znamená, že ak by som mal 90tku, spoj ktorý v sedle nejazdí, mohol by som ho nechať pod Novým mostom a (bývam oproti Inchebe) a íst domov? To by bolo super. No, ale reálne, najprv maturity...
zeby v tej bude? Ale niesom isty, ci tam nieje nahodou len doobeda... A aj to sem - tam. ?
Re #38009 milannco: No je to dobre napriklad aj na to, aby sa nerobili jalove kilometre do/z vozovne. No a potom je to dobre aj pre vodica, ked si chce ist nieco vybavit v meste a nestihal by to, keby sa mal trepat do vozovne.
Alebo ako v pripade 35/2., vodic pokial mal 3508 (neviem, ci to robi aj teraz, ked ma 3512 - btw neviete niekto, preco ma 3512??), tak si ju proste odparkoval pred dom a siel domov. ? Volakedy to byvalo tak, ze cez sedlo si vodici nechavali vozy bezne pred barakmi. ?
a na co je to dobré? Hovorím, stretol som sa s tým prvý raz. V sedle zvyknem študovať dopravu na SPŠD Kvačalova.
Re #38007 Andy: to je dosť kruté. Nechcel by som vidieť dôsledky takéhoto kroku v Bratislave. Oni by boli po rannej špičke odstavené, ale či by popoludní boli schopné prevádzky... Veď vieme ako sa niektorí "ľudia" k autobusom správajú.
?
pokial ja viem, tak po dohode s dispecerom, resp. vypravcom, moze voz ostat pocas sedla aj mimo vozovne, ale len na takej konecnej, kde je dispecer. Tzn. Novy most, HLST, Pri krizi... Najma pod Novym mostom velmi casto ostavaju vozy pocas sedla. Najma z liniek 29/3., 30/5., 80/3., sem tam tam ostavala aj 1201 z linky 191/4. ?
Aj 1011 dnes bola pocas medzidielu odstavena Pri krizi (robi-la 27/2.) ?
očakával by som, že tak ako ostatné vozy premávajúce iba v špičkách odíde po rannej do vozovne a vráti sa pred popoludňajšou. Tak sa to robí, alebo nie? Resp. s niečim takýmto som sa stretol 1. raz.
1023 na linke 191 počas sedla odstavená na obratisku Nový most.
Na 90 dnes okrem iného 4825, na 93 okrem množstva iného 4826. ?
Na 80 aj polorozpadlina 3603.
4952 - 84
jsk