Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zo vcera:
50 PP(okrem/2): 3635, 3620, 3608, 3601, 3610, 3192:-), 3641, 3616, 3622, 3631, 3615, 3605
82 KPP: 3189, 3187, 3198, 3197(tato hviezdna vyprava sa pozdavala aj revizorom...)
89 KPP: 3193, 3629, 3612, 3613, 3191
206 KPP: 6310(od Zdenka), 6246, 6240, 6282, 6284, 6243
210 KPP: potvrdzujem Zdenkove 😉
X50: 3515
331: 6280
502: 2146
> ZV 6280 o 16:30 na 208
> 4074 na 84/2
Reply on: J #20485:
Prezerala som si svoj príspevok niekoľkokrát...nie je v ňom zmienka o obhajovaní, je to len moje osobné konštatovanie takejto situácie. ?
----------
16 rokov medzi ľuďmi od DA ma naučilo byť pragmatikom, preto nezvyknem robiť úvahy - ako si bol označil - bezhlavo. Som realista - a viem, že vodič nie je ani dokonalý, ani perfektný. Keby bol, ligotal by sa (ako správny odliatok) na slnku - a keby ostal v "pôvodnej forme", prinajmenšom by mu nad hlavou visel krúžok a pri sedení za volantom by si prisadol pár krídel! Bratislavská MHD dnes však už nie je bratislavská MHD, akú ju majú mnohí zafixovanú - a nemenne - už po mnohé roky. Mnohí z dodnes jazdiacich vodičov tu nezriedka jazdia i štvrťstoročie - a títo tvoria dobrý základ "rodiny" vodičov. Títo sa i napriek všetkému, čo majú po roky cestujúci zafixované ako nemenné, stali viac než profesionálnymi - a mnohí ďalší sa stále nimi učia byť - a to všetko za ťažkých podmienok a v neutešenej situácii - s dožívajúcim vozovým parkom a nevyhovujúcou infraštruktúrou. To títo ľudia + mnohí ďalší, ktorých "nie je vidieť", pretože nie sú zákazníkovi na očiach za volantmi či riadiacimi pultami, držia seba i svojho zamestnávateľa v rovine, aby v boľavej a neutešenej situácii, v ktorej sa nachádza, nestratil svoje meno či prestíž na trhu služieb! I toto je profesionalita, ktorá sa zamestnancom DPB - je jedno, či vodičom, dielenským, majstrom, vedúcim či kancelárskym nedá uprieť - i keď sa neligocú na slnku a môžu sa dopustiť chýb. Nie som zaujatá, ani "bezhlavá" - iba ticho hrdá...na veľký kus práce, ktorá sa odviedla v osobnom dozrievaní týchto ľudí. I ja sa v tejto rovine snažím zrieť. Do podoby profesionála, akým je väčšina "mojich ľudí".
Reply on: Emo #20482:
Pod "rozmyslením si..." ---viď príspevok--- jednoducho nemusí natočiť...nie je to pravidlo, len jedna z možností..dopravné prevádzky robia všetko pre to, aby sa takáto situácia stávala čo najmenej - ľudia na údržbe robia často "zázraky"...ale stane sa.
?
Reply on: frenky #20477:
S pochvalou samozrejme súhlasím, ale ako mohol "takmer imobilný starý pán" dobiehať ?
Reply on: Guri #20453:
a co cakas ked to programuje ten neschopny opilec???
Reply on: Andy #20441:
Ty si už asi nepamätáš na Trávnikoch l.12 v 5 -minútovom intervale, až do Dúbravky, k tomu 8, 9, autobusy 38, 55, 109, z druhej strany 34 až do Dúbravky, 54 celodenne a celotýždenne...
Hádam jediné, čo sa zlepšilo, sú klobásy na ex-218 ale zase je dlhší interval.
Áno, vozidlá boli plnšie. No a pokiaľ sa zmenšila ponuka a vozidlá sú prázdnejšie, kde sú tí ľudia? Áno, v autách. Magistrát ich za tichej podpory mlčiaceho DP vyhnal do áut.
I.
Reply on: gypista #20468:
Ano ten som zaregistroval, je to aj tu na nete. Dik.

