Este utorok:
- 7722 ako ZV na linke 4 po 14:20 h. zo Zlatych pieskov ( zobral ludi pri vozovne, kde bola pripravena nahrada )
Co priniesol stvrtok?
- 1101 vypadol na linke 20/4 pre poruchu, neskor ho nahradil 1098
- 7751-52 v druhom kole popoludni prisiel do Dubravky s 20 minutovym meskanim na linke 1/8, ale neviem ako sa pred neho dostal 1/1 ( 7741-42 ), ktora mala ist az za nou.
- 7777-78 prisiel o 16:45 h. do Dubravky na prazdno na linke 12/6, mimo svojho poradia
- 2803 opat vypadol na linke 83/2, nahradil ho 2921
- 2921 mal pred 16. h. poruchu na linke 83/2, neskor sa vratil
- pravdepodobne 2309 vypadol popoludni na druhom kole na linke 83/15, neskor opat isiel ( tato informacia nie je ista, pricom c. vozidla aj linky je iste )
- pravdepodobne pri Tuneli sa pokazila okolo 18. h. nejaka elektricka linky 4 alebo 9 ( v Dubravke nic nechybalo ), co zdrzalo elektricky cca 25-30 minut ( 1/3 - 7739-40 kvoli tomu prisiel do Dubravky na prazdno )
- 1062 vypadol pred 19. h. na linke 20/1, neksor ho nahradil 1702, ktory predtym skoncil sluzbu na 22/2
- 7722 ako ZV na linke 4 po 14:20 h. zo Zlatych pieskov ( zobral ludi pri vozovne, kde bola pripravena nahrada )
Co priniesol stvrtok?
- 1101 vypadol na linke 20/4 pre poruchu, neskor ho nahradil 1098
- 7751-52 v druhom kole popoludni prisiel do Dubravky s 20 minutovym meskanim na linke 1/8, ale neviem ako sa pred neho dostal 1/1 ( 7741-42 ), ktora mala ist az za nou.
- 7777-78 prisiel o 16:45 h. do Dubravky na prazdno na linke 12/6, mimo svojho poradia
- 2803 opat vypadol na linke 83/2, nahradil ho 2921
- 2921 mal pred 16. h. poruchu na linke 83/2, neskor sa vratil
- pravdepodobne 2309 vypadol popoludni na druhom kole na linke 83/15, neskor opat isiel ( tato informacia nie je ista, pricom c. vozidla aj linky je iste )
- pravdepodobne pri Tuneli sa pokazila okolo 18. h. nejaka elektricka linky 4 alebo 9 ( v Dubravke nic nechybalo ), co zdrzalo elektricky cca 25-30 minut ( 1/3 - 7739-40 kvoli tomu prisiel do Dubravky na prazdno )
- 1062 vypadol pred 19. h. na linke 20/1, neksor ho nahradil 1702, ktory predtym skoncil sluzbu na 22/2
Jano
- 7703 ( pisem o nom v mojom predchadzajucom prispevku ) isiel pravdepodobne na linke 12/8 ( dakujem, ze to o cca 9:20 h. zo Safka vodic potiahol do Dubravky, hoci mal ist uz do vozovne ), v popoludnajsej spicke uz isiel 7735-36
- 2814 vypadol na linke 83/2 pred 11. h., nahradil ho ZV 2813, neskor sa vratil
- 2514 o 14. h. mal poruchu na linke 83/4 ( ako d3k0 spravne uviedol bol odtiahnuty do vozovne ) a na posledne kolo ho nahradil prave spominany 2945. Jedno mi vsak bolo cudne a to, ze Liazka prisla do Dubravky skor ( nema tu stanovisko ) ako este pojazdny 2514, ktory prisiel o 14. h. na konecnu a potom dovi.
- 1128 vypadol pre poruchu v motore na linke 27/1 o 15:51 h., jedno kolo vynechal, potom sa vratil
- 2805 o 16:50 h. odisiel pre poruchu vozidla z linky 83/8 do vozovne, neskor sa vratil ( toto zaregistroval aj Darro )
- 2803 ( po prve ) vypadol na linke 83/7 po 19. h., neskor sa vratil
- 2803 ( po druhe ) daleko neprisiel, pretoze ho az do konca sluzby nahradil nejaky ZV 36.. ( cislo nemam, necakal som, ze vypadne este raz )
- 2921 vypadol na linke 83/9 po 19. h., nahradil ho 2813 az do konca sluzby, mozno ako ZV, kedze tak prmaval dopoludnia
Zolo: dakujem