Ad:J vs. ....asi všetko... ?
Nezvyknem reagovať na podobné záležitosti, ale...tentoraz urobím výnimku..Nereagujem za seba-reagujem za všetkých svojich kolegov spoza volantov (či riadiacich pultov)!!! Neviem, či mi niečo ušlo, ale...nazvať niekoho, kto vstáva o pol tretej-tretej ráno, ide si vyzdvihnúť na odstavnú plochu vozidlo, ktoré si zo 70% pamätá ešte Máriu Teréziu, ktoré stavia v prípade mrazu na kolesá niekedy i vyše hodiny, a ktoré pri všetkých snahách vedúcich, dielenských, majstrov či vodičov samotných nekúri už ani náhodou, a v 10stupňovom mraze s čiastočne kúriacim alebo vôbec nekúriacim vozidlom odkrútiť niekedy až 10hodinovú! službu a byť pritom zodpovedný za stovky! životov SVIŇAMI, KTORÉ POZERAJÚ IBA NA SEBA... ja viem, čo to obnáša... viem to z vlastnej skúsenosti-mám to zažité na VLASTNEJ KOŽI...a to som nevozila "živý náklad"...
Dovolím si preto tvrdiť, že je viac než NIE NAMIESTE, ak takéto slová vysloví niekto, kto je síce do problematiky dopravy osobne zainteresovaný, ale prácu vodiča MHD-tú SKUTOČNÚ, takú, AKÁ JE - zdá sa, vôbec nepozná...pretože keby poznal, NIKDY by mu svedomie nedovolilo povedať takéto "trefné" slová... I keď stále NIE SOM zamestnancom DPB, a.s., dovolím si tvrdiť, že som aspoň malým, či "tieňovým" členom "rodiny" Divízie Autobusy. Ja viem, čo obnáša pre vodiča robiť v týchto mrazoch trebárs "iba" záložák. Taký obyčajný, víkendový, pod mostom...keď sa práve nehradí...sedieť v stojacom buse niekoľko HODÍN, naobliekaný, s nabalenou termoskou s horúcim čajom čo najbližšie "pri ruke"... či len na trati, keď si ako vodič 13-14ročného autobusu môžeš "humánne" vybrať...či riskneš nespokojnosť a nadávky cestujúcich...alebo budeš jazdiť 8-10 hodinovú službu v čiapke, bunde a šále, aby si pustil trocha vlastného, kabínového tepla im... V momentálnych podmienkach Bratislavy je TOTO tá skutočná tvár práce vodiča autobusu, ktorú si - zrejme len omylom - troška...zabudol postrehnúť...ja ju poznám za tie roky dokonale...a - som na svojich kolegov z DA hrdá...
Howgh!
? Z.
Nezvyknem reagovať na podobné záležitosti, ale...tentoraz urobím výnimku..Nereagujem za seba-reagujem za všetkých svojich kolegov spoza volantov (či riadiacich pultov)!!! Neviem, či mi niečo ušlo, ale...nazvať niekoho, kto vstáva o pol tretej-tretej ráno, ide si vyzdvihnúť na odstavnú plochu vozidlo, ktoré si zo 70% pamätá ešte Máriu Teréziu, ktoré stavia v prípade mrazu na kolesá niekedy i vyše hodiny, a ktoré pri všetkých snahách vedúcich, dielenských, majstrov či vodičov samotných nekúri už ani náhodou, a v 10stupňovom mraze s čiastočne kúriacim alebo vôbec nekúriacim vozidlom odkrútiť niekedy až 10hodinovú! službu a byť pritom zodpovedný za stovky! životov SVIŇAMI, KTORÉ POZERAJÚ IBA NA SEBA... ja viem, čo to obnáša... viem to z vlastnej skúsenosti-mám to zažité na VLASTNEJ KOŽI...a to som nevozila "živý náklad"...
Dovolím si preto tvrdiť, že je viac než NIE NAMIESTE, ak takéto slová vysloví niekto, kto je síce do problematiky dopravy osobne zainteresovaný, ale prácu vodiča MHD-tú SKUTOČNÚ, takú, AKÁ JE - zdá sa, vôbec nepozná...pretože keby poznal, NIKDY by mu svedomie nedovolilo povedať takéto "trefné" slová... I keď stále NIE SOM zamestnancom DPB, a.s., dovolím si tvrdiť, že som aspoň malým, či "tieňovým" členom "rodiny" Divízie Autobusy. Ja viem, čo obnáša pre vodiča robiť v týchto mrazoch trebárs "iba" záložák. Taký obyčajný, víkendový, pod mostom...keď sa práve nehradí...sedieť v stojacom buse niekoľko HODÍN, naobliekaný, s nabalenou termoskou s horúcim čajom čo najbližšie "pri ruke"... či len na trati, keď si ako vodič 13-14ročného autobusu môžeš "humánne" vybrať...či riskneš nespokojnosť a nadávky cestujúcich...alebo budeš jazdiť 8-10 hodinovú službu v čiapke, bunde a šále, aby si pustil trocha vlastného, kabínového tepla im... V momentálnych podmienkach Bratislavy je TOTO tá skutočná tvár práce vodiča autobusu, ktorú si - zrejme len omylom - troška...zabudol postrehnúť...ja ju poznám za tie roky dokonale...a - som na svojich kolegov z DA hrdá...
Howgh!
? Z.
Johny D
Z, Dunivy hrom: Dakujem za upresnenie, ja som si tie 2621 a 2623 mylil prave opacne
Color: Ja som ten 2513 v ten den vobec nevidel, takze zial, neviem ti poradit ?
Pokojna STREDA:
- 2811 okolo 8. h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2153 ☺
- 2814 v rannej spicke bol na linke 83/9, popoludni ho nahradil 2618
- 4807 okolo 16. h. odisiel do vozovne z linky 81 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 3604 (i. Z
- 7729-30 okolo 17.30 h. vypadol na linke 5/8, neskor ho nahradil ZV 7108 a napokon 7907-08
- 7904-03 po 18.30 h. vypadol na linke 5/12 a tak aj posledny odchod z Dubravky o 19.58 h. bez nahrady
Vyprava podla poradia ( ☺ = exklusivne, malo vidane):
1: 7745-46, 7812-11, 7748-47, 7789-90, 7732-31. 7815-16, 7795-96, 7781-82, 7825-26, 7722-21
5: 7949-50, 7923-24, 7915-16, 7933-34, 7905-06, 7931-32, 7919-20, 7729-30, 7953-54, 7845-46, 7917-18, 7904-03, 7937-38
? M: ZV 7108 a 7907-08/oba 8
12: 7797-98, 7739-40, 7737-38, 7749-50, 7753-54, 7727-28, 7793-94
20: 1017, 1021, 1020, 1008
22: 1066, 1009, 1012
26: 1805
27: 1023, S 1018
34: 2514, 2830, 2829, 2927, 2629, 2626, S 2404, 2208 ☺
35: 3501, S 3508
83: 2810, 2820, 2314 ☺ , 2809, 2818, 2812, 2823, 2811, S N 2814, 2408, 2813, 2512, 2403
? M: ZV 2153 ☺ /8; 2618 ☺ /9
380: 1408 (i. frenky
382: 1111
405: 2143
504: 1511 ☺
507: 2618 ☺
518: 3516