Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Stapouch #20500:
samozrejme len tak, ako to skoro imobilny ludia robia, cize pomaly. A o to je ta pochvala vacsia. ?
Reply on: Andy #20510:
No vidis! ? Ono je to vlastne ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? a ?...
RE :#20512 Mike :sorry, našiel som si gramatické chyby: Plurál prídavného mena je predsa mäkké i. Občas sa pomýlim ?
1. Dnes 3193 na 50/10 a ZV 2516 na 78/7 odchod 13:20 z Holíčskej.
2. Re: #20498 Re: #20441. S S499.1023: Máš pravdu, ale ja súhlasím s Andym a myslím si, že doprava u nás sa zlepšila oproti nedávno predchádzajúcemu obdobiu (roky 1998, 1999, 2000, 2001...) Napr. pozitívne zmeny boli od 1.7.1999, keď predĺžili 92ku do DNV (koho zásluha to je asi viete), namiesto 121 a 122 vznikla 21 s intervalom presne 121 + 122 s tým, že táto kapacita sa vozí až do VW, kým so 122 sa vozila iba po Hriadky, a druhá polovica chodila až na VW. Linka 20 detto. Ďalej bol sedlový interval na 21 zahustený na 15 min. Ďalej brania 201 na dojazdoch, Ďalej najnovšie zmeny: brania 96 na dojazdoch (aj keď iba po r.š.) Prepr. kapacita v Petržalke bola od r. 1996 až do r. 2001 stále systematicky zväčšovaná.
Ale keď porovnávaš situáciu s rokmi 1994, 93, 92, alebo nebodaj pred 1989 - tak tá bola vtedy oveľa oveľa lepšia.
3. Re:#20502 Z: Súhlasim s tebou, že v DPB sa prejavuje čoraz viac vodičov ako schopných, ochotných, dbajú na profesionalitu (asi si uvedomujú, že sú nahraditeľný),... Ale stále sa nájdu aj taký, ktorí roba podľa mňa naschvál cestujúcim zle, alebo iba jednoducho kašlú na niektoré prevádzkové predpisy.Takíto vodičisa nájdu na každej prevádzke (podľa mňa ich je na niektorej viac, na niektorej menej) Nepoznám kokrétny prípad J, ale z vlastnej skúsenosti viem, že sú skutočne takí, ktorí sa zámerne vlečú ? ? ? ? ?
Reply on: Z #20502:
Nechcem posobit utocne, ale myslis, ze DPB ma medzi zakaznikmi nejaku prestiz?
Reply on: S499.1023 #20498:
Mas pravdu, ja som si to neuvedomil, kedze 99% cestujem vsade trolejbusmi, lebo elektricky a autobusy mam dalej, a trolejbusy sa o trochu teraz zlepsili. Vsetky tri linky 201, 202 a 208 maju 8-9-minutovy celodenny interval, a to nie je take hrozne. Kedysi sa nedalo do 218 ani dostat... Ale fakt, napriklad zrusili dve spojenia do Dubravky - 12 a 34.. Mas pravdu 🙂
Reply on: Darro #20504:
bigmac minule pisal, ze sa to stalo v piatok...
Reply on: Darro #20504:
Nebolo to včera.
Reply on: Z #20502:
Môžeme sa taktiež spýtať, prečo je bratislavský vozový park "dožívajúci", keď kdekoľvek inde sú rovnako staré A, T, E vo svojich najlepších rokoch? Môžeme. A môžeme si aj odpovedať. Je to vďaka rokom a rokom katastrofálnej neúdržby tými istými dielenskými, ktorí dnes "robia zázraky". Základom údržby bolo z nových autobusov ukradnúť všetko, čo sa nejakým spôsobom dalo zužitkovať v osobných automobiloch či speňažiť, počínajúc gombíkmi na prepínačoch, cez ostrekovače, hmlovka a spätné zrkadlá. Bratisdalva bola od začiatku sedemdesiatych rokov zvyknutá o vozidlá sa vôbec nestarať, však keď sa rozpadnú, prídu nové. To isté bolo aj v iných mestách. Lenže BA si akosi ešte neuvedomila. Tak si tu nenahovárajme, že neokázalé hrdinstvo našich pracovníkov zachraňuje DP pred krachom. Bie. DP je v sračkách ,dostal sa tam sám, svojou zásluhou a musí sa z nich aj sám vyhrabať.
I.
Reply on: Darro #20504:
Nepisal to tu uz bigmac?
Reply on: Darro #20504:
To je v tiči. Veď bola ešte len na testovacích kazdách. ?
Neviem ci uz o tom viete ale vcera mala 6401 nehodu. Natrieskala do nej Avia z DPB vo vozovni na Trnavke. Ma znicene stredne dvere.
Zo vcera:
50 PP(okrem/2): 3635, 3620, 3608, 3601, 3610, 3192:-), 3641, 3616, 3622, 3631, 3615, 3605
82 KPP: 3189, 3187, 3198, 3197(tato hviezdna vyprava sa pozdavala aj revizorom...)
89 KPP: 3193, 3629, 3612, 3613, 3191
206 KPP: 6310(od Zdenka), 6246, 6240, 6282, 6284, 6243
210 KPP: potvrdzujem Zdenkove 😉
X50: 3515
331: 6280
502: 2146
> ZV 6280 o 16:30 na 208
> 4074 na 84/2
Reply on: J #20485:
Prezerala som si svoj príspevok niekoľkokrát...nie je v ňom zmienka o obhajovaní, je to len moje osobné konštatovanie takejto situácie. ?
----------
16 rokov medzi ľuďmi od DA ma naučilo byť pragmatikom, preto nezvyknem robiť úvahy - ako si bol označil - bezhlavo. Som realista - a viem, že vodič nie je ani dokonalý, ani perfektný. Keby bol, ligotal by sa (ako správny odliatok) na slnku - a keby ostal v "pôvodnej forme", prinajmenšom by mu nad hlavou visel krúžok a pri sedení za volantom by si prisadol pár krídel! Bratislavská MHD dnes však už nie je bratislavská MHD, akú ju majú mnohí zafixovanú - a nemenne - už po mnohé roky. Mnohí z dodnes jazdiacich vodičov tu nezriedka jazdia i štvrťstoročie - a títo tvoria dobrý základ "rodiny" vodičov. Títo sa i napriek všetkému, čo majú po roky cestujúci zafixované ako nemenné, stali viac než profesionálnymi - a mnohí ďalší sa stále nimi učia byť - a to všetko za ťažkých podmienok a v neutešenej situácii - s dožívajúcim vozovým parkom a nevyhovujúcou infraštruktúrou. To títo ľudia + mnohí ďalší, ktorých "nie je vidieť", pretože nie sú zákazníkovi na očiach za volantmi či riadiacimi pultami, držia seba i svojho zamestnávateľa v rovine, aby v boľavej a neutešenej situácii, v ktorej sa nachádza, nestratil svoje meno či prestíž na trhu služieb! I toto je profesionalita, ktorá sa zamestnancom DPB - je jedno, či vodičom, dielenským, majstrom, vedúcim či kancelárskym nedá uprieť - i keď sa neligocú na slnku a môžu sa dopustiť chýb. Nie som zaujatá, ani "bezhlavá" - iba ticho hrdá...na veľký kus práce, ktorá sa odviedla v osobnom dozrievaní týchto ľudí. I ja sa v tejto rovine snažím zrieť. Do podoby profesionála, akým je väčšina "mojich ľudí".
Reply on: Emo #20482:
Pod "rozmyslením si..." ---viď príspevok--- jednoducho nemusí natočiť...nie je to pravidlo, len jedna z možností..dopravné prevádzky robia všetko pre to, aby sa takáto situácia stávala čo najmenej - ľudia na údržbe robia často "zázraky"...ale stane sa.
?
Reply on: frenky #20477:
S pochvalou samozrejme súhlasím, ale ako mohol "takmer imobilný starý pán" dobiehať ?
Reply on: Guri #20453:
a co cakas ked to programuje ten neschopny opilec???
Reply on: Andy #20441:
Ty si už asi nepamätáš na Trávnikoch l.12 v 5 -minútovom intervale, až do Dúbravky, k tomu 8, 9, autobusy 38, 55, 109, z druhej strany 34 až do Dúbravky, 54 celodenne a celotýždenne...
Hádam jediné, čo sa zlepšilo, sú klobásy na ex-218 ale zase je dlhší interval.
Áno, vozidlá boli plnšie. No a pokiaľ sa zmenšila ponuka a vozidlá sú prázdnejšie, kde sú tí ľudia? Áno, v autách. Magistrát ich za tichej podpory mlčiaceho DP vyhnal do áut.
I.
Reply on: gypista #20468:
Ano ten som zaregistroval, je to aj tu na nete. Dik.

