wagon duplowany samochodowy dubrawkowy 7927+7928 Kursuje na linke wyborowej numero 9

M: ZV 7704 a 7741-42/ oba 6; ZV 7718/ 2x 7; 7759-60; 7793-94/ oba 7 ZV 7757-58 :-C a 7727-28/ oba 1
M: ZV 2512/6; ZV 2809/5; ZV 2810/4; 2827/1; 2403/10
Niekde niečo podobné vraj existuje. Samozrejme je to asi nezmysel, to len pri písaní úlohy na literatúru mi vždy napádajú kraviny.
A dokonca píšem s diakritikou.


- jednoznacne bigmac
. Alebo to co spominal Weigh v Novom Case(hustejsie intervaly), ale to som zacal snivat
. Ale to radio bolo prijemne spestrenie cesty
bodaj by to bolo vo vsetkych vozoch.
J
Potom L90. Teraz 15/20 víkend 18. Pri 15m voze by stačili 12/20/20. Máš ďlšie miesto pre päť 15m vozov. (L90jazdí tiež veľmo často bo sňou chodím k babenke) V špičke je 18m pri 15minútach využitý akurát, pri 20 sedlo a 18 víkend je to vozenie vzduchu. Možno keby sa už teraz dal na víkend 20minút, tak by to pomohlo v obsaditeľnosti, keďže ľudia by si ľahko pamätali čas odchodu. Ulavilo by sa možno L93, ktorá bude mať teraz 10minút a dal by sa spraviť dobrý preklad na tých pár zastávkach.
L93 - Lúčanka - xx:10, 20, 30, 40, 50, 00
L90 - Lúčanka - xx: 15, 35, 55
Takže to by bolo už 15 15metrových vozov v dennej výprave plus rezerva a máš 19 vozov. To nehovorím o linkách ako 68, 88, 95 či iné. L59 so skrátením intervalu ráno z 8 na 6 a poobede z 10 na 8minút (ďalších 13 vozov na 2 a 4 kolóne). Miesto na takých 25 15m vozov v Petržalke by sa našlo. Samozrejme so zmenami intervalov a to u väčšiny linek.
Ale napríklad aj L97. Dnes má veľmi dlhý interval. 13/18/20 Pri 15m voze by to mohlo byť 10/15/17. A vypravených 12 - 13 vozov.
Samozrejme úspech by to bol, len ak by bolo nasadený iný voz ako niečo podobné čo teraz testujeme. Najideálnejší by bol asi SU15 s impozantnou spotrebou v KE 28 - 35l na 100km. A to tam jazdia vozy veľmi preťažené aj oproti BA.