravdepodobne pre nevolnost vodica, bez ZV
- 2626 po 15.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/8, nahradil ho ZV 2000
- 2818 okolo 20. h. vypadol na linke 83/1, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2707
- pravdepodobne pre zdrzanie na trati (niekde v useku Hlavna stanica - Kamenne nam.) nebol obsluzeny prichod do Dubravky na linke 1/4-7817-18 cca 22.15 h. (vozidlo prislo na prazdno az o 22.35 h. a nasleden odchod 22.26 h. vykonalo s 10 minutovym meskanim)

Podla poradia:
1: 7787-88, 7789-90, 7767-68, 7817-18, 7799-7800, 7819-20, 7727-28, 7815-16
5: 7843-44, 7933-34, 7927-28, 7839-40, 7917-18, 7921-22, 7925-26, 7953-54, 7941-42, 7931-32, 7915-16
12: 7757-58, 7301-02, 7739-40, 7722-21, 7751-52
20: 1019, 1005, 1020, 1006, 1012, 1016, 1617
22: 1031, 1066, 1120, 1133, 1123, 1016
26: 1617
27: 1023, S 1704
34: 2514, 2310, 2403, 2300, 2940, 2814
35: 3501
83: 2818, 2827, 2810, 2819, 2830, 2820, 2801, 2626, VN 2823, 2809, 2816, R 2822
? M: ZV 2000/8; ZV 2707; ZV 2811/oba 1
504: 1619

Prispel frenky
vraj je niekde ebus zapcha ?
Zo včera:
X13: 1021, 2001, 3710 (večer namiesto neho 3187)
X43: 3518
Reply on: F.M. #38656:
Dakujem za potvrdenie mojej mienky, ano mal vraj nehodu s tym Liazom, jeden cestujuci sa pri nehode zranil

Dnes:
- 1001 pred 12. h. docasne vypadol na linke 20/1, neskor ho nahradil ZV 1515
- 2626 okolo 19.10 h. (mozno aj skor) docasne odisiel na plnicku z linky 83/5, nahradil ho ZV 2627

13/13: 7121
20: 1001, 1004, 1013, 1032, 1023, 1006
? M: ZV 1515/1
26: 1512
27: 1701, S 1703
35: 3525
83: 2826, 2809, 2813, 2818, 2626, 2827*, 2816*, 2819, VN 2823, 2812*, 2820, R 2822*
? M: ZV 2627/5
504: 1804

Maly misung na 83:
*2812 - mal byt 2822; 2816 - mal byt 2800; 2822 - mal byt 2823; 2827 - mal byt 2811
4844 po požiari opäť v premávke dnes na linke c.90, má na novo natréte zadné čelo aj nové svetla... Ale čísla sú divné nalepene.
Reply on: Johny D #38647:
O pol deviatej stál bus 2811 na Patrónke s rozbitým bočným sklom, pred ním LIAZ-ka a na mieste boli aj Dopravne nehody so sanitkou

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.