210/4 je striedac(clovek), takze voz neuvidis..a pri Tvojej logike by prave vznikol na 80 interval cca 17min..a na 89 interval 28min...to by si chcel? Napadlo Ta, ze 20min. interval je zapamatatelny a je mozne robit nadvaznosti/preklad na linky s rovnakym (nasobnym) intervalom..no comment
Podla mna nie je 210 zdaleka nenarocna trasa a mat tak na konecnej vacsiu potrebu...
Re #18221 RothuA: Ja som este nevidel cosi ako 210/4, mohol by si mi napisat aspon jeden odchod, ktory hradi! A myslim, ze podobne ako medzi 80 a 89 to funguje aj medzi 37 a 91. A DP podla mna nerozmzsla preto, lebo by mohol zvolit take rozumne intervaly, aby nemusel jeden autobus hradit viac liniek!
S rivierou by som to neporovnaval, tam to bolo sposobene rozchodom v obluku cez 1030 mm. Ursinyho je na rovnom uzeku. Jedine ze by to bolo ako vykolaj 7725+7726 ci ktora T3M-SU sa tam vykolajila na vlastnom trakcaku...
To co islo z Race bola este zotrvacnost. Tipujem ze to este hodinku-dve potrva, je to porovnatelne s vykokajom na Riviere. Prave prisili nakolajovaci a zeriav - ev. c. 8220
To co islo z Race bola este zotrvacnost. Tipujem ze to este hodinku-dve potrva, je to porovnatelne s vykokajom na Riviere. Prave prisili nakolajovaci a zeriav.
matoa
Re #18221 RothuA: Ja som este nevidel cosi ako 210/4, mohol by si mi napisat aspon jeden odchod, ktory hradi! A myslim, ze podobne ako medzi 80 a 89 to funguje aj medzi 37 a 91. A DP podla mna nerozmzsla preto, lebo by mohol zvolit take rozumne intervaly, aby nemusel jeden autobus hradit viac liniek!
Dnesna vyprava:
1: 7741/7742, 7805/7806,
4: 7301/7302, 7739/7740,
11: 7931/7932,
12: 7829/7830, 7809/7810,
37: 1065/5, 1123/2, 1001,
71: 2511, 2930,
80: 3608,
91: 1133, 1005,
191: 1120,
50: 3605/10, 3634/3, 3605,
88: 4507/2, 4825,
95: 4406/5, 4805.
Drzim palce pri nakolajovani