v krasnanoch som uz tusim videl jeden novy SOR este bez cisla...zrejme sa blizi koniec ik415 v krasnanoch...ked ich uz spominam tak 3032 a 3050 dnes na 50 a 3044 na 82, 3046 som nevidel...
Ad:pani Olga
V podstate suhlasim s Turbom - novy zakonnik prace v tejto oblasti nepriniesol zvlast vela uzitku. Taktiez poruchovost autobusov je znacna-a je na dennom poriadku. Napriek vysokemu cestovnemu je podnik stale stratovy-nie je dost financii nielen na nakup novych busov (v pocte, ktory by pokryl bolave miesta vozoveho parku), ale ani na nakup nahradnych dielov a dokonca ani na zosrotovanie chatrajucich vrakov Ale som si ista, ak poviem, ze vynechanie limitu nie je sposobene tym, ze sa vodicovi jednoducho nechce. Praca je v dnesnej dobe vec vzacna, a nasi chlapi, hlavne ti, ktori jazdia za podnik uz mnohe roky, by si dobre rozmysleli, ci jedno kolo len tak vynechaju...viac by ich totiz nikto za volant busu v DP nepustil... A co poznam nasich chlapov, nemaju taketo "zartiky" v povahe
Takze-k meninam vsetko najlepsie a s ludskym i technickym faktorom nasej MHD vela trpezlivosti
Moj zazitok:
To co tu pisala pani Olga sa stava aj mne. Napriklad dnes som ZNOVA (!!!) dosiel do roboty neskoro, lebo vynechala 68/6 (bez nahrady!!!), odchod od Zimaku 12:39. (vcera mi zase vynechala 198/7)... Isiel som z Trnavky linkou 205. Ked som vystupil tak som si vsimol dispofeldu c. 55 na obratisku linky 212. Bolo cca. 12:28. Dobre, vsak kontroluje vodicov, pomyslel som si a isiel som na zastavku. Tam som zistil, ze mam estem 10 minut do prichodu linky, tak som sa isiel poprechadzat po okoli (nechcem iba tak cakat na zastavke). Isiel som na obratisko 212ky a dispofelda tam este stale bola. Dispecer v nej vysedaval a zdalo sa mi ze tam mal zrovna siestu. Nastal cas, kedy mala 68 prist. Neprisla, tak som o 12:43 isiel za dispecerom, ze sa ho reku spytam kde je, co sa s nou stalo a preco neposlali zalozne vozidlo. Ale on tam uz nebol. Dokelu, to je ale smola...
Pani Olga:
Vodici autobusov a trolejbusov sa na prvy pohlad neodlisuju, ale su to dve rozdielne divizie, totiz divizia autobusy a divizia elektricke drahy (elektricky + trolejbusy). Problemy s vodicmi (nedostatok) ma najma divizia autobusy (spomenuty zakonnik prace), preto by som sa nedivil, ak vynechavaju skor autobusy nez trolejbusy. Druhy faktor je podstatne mensia poruchovost trolejbusov (aj elektriciek) nez autobusov a v neposlednom rade nedostatok vozidiel.
tbc:
"...ale samozrejme podla vas za to setko moze iba vodic, vsak? trochu aj rozmyslajte..." - nezda sa ti ze to posobi urazlivo? Mne hej, uvedom si ze radovy cestujuci naozaj NEVIE ako to je a treba ho o tom informovat SLUSNE. Pripadne poradit, ale take veci, ako "precitajte si naprv cestovny priadok", "trochu aj rozmyslajte" a pod. si nechaj pre seby (myslet si mozes co chces).
to 13sk: no nahodou som chytil ten bus 4928 este vecer (21:30) odchod zo safka. No a len tak zo zaujimavosti som sa pozrel na tu teplotu - a ak som dobre videl, tak bola rovnaka ako rano (teda samozrejme neviem, ci tam niekto nieco nedolieval).
