Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Johny D #20443:
neviem, naco som si minul kredit, ked to sem aj tak nedas ?

380> 1212
a vcera 1511 ?
Reply on: Johny D #20443:
Prispeli Ike a frenky ☺
Vcera som zabudol na to, ze:
- 1019 okolo 7. h. ako ZV na linke 21

Utorok:
- 2818 dopoludnia vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil 2814
- 3133 od 11.47 h. docasne vypadol na linke 35/1 pre poruchu (odstaveny na konecnej Pri krizi), prakticky hned ho nahradil 2830 z linky 34/1, ktory teda jedno kolo jazdil ako ZV na linke 35
- 2304 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni ho nahradil 2921
- 7718 po 16. h. ako ZV na linke 12/2

Z vypravy:
20: 1019, 1003, 1011, 1017
22: 1066, 1062, 1023
26: 1406
27: 1001, S 1021
35: 3133, S 3508
? M: ZV 2830/1 ☺
83: 2514, 2818, 2825, 2812, 2826, 2810, 2308, 2809, S N 2829, 2926, 2403, 2304, 2811
? M: 2814/2; 2921/12
504: 1407
Reply on: Z #20431:
jedina vec, co sa da tomu gentleMANovi vytknut je to, ze absolutne netaha do kopca. Avsak viem (bolo mi povedane), ze v prevaznej miere je to sposobene tym, ze MAN bol vyrobeny, tam, kde vyrobeny bol, cize v Nemecku, a teda bol donho naistalovany "nemecky diferak", ktory je konstruovany na rovinu. Myslim, ze ak by ten MAN mal premavat tu, u nas, bolo by viac nez vhodne, donho dat namontovat daky "normalny" diferencial, ktory by zvladal aj kopce. ?
Reply on: COLOR #20440:
No ked to berem sebecky, tak ked som byval v Petrzalke pri Bzovickej, bola tam o dost horsia kvantita aj kvalita dopravy, ked som sa pristahoval sem na Travniky bola tu tiez mensia kvantita a aj kvalita. Takze pre mna sa to zlepsilo.
Reply on: Andy #20438:
Pozri anketu. Ja som hlasoval za moznost kvantity. Kvalita mi je druhorada. A z tohto pohladu sa to zhorsilo.
Reply on: Johny D #20418:
vcera bola ta 7718 okolo 13tej na linke 7, 7830 isla okolo 13.35 tiez z race

dnes uz na 2+4 namiesto 7715 isla 7828+7 ( " target="_blank">http://imhd.sk/nr/obrazky/smile13.gif"> ) ?
Reply on: COLOR #20437:
Myslel som to trochu inak...
Reply on: Andy #20435:
Presne tak. Kapacita ubudla, ESTE "STASTIE" ZE TOLKO LUDI SI KUPILO AUTO! ? ?‍☠️
Ešte nabonzujem: dnes o 16:38 nešla smerom do Lamača jedna 63-ka. Dobre som vymrzol. BTW bola to zastávka "Bajkalská", takže od Tesca mohla ísť asi niečo pred pol...
Reply on: COLOR #20433:
Vsak si napriklad spomen na dopravu tak pred takymi cca 6 rokmi. Vozidla boli rozpadnutejsie, a chodili aj viac natrieskane... Chces povedat, ze sa nic nezlepsilo?
Reply on: fobust #20423:
Tak sa uvolnuj tak, ze si das pivo (aha, len to by si ho niekedy aj pit musel). Toto nie su stranky www.idem_sa_uvolnit.sk, ale seriozny web, tak sa podla toho aj spravaj. Aj kritika sa da pisat slusne.
Reply on: Andy #20422:
Andy teraz je marec a nie april!!! Ja nastupujem na Ursinyho, tiez najplnsia zastavka z celej radialy. A v case najvacsej spicky. Nezmenilo sa k lepsiemu nic, a k horsiemu to uz nejde. Asi tak. #vomit#
Reply on: matoa #20428:
No lebo novy nater znamena, ze by bol normalne natrety cely trolejbus. To co hovoris, to je zrejme iba nejaky zatrety plech po nehode...
Reply on: Zvero #20429:
Áno, táto úprava MANu je konštruovaná do iných pomerov - v podstate na test táto úprava stačí. V prípade objednávky by si už DPB, a.s. stanovil vlastné podmienky pre úpravu vozidiel - či už na interiér (neviem však, či je v ponuke ešte iný variant), alebo na technické parametre - napríklad diferenciál a pod. ?
Pre 83-karov:
Sobotu o 20:27 na Zochovej smer Petrzalka bolo ZV 4832.
Reply on: Z #20412:
no čo sa týka toho MAN-u...hm...áno je to super...ALE...keď ten autobus jazdil na 63-ke podvečer smerom do Lamača, tak bol úplne plný. To ešte nie je nič mimoriadne, až na to, že som stál vzadu v uličke. Mal som to šťastie, že bolo vedľa mňa voľné 1 miesto kde som sa mohol uhnúť (odswapovať) inak neviem ako by tí ľudia cezo mňa chodili. A to som ešte chudý. Z tohto hľadiska bol autobus konštruovaný na mestá, kde sa spravidla v busoch sedí. Príjemným prekvapením bolo ale súvislé ozvučenie autobusu (t.j. to čo vodič počúval v kabíne, počuli aj cestujúci úplne vzadu) a veľmi tichý chod motora, ktorý prehlušovalo iba kúrenie (motor z I280 prehluší aj na plné pecky pustený walkman s hi-fi sluchátkami, o prípadnom telefonovaní ani nehovorím...). Preraďovanie fantastické...laik by si myslel, že sa nepreraďuje...ostatné hodnotím tak ako Z
Reply on: Andy #20427:
Urcite som sa nepomylil, a ked uz ine nie, mal si si pozret pravy bok a kde je ev.c., atd. ale berem, ze to nie je moc vidiet 😉
matoa: Dnes som videl tu 6255, ale ziaden naznak noveho nateru, takze asi si si to s niecim pomylil...
Zo vcera:
50: 3619/3, 3608/4, 3615/5, 3606/6, 3618/8, 3002:-)/9, 3617/11
70: 2702/1, 2152/2, 2137/5, 2013/6
80 KPP: 3641, 3640, 3608
82 KPP: 3636, 3630, 3172, 3610
88 PP: 4829, 4507, 4216
89 PP: 3020, 3638, 3612, 3185, 363?
Inak vcera sa mi vyprava dost lisila od predpokladov, je to tym, ze sa zacal novy mesiac, resp.nove zadelenie sluzieb?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.