Ľudia, ak sa chcete previezť v Ik 280 číslo 2938 tak dnes máte pravdepodobne poslednú možnosť. Na linke 96 smer Petržalka sa mu zlomil rám. Zatiaľ s ním jazdí ale dokedy... ? chudák šofér ?
Dovolím si upresniť, že najstašia séria Ik 280 nemala otváranie kabíny na pántoch, lebo kabínu okrem zásteny za vodičom vôbec nemala:-P. Prístorjová doska bola rovná a tlačidlá otvárania dverí boli umiestené podobne ako na Sanosoch - vodič sa musel pekne naťahovať.
Taká "šesťcípa náprava" nie je náprava ale disk delený trojdielny, zvaný TRILEX:-D. Dodaj disky, necháme namontovať na mestský Ik 280, ak si praješ:-P.
este treba doplnit, ze prva seria nemala pisany napis Ikarus, ale mala ho tlacenym roztiahnuty na cely dekel (vid galeria voz 500).... Zaujimave boli kedysi aj radiace paky rozne upravovane...tusim boli aj nejake svietiace ak si dobre pamatam
Ja som odrástla na dlhej ére 280tok - a dodnes je tento typ moja ❤ záležitosť. ? Úplne prvé série (tie s šesťcípymi diskami /nie nápravami ? / mali ešte iné usporiadanie palubnej dosky (iný typ gombíkov), sedadlo vodiča bolo dosť nekomfortné a malo to len 5 rýchlostí. Experimentom bola malá séria 280tok s automatickou prevodovkou Praga, ktoré boli úžasne hlučné ( #1500-1508, 2500-2509, 4500-4504). Čo sa týka znaku na prednej maske, až úplne posledná séria ich mala "nie písané". Niektoré kusy mali sedadlá aj inej farby ako hnedé. Zo začiatku bývali aj tmavočervené - najstaršia séria s bielymi tyčami a otváraním kabíny na pántoch.
Jediný kus z novšej série mal sedadlá zelené (4873). ❤
Ešte jedna vec. 3616 (ev. č. na 95 percent) sa pokazila dnes ráno na linke 82 spoj 6:28 z Kúpaliska Matador na Viedenskej ceste. Tak celá 82ka išla peši do Auparku a odtiaľ 50tkou. Hurá ? ? ?
Co dneska sposobilo, ze nechodili rano 83 z Petrzalky po 8:00 ... isla tusim az 8:40 co mala byt na Lachovej a aj ta isla tusim so 4 minutovym oneskorenym
Isli ste uz dakto Ikarusom e.c. 1514 a bol tam taky mlady vodic ten to vedel rozpalit. Ked siel na 86 tak dochodci na Mileticke sa drzali krcovito a so zatatymi zubami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Z
Ja som odrástla na dlhej ére 280tok - a dodnes je tento typ moja ❤ záležitosť. ? Úplne prvé série (tie s šesťcípymi diskami /nie nápravami ? / mali ešte iné usporiadanie palubnej dosky (iný typ gombíkov), sedadlo vodiča bolo dosť nekomfortné a malo to len 5 rýchlostí. Experimentom bola malá séria 280tok s automatickou prevodovkou Praga, ktoré boli úžasne hlučné ( #1500-1508, 2500-2509, 4500-4504). Čo sa týka znaku na prednej maske, až úplne posledná séria ich mala "nie písané". Niektoré kusy mali sedadlá aj inej farby ako hnedé. Zo začiatku bývali aj tmavočervené - najstaršia séria s bielymi tyčami a otváraním kabíny na pántoch.
Jediný kus z novšej série mal sedadlá zelené (4873). ❤