Lenže predtým sa tak 10 či koľko rokov nemenili. Ale prosím, kľudne daj koľko to robí ročne v reálnych číslach a nie percentách. Ja mám necelých 90€ za skoro 40m2 momentálne za rok.
zvysovali dan s odovodnenim ze mesto nema peniaze a ruka ruku s tym si PRimator navysil pocet darmozracov (nielen) na PR oddeleni....
skus si to iste spravit v sukromnom zivote, teda plakat ako nemas peniaze, popritom si ale nakupit domov kopu novych televizorov, vela flias chlastu, ... a organizovat zurky (teda nic co nevyhnutne potrebujes k zivotu) a chod plakat k tomu co Ta plati ze potrebujes viac, ze Ti to nevychadza.... cely problem je, ze z pozicie zamestnanca len tazko postavis zamestnavatela ze plat mi dvojnasobok (mozno mas taku poziciu, ale aj musis ratat s tym ze ked Ti to aj daju, tak s vysokou pravdepodobnostou sa budu ohliadat po niekom inom co Ta nahradi za mensi peniaz) na rozdiel od magistratu ktory toto spravil s danami a ako obyvatel s tym nemas velmi co spravit (aj ked povedzme si uprimne, v pripade pozemkov sa co-to da poriesit preklasifikaciou na iny typ pozemku - vdacne su napriklad trvale travnate porasty, maju nizku danovu sadzbu )
Semafor je zapnutý len v dopravnej špičke, cez víkendy a mimo špičky je vypnutý. Navyše mimoriadne mätúce je, keď z blikajucej oranžovej je zrazu červená.
Hlavná cesta je podľa mňa v pohode, pretože vodič idúci po Žilinskej idúce električky zdola nevidí, resp. by musel zastaviť až na trati. Električka idúca zdola vidí vozidlá idúce zľava a môže sa trochu viac vytiahnuť, aby bolo vidieť vozidla idúce sprava.
Na danom mieste sú úplne tragické rozhľadové pomery. V podstate električka do poslednej chvíle nevidí auto a auto do poslednej chvíle nevidí električku. Je to podľa mňa dokonalé miesto na zavedenie signalizácie ako je napr. tu(poznajú to aj naše predpisy): https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Straßenbahnübergang_3.JPG
No uvidíme, či príde k nejakému poučeniu z tejto nehody a teda sa zmení buď určenie hlavnej alebo režim semafóru na stálu prevádzku s dopytom prednosti pre električky. Na Mýtnej to funguje rovnako, no tam sú aspoň násobne lepšie rozhľadové podmienky.
Podľa môjho názoru je chyba, ak sú autá na hlavnej a pri príchode električky sa zapína semafor. Tam mala byť hlavná v trase električky, aj keď je to menej frekventovaná cesta a toto by sa nestalo.
Alebo by mali mať električky vždy prednosť, ako je to v civilizovaných krajinách.
Klepeto