Re #20493 ? : V pohode, dik ☺
Reply on: Zdenko #20495:
No podla toho, co si napisal v maile, tak vypadla linka 81/2 a autobus 4811

A tu je Zdenkova vyprava z 3. marca (vcera som uz nemal sil to sem nahodit):
2/1 7779+80, 2/2 7759+60, 2/3 7767+68, 2/6 7801+02
3/3 7075, 3/4 7116, 3/5 7056, 3/6 7078
4/? 7723+24, 4/4 7825+26, 4/5 7737+38, 4/6 7735+36, 4/9 7732+31
6/2 7751+52
8/ZV-1 7718, 8/2 7106, 8/3 7069, 8/4 7115, 8/6 7107
11/2 7937+38, 11/3 7843+44, 11/5 7946+45, 11/6 7909+10
14/1 7108, 14/3 7111, 14/6 7109
31-39/7 1814
32/1 3705, 32/? 3609
41/1 3506, 41/2 3519
61/4 2601, 61/5 2607, 61/7 2605, 61/8 2945, 61/9 2603
63/3 1812
68/? 1919
74/1 2612, 74/5 2606
81/1 4401, 81/2 4811, 81/3 4821, 81/5 4802, 81/6 4202, 81/7 4309
82/ZV 3604
84/3 4834, 84/7 4310, 84/8 4848, 84/9 4209
93/1 4404, 93/2 4215, 93/3 4844, 93/5 4200, 93/7 4831, 93/10 4210, 93/11 4400, 93/12 4940, 93/14 4928, 93/15 4833
201/7 6603, 201/8 6633, 201/9 6620, 201/10 6630
203/4 6305
204/5 6314
205/1 6250, 205/6 6281, 205/11 6308
206/2 6246, 206/? 6310
208/4 6239, 208/5 6291, 208/10 6289
209/1 6237, 209/7 6228
210/1 6298, 210/2 6241, 210/3 6313
212/3 6617, 212/4 6637, 212/5 6261, 212/7 6628

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.