Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #181907:
Vôbec Bolt celkovo, je smutné,ze zopar jedincov za volant mi Boltu si myslia ze su králi a potom to takto dopadne. Vôbec sa už nečudujem ked elina si vynucuje prednosť, ked sa pchaju vsade..velakrat nasilu a na držiaku. Dalsia kategória dušu kuriéra, ked zastaví v jazdnom pruhu a vyblokuje vsetko..
Reply on: ES499.0001 #181899:
Biela Toyota Corolla s nálepkou Bolt. Symbol postrachu ciest 🤣

upravovač fotiek

Reply on: Solider #181905:
Kamerový záznam jednoznačne ukáže kadiaľ išiel.
Reply on: upravovač fotiek #181904:
Povedal by som podľa fotky, že Bolt išiel po Radlinského v smere z centra a to je hlavná cesta, električka idúca zdola mu dáva prednosť. A zrejme nedala.
Reply on: toldo #181902:
podla poskodenia vozidiel by som tipol ze ani nie (len ho pri kolizii aj otocilo.... )
Reply on: upravovač fotiek #181900:
Asi je to vzacny pripad, ale zrovna tu to podla fotky vyzera, ze prednost mal taxik...

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #181898:
Dalo sa čakať.

upravovač fotiek

Reply on: ES499.0001 #181899:
Taxikár. Že ma to neprekvapuje...
Aktuálne nehoda električky a auta pred Blumentálom.

Zdroj : https://www.facebook.com/share/p/1GapdCDgQY/
Reply on: upravovač fotiek #181897:
Co viem, tak to je vsetko vyhamtane kamosmi vypravcov. Ale nemam ani zmluvu aktualne s DP, tak v mojom pripade je to irelevantne.

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #181895:
Môžeš si aspoň z voľného ísť odjazdiť pár kolečiek cez víkend, kedy je premávka slabšia? Alebo také služby voľné nie sú?
Reply on: Klepeto #181894:
"každý kto má aspoň skupinu B je vhodný adept na preškolenie a zaučenie na električku" - to je síce pravda, ale nie každý to aj zvládne a vydrží. Napríklad z môjho kurzu nás zostalo sotva 20%. Aj teraz sa stáva, že z 18 hneď 6 odíde už počas kurzu.
Reply on: Klepeto #181894:
Tak ja osobne mam papiere na eliny, aj trolejbusy. Ale akosi ma to nelaka ani brigadne v tejto premavke. A co viem (a to viem) je nas takychto DOST.
Reply on: MatejBA #181892:
Počkaj ešte tak 6-12 mesiacov. Už od konca leta sa vo veľkom prepúšťa a teda nových pracovných miest veľa nevzniká. Ak je hlavne problém s neobsadenými pozíciami električkári, tak každý kto má aspoň skupinu B je vhodný adept na preškolenie a zaučenie na električku.
Predpokladám, že náborový príspevok DPB stále ponúka.
Reply on: Viko #181889:
Ale to je to, čo hovorím stále. Kde je nejaká alternatíva? Aj mne tu vyčítali ľudia, keď som sa sťažoval, že keď chodím do práce ráno na 7:00, že mi cesta trvá 70-75 minút a to ešte 3 či 4 km šliapem pešo, inak by mi trvala cesta cca 90 minút, ak by som mal čakať na spoj? Že bikom tých 13km dávam za cca 30 minút? Autom by som to dal ešte rýchlejšie. Cesta MHD po práci domov je o cca 10-15 minút dlhšia. A to idem z Petržalky do širšieho centra. Nič také, že Čunovo - Vajnory, či Devínska a podobne. A sú ľudia, čo ti to šplechnú do tváre, že ak ideš za takej situácie autom, tak si verejný nepriateľ č.1, že máš cestovať MHD.

Ja chápem, že treba aj opravovať trate a modernizovať a že to nejaký čas trvá. Ale proste momentálne ozaj nevidím, čo by ma malo ako človeka presvedčiť, že prečo ak mám rozdiel v čase cesty medzi IAD a VHD 30+ minút, prečo mám ísť VHD? A to nie som fajnovka, čo potrebuje max 5 ročné vozidlo VHD, musím nutne sedieť v tom vozidle. Ak by som aj jazdil autom do práce, tak len na palive ma to ročne vyjde na cca 800€, s výmenou oleja, voda do ostrekovača , nech to je 1000€ (v skutočnosti to je viac, ale len pre príklad). 1000€ a ročne strávim cestovaním do práce cca 225h pri aute vs 263€ pri ročnej električenke a cca 640 hodinách ročne strávených cestovaním. Pre veľa ľudí tá matematika by bola pomerne jednoduchá, ak by ju museli riešiť. Tak isto sa môžeme začať baviť aj o tom, že by som sa rozhodol zmeniť prácu a odsťahovať sa preč, ak by náklady ešte narástli, ako si tu niektorí ľudia dávajú, že zdražiť parkovanie, platiť za vjazd atď. Nebol by som sám a aj firmy by sa mohli rozhodnúť, že proste v Bratislave nevedia zohnať ľudí a presťahujú sa preč. Teda aj odliv peňazí z mesta. Mesto začne postupne vymierať, lebo všetko má svoje hranice.
Reply on: 6503 #181884:
A kde naberes vozidla, vodicov a peniaze na viac vzkm, ked uz teraz byvaju problemy? Uz teraz je MHD casto preplnena (viz L3) tak ako by si tam narval aj iba 1/3 vodicov z Racianskej?
Reply on: 6503 #181882:
Ano, severny dialnicny obchvat, aby mohli potom uplne dodr...t aj Sancovu. Tak ked sa mesto nemoze spolahnut na NDS, nech spravi vlastnu severnu tangentu. A trebars nech je spoplatnena mytom, aby sa naklady vratili.

upravovač fotiek

Reply on: Viko #181889:
Plus vo vlaku adrenalín, či sa nezrazí s iným vlakom. Po takom prívale adrenalínu pri nastupovaní si ani nezdriemneš.
Reply on: bobitwo #181888:
Základný problém je v tom, že ľudia by aj chceli cestovať verejnou dopravou, len tá akosi nefunguje. Kĺbaky z Lužnej stále nič, Pezinok/Senec večne odrieknuté vlaky a náhradné (menšie) súpravy, Záhorie má vlaky niekoľko rokov paralyzované kvôli výluke, ktorá sa reálne takmer ani nedeje... A do toho klasika zápchy, meškania, v prípade PAL ešte aj pomalé odbavovanie. Potom si zrátaš, či v aute predsalen nemáš menej nervov, aj keď stojíš v kolónach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.