Re #20493 ? : V pohode, dik ☺
Reply on: Zdenko #20495:
No podla toho, co si napisal v maile, tak vypadla linka 81/2 a autobus 4811

A tu je Zdenkova vyprava z 3. marca (vcera som uz nemal sil to sem nahodit):
2/1 7779+80, 2/2 7759+60, 2/3 7767+68, 2/6 7801+02
3/3 7075, 3/4 7116, 3/5 7056, 3/6 7078
4/? 7723+24, 4/4 7825+26, 4/5 7737+38, 4/6 7735+36, 4/9 7732+31
6/2 7751+52
8/ZV-1 7718, 8/2 7106, 8/3 7069, 8/4 7115, 8/6 7107
11/2 7937+38, 11/3 7843+44, 11/5 7946+45, 11/6 7909+10
14/1 7108, 14/3 7111, 14/6 7109
31-39/7 1814
32/1 3705, 32/? 3609
41/1 3506, 41/2 3519
61/4 2601, 61/5 2607, 61/7 2605, 61/8 2945, 61/9 2603
63/3 1812
68/? 1919
74/1 2612, 74/5 2606
81/1 4401, 81/2 4811, 81/3 4821, 81/5 4802, 81/6 4202, 81/7 4309
82/ZV 3604
84/3 4834, 84/7 4310, 84/8 4848, 84/9 4209
93/1 4404, 93/2 4215, 93/3 4844, 93/5 4200, 93/7 4831, 93/10 4210, 93/11 4400, 93/12 4940, 93/14 4928, 93/15 4833
201/7 6603, 201/8 6633, 201/9 6620, 201/10 6630
203/4 6305
204/5 6314
205/1 6250, 205/6 6281, 205/11 6308
206/2 6246, 206/? 6310
208/4 6239, 208/5 6291, 208/10 6289
209/1 6237, 209/7 6228
210/1 6298, 210/2 6241, 210/3 6313
212/3 6617, 212/4 6637, 212/5 6261, 212/7 6628
Ja len tolko, ze vcera bol na 81 neviem bohuzial ktorej bol ZV 4096 odchod zo stanice asi o 17:53.

Zvysok z 3. 3.:
32: 3172, 3705
203: 6305
204: 6242
206: 6282, 6284

To je to, co si pamatam. Zvysok je u JohnyD-ho.
Reply on: drink #20491:
Určite už čoskoro! ?
Aj pre JohnyD ?

Odvčera od 18tej som bez funkčného mobilu - náprava až dnes večer. ?
--------
Je mi ľúto, včera som ten voz nestretla. ?
Tomáš-odkaz

Včera sa mi nepodarilo s Tebou telefonicky spojiť, pretože mi zlyhal mobil. Budem Ti preto volať až dnes v dohodnutom čase. ?
Este k tym reklamam .. rano som videl TAM 2405 na L59 s otrhanymi a napriek tomu velmi dobre citatelnymi reklamami na VUB Wustenrot .. tie napisy pod strechou ze "Realna sanca lepsie byvat" ?
Btw kedy bude realna sanca lepsie jazdit? ?
Z utorka 2 zaujimavosti:
- pocas dna (presny cas nebol uvedeny) mali kratky prestoj elektricky na Karloveskej, pretoze v kolajisku skoncilo osobne auto, ktore sa napokon podarilo vytiahnut este pred prichodom hasicov
- popoludni sa docasne zdrzala premavka premavajuca na Kramare, pretoze na podnet mestskej policie museli vrchari DPB zo zeleznicneho viaduktu odstranit nebezpecne hrube a dlhe cencule. ☺
(V)