Jo lidi - uz som sa chcel 100x spytat - napiste sem prosim cislo na dispecing DPB. Lebo si ho chcem dat do mobilu, aby som sa hned dozvedel, preco mi nejde spoj.
Dakujem
mila pani olga, mozem na 100% povedat ze to nie je kvoli lajdackosti vodicov...myslim ze nikto si nedovoli neist vtedy kedy ma ist bez priciny...ak autobus nesiel tak to mohlo byt preto, ze sa pokazil (co sa pri stave nasich vozov stava dost casto a za to chudak vodic naozaj nemoze), alebo nebol vypraveny kvoli tomu ze nemal si kto sadnut za volant (vdaka novemu zakonniku prace), pripadne niekde na trase bola velka zapcha...ale samozrejme podla vas za to setko moze iba vodic, vsak? trochu aj rozmyslajte...
olga: treba zobrat telefon a zavolat na dispecing, ak sa na to vodic vybodol, tak s nim spravia poriadok, ale skor by som predpokladal ze vynechanie spojov bolo sposobene poruchou vozidla a/alebo nedostatkom vodicov v dosledku noveho zakonnika prace
Dnes rano 23.7.2002 som stala na zastavke 82 na KOsickej pri Gumone smerom do Petrzalky. Autobus mal ist o 8.43 a 8.58. Ani jeden z nich nesiel. A nie je to prvy krat. Ked bolo 09.10, po 30 minutach cakania som si musela zavolat taxik, pretoze mojho sefa lajdackost vodicov MHD nezaujima a ja musim byt v praci nacas. Myslim, ze by nebolo zle, keby sa zaviedli nejake kontroly vodicov, ci skutocne jazdia, alebo kaslu na nas uboziakov, ktori sme na nich odkazani. Chcela by som zaroven podakovat vodicom trolejbusov 201 a 202, ktorymi pravidelne chodim cele roky, ale este nikdy nevynechali. Od nich by sa mali ucit vodici autobusov napr.78.
Dakujem spolahlivym vodicom a dufam, ze ti nespolahlivi sa polepsia. Pasazierka Olga
2811: neviem ani ja čo sa stalo, len vyzeralo to tak, ze zavaril motor. Nešlo mu zaradiť rýchlostný stupeň, mal to v neutrále. A keď pridal plyn, tak sa z výfuku vyvalil kúdol čierneho dymu (asi ako na tom obrázku v poslednom scifi). Dielňa došla po 40 minútach!
Z vikendu:
- sobota - pred 5. h. doslo k dopravnej nehode ma krizovatke ulic Trnavska - Bajkalska k dopravnej nehode medzi trolejbusom a osobnym autom - 1 clovek bol zraneny
- ( den nebol uvedeny ) - stali elektricky aj na Cachtickej, kvoli dopravnej nehode vozidla, ktore skoncilo v kolajisku. ( obe info V )
Este nieco z nedele na pondelok:
404: 4837
506: 4821
510: 4820
Z pondelka:
Nadviazem na tbc ( dakujem za info ):
- 7830 ako ZV na linke 12/4 uz okolo 11:30 h., neskor ho nahradil spominany 7733-34, ktory mal onedlho poruchu a v case od cca 14:45 h. - do 15:15 h. zastavil premavku elektriciek 1, 4, 5, 9 a 12 niekde v oblasti Rivieri, nahradil ho opat ZV 7830 a napokon sa velmi rychlo vratil ( myslim, ze do vozovne neodisiel a opravili ho uz na hribikoch )
- pravdepodobne ( nevidel som dobre ) 4098 ako ZV na linke 20/2 po 11. h., od 12:05 h. ho nahradil 1132
- linka 1/8 vynechala okolo obeda niekolko kol, az od cca 15:30 h. isiel 7087
- 2909 prisiel na linku 34/6 popoludni neskor a zacal az od 16:03 h. z Dubravky ( mal zacat okolo 15. h. z Racka )
- 7943-44 vypadol okolo 14:30 h. na linke 5/8, neskor ho nahradil 7923-24
SelfMan: Ja som videl ist tu Liaz-ku na Saratovskej o 23:25 h. smerom na konecnu a rozculoval som sa, ze neviem, co sa zase pokazilo. Takze dakujem ti - ja iba doplnim, ze islo o 83/8
20: 1017, 1132n, N 1010, 1133, S 1011
M: pravdepodobne ZV 4098/2
27: 1013, S 1005, VW 1817
34: 2939, 2937, 2300, 2309, 2207, 2909n, 2401
35: 3519
83: 2821, 2804, 2944, 2515, 2921, 2822, 2805, 2811, S N 2938, 2809, R 2303, 2814
504: pravdepdobne 1210 - ak som dobre videl
22.7.2002 23:35 Dubravka pri Jednote (tusim Homolova) "zahakovali" BUS 2811 (83) za Servisny voz DP.