Najma popoludnie zo stredy prinieslo napr. toto:
- 2625 v rannej spicke bol na linke 83/11 (mozno ako ZV - videl som ho len zo zadu), popoludni ho nahradil 2512, ktory tam mal byt aj povodne
- 2810 po 13. h. ako ZV na linke 34/3, neskor ho nahradil 2825
- 2626 o 16.55 h. docasne odisiel z linky 34/5 na plnicku, nahradil ho ZV 2810
- 7797-98 okolo 17. h. vypadol na linke 12/1, neskor ho nahradil ZV 7830 a napokon 7775-76
- 7749-50 pred 20. h. vypadol na linke 12/4, od 20.25 h. ho az do konca sluzby nahradil ZV 7718
- 2809 okolo 21. h. docasne vypadol na linke 83/1, bud ho mal ist nahradit ZV 3604 od 22.09 h., ale uz nemusel, alebo ho nahradil 3604, ale na Alexyho vylozil ludi, pretoze o 22.02 h. sa otacal na Saratovskej a odisiel smer mesto
- 2814 o 22.18 h. odisiel do vozovne z linky 83/2 a tak posledny jeho odchod z Dubravky (22.24 h.) nebol obsluzeny

Vyprava podla poradia:
1: 7777-78, 7748-47, 7817-18, 7753-54, 7745-46, 7773-74, 7722-21, 7812-11, 7819-20, 7757-58
5: 7951-52, 7955-56, 7953-54, 7923-24, 7941-42, 7921-22, 7841-42, 7935-36, 7729-30, 7733-34, 7917-18, 7904-03, 7839-40
12: 7797-98, 7761-62, 7813-14, 7749-50, 7781-82, 7719-20, 7301-02
? M: ZV 7718/4; ZV 7830 a 7775-76/ oba 1
20: 1067, 1004, 1018, 1012
22: 1066, 1062, 1701
26: 1509
27: 1019, S 1015
34: 2827, 2830, 2825n, 2627, 2626, S 2403, 2515, 2408
? M: ZV 2810/3 a 5
35: 3507, S 3508
83: 2809, 2814, 2813, 2826, 2818, 2811, 2938, 2909, S N 2823, 2514, 2625 (mozno ako ZV), 2404, 2820
? ZV 3604/1 (mozno iba malo ist); 2512/11
374: 1916
380: 1311
382: 1111
504: 1809

Prispel: frenky ☺
?
Reply on: COLOR #20488:
Čo ty vieš, možno raz... ?
Reply on: J #20485:
Podla mna je blbost, ze sem pises taketo veci, ale budiz. Aj tak sa to nikdy neopravi...
Reply on: J #20484:
Heh, že kočár ?
Reply on: Emo #20482:
Presne tak! Z dobre informavanych kruhov pod ocami mam informaciu, ze TAM Bus 4400 by nevydrzal celodennu sluzbu, preto jazdi len na spickach. ? ?
Z: Zase neobhajuj bezhlavo vodičov. V tom buse som sedel, z pod mosta odchádzal načas, na Einsteinke meškanie 3minúty, na Budatínskej takmer 9 minút. Išiel veľmi šuchtavo a podľa mňa ručička na rýchlomery nevystúpila nad 30km/hod. Keď som sním išiel neskôr večer, tak išiel normálne a meškanie na Budatínskej mal klasicky 1 minútku.
Ten zvuk pre mňa bol hrôzostrašný. Mal som pocit, že tam niečo riadne buchne.
Je mi jedno kde všade dvre hrkajú, ja ich sem vždy napíšem, ak si nezabudnem pozrieť číslo, čo sa mi stáva často. V k435 najviac hrkajú pravé krídlo (pohľad z vnútra) tretích dverí.
Chcem pochváliť vodiča 7929+30 na 11/7, ktorý dnes okolo 13:30 vystúpil z kabínky a pomohol s kočárom jednej panej. Keby som bol prachatý, tak mu dám 300,- z vlastného, ke´d už DPB nemá pozitívne odmeňovanie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.