Neviem co sa dialo... Isiel som poslednou 83jkou z Petrzalky...
Dnes 22.7.2002
Doplnam vecerne busy, takze na 93/8 je 4202 a 95/6 je 4510.
- Pred chvilou, okolo 22:30 mi zastal pod domom 2011, vodic si bol daco kupit na pumpe. Potom sa otocil a urobil predposledny odchod 78 z Holicskej o 22:40.
jano> pred 13.00 prisiel na safko zalozak 7830 na 12 z dubravky, hned za nim prisla 7733+34 ktora ho nahradila....ta 7733+34 (tusim 12/4) ale dlho nepojazdila...o 15.15 bola nejaka zapcha na botanickej v smere do KV, kym som tam dosiel tak sa to pohlo, ale 7733+34 stala potom pri hribikoch asi pokazena, lebo bola otvorena aj kabina vodica v druhom vozni...
Andy008> Aj ja som sa dnes povozil s 13sk na 4928 hej, mal rano 4303 ale prehrievala mu tusim...zevraj sa s tym vozom nemoze ist rychlo (max. 50) mu vo vozovni povedali na tej 4928 su zaujimavo urobene tlacidla na otvaranie dveri...prvym zelenym sa otvaraju prve dvere (2.,3. a 4. naraz sa daju velkym tlacitkom naboku - tymto sa ale neotvoria 1. , inym velkym naboku sa ale zatvaraju vsetky), druhe zelene tlacitko je pre 2. dvere a 3. a 4. zelene su rovnake - obidve otvoria naraz aj 3. aj 4. dvere Normalne ani jedno zelene nesvieti, ale ked sa stlaci prve tak vtedy zasvieti druhe zelene nachvilu aspon cervene su tak jak maju byt
Dnes som ziadne zaujimavosti nevidel, takze len par detailov z vypravy (v hranatych zatvorkach su veci, co neviem naisto):
3504 - 30, 1807 - 21, 181? [5, 6, 7] - 63/1, 6292 - 209/1 (tesne pred konecnou Ruz. dolina vyhodil obe palice presne na krizovatke (cize nemal prud), nastastie tam mal striedaca, tak to hodil na ine droty, rozbehol, striedac mu stiahol palice a zotrvacnost spravila zvysok), 3601 na 50/? (tipujem, ze bude mat poskriabany strop, lebo vodic sa pokusil prejst popod konare, ktore boli do vysky cca 150 cm nad zemou) a 6629 na 212/? [6].
to 13sk: hmm ten striedac isiel zvlastne - nastastie teda na mna pockal, co som dobehaval . Ale isiel tak nejko pomaly a 6-ty prev.stup. radil iba pred mostom. Nejako to neobvykle vytacal do otacok na kazdom prev. stupni . A napis prosim ako to dopadlo, ci to vydrzalo, alebo nie .
diky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbc
Andy008> Aj ja som sa dnes povozil s 13sk na